Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget er mit navn værd???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er i gang med at afvikle vores butik, da vi bare ikke orker være selvstændige mere... den giver et pænt overskud, og omsætter for 2,5 mill årligt - men foreløbigt har ingen været interesserede i at købe den, så vi afvikler nok bare.

Flere har budt på netbutikken alene, men de mærker vi har, vil ikke sælge til ren netbutik - så hvis vi sælger netbutikken bliver det uden mærkerne.

Der har været to henvendelser på at købe navnet alene, det har en god placering på google, og godt ry - men hvordan finder man ud af hvad det er værd??? altså navnet alene, uden varelager, mærkerettigheder og designs?

 

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Om domænet

PageRank™: 3/10

Indgående links: 779

Værdi: ca. 6.200 kr.

Længde: 11 tegn ekskl. .dk

Soundex: M621

Senest undersøgt: 18. sep 2009 kl. 14:20

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad mener du? er navnet kun 6200 værd? er blevet tilbudt 25.000, og ville da mene med den omsætning og besøgstal at den var det værd - hvis ikke mere?

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

www.mor-og-barn.dk:
hvad mener du? er navnet kun 6200 værd? er blevet tilbudt 25.000, og ville da mene med den omsætning og besøgstal at den var det værd - hvis ikke mere?

Enig, ovenstående er en automatiseret udregning, baseret på ukendte faktorer.

Jeg vil mene, at domænet er en del mere værd - om 25.000 så er den værdi, det kan jeg til gengæld ikke svare på...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Vojens
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar.

synes stadig det er svært at beregne - de to der har henvendt sig, har begge forretninger lignende mine, og vil få et meget større salg, ved at bruge mit navn, da jeg  har eksisteret på nettet i 8 år, og har godt ry og gode googleplaceringer

. Deres webshops er begge mindre butikker, med "dårlige" navne.

 

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

www.mor-og-barn.dk:
synes stadig det er svært at beregne - de to der har henvendt sig, har begge forretninger lignende mine, og vil få et meget større salg, ved at bruge mit navn, da jeg  har eksisteret på nettet i 8 år, og har godt ry og gode googleplaceringer

. Deres webshops er begge mindre butikker, med "dårlige" navne.

Det er jo aldrig nemt at prissætte "Intellectual Property" som fx domæner. Men husk, at værdien er ikke højere end den pris, en kunde er villig til at betale.

Men med en omsætning på 2,5 mill/år, må der være flere mulige købere. Har du prøvet Aminos Virksomhedsbørs?

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er fordi du vil sælge domænenavnet hurtigt tror jeg det er en god pris

( uden og have kenskab til din branche )

Jeg har selv opretgratis.dk og det er måske ikke meget værd for andre, men jeg vil ikke sælge det billigt, tror du skal mærke efter hvad navnet betyder for dig og hvad værdi det har hos dig.

Min gamle bil har også meget mere værdi for mig end hvad en salgspris ville være ;-) så ville ikke sælge den før den dør

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

har prøvet amino, men det at netbutik/fysisk butik skal sælges samlet, for at man kan bevare rettigheder til mærkerne, har skræmt interesserede væk)-;

Den kører ellers rigtigt godt, og kunen sagtens komme til at køre bedre - men vi har stort varelager osv, så den vil også være dyr.

foreløbigt har vi tænkt at vi sikekrt kan få mest ud af selv at sælge varelager, for ingen vil have råd til at give hvad det er værd...

 

har du gode råd?

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil ikke sælge det hurtigt - først når varelager er solgt.

og det er altså ikek af sentimentale grunde at jeg gerne vil have en god pris, men simpelthen fordi jeg tror den er meget værd(-;

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)