Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK-hostmaster gør det ikke let.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om der er andre end mig der er trætte af når man køber et nyt domæne for man en ny bruger til DK-hostmaster, og skal til at flytte det. og hvert domæne for sit eget login, så man skal til at ændre bruger for hver eneste domæne man opretter.. Holy .... det er spild af min tid:P

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid fået alle domæner ind på den samme konto. Det virker da underligt at du ikke har.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har også alle 15 domæner på samme bruger..

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør du? damn.. Jeg bruger pt. Gigahost til køb af domæner da jeg har mit webhotel der, og købte af flere omgange mellem 2-10 domæner, og alle er kommet på forskellige kontoer.

Frustrende -.- Jeg syntes  bare der er meget adminstrativt i at flytte alle domæner over til en bruger osv. Det er i bund og grund ligegyldigt, men jeg kan godt lide at have overblik istedet for at skal rode domæne mappen igennem for det specifikke domæne for at flytte det og godkende.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bruge reg. nye domæner på dit ekssisterende handle-id, så kommer de ind under samme bruger.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever det samme som dig. Men har bare valgt at være positiv over at muligheden for at samle dem er tilstede. Det mener jeg ikke altid man har kunne.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor, på DK-hostmaster?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Hvor, på DK-hostmaster?

Hvor hvad?

Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke hos DK Hostmaster, men hos din hostingudbyder eller der hvor du køber dine domæner, at du skal have mulighed for at angive et eksisterende Handle-ID, når du bestiller et nyt domæne. Har du ikke denne mulighed eller udfylder du ikke feltet, bliver domænet naturligt nok oprettet under et nyt Handle-ID hos DK Hostmaster. Snak evt. med dem du bestiller dine domæner igennem, hvis du ikke har denne mulighed.

Venlig hilsen
Casper Stendal

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

gratisdns.dk bliver man spurgt om sit "handle" når man køber et nyt domæne. Jeg er dog typisk for sløv til at slå det op og ender altid med at få et handle per domæne Stick out tongue. Hvem hulen kan huske sit dk-hostmaster handle...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)