Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil vindekr.10.000 ? - Din chance er MEGA stor !

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan jeg bedre forstå det ikke skulle forstås. Jeg forstår det nu, men forstår ikke at nogen skulle gide.

Men god fornøjelse til alle involverede

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I lige måde, vi kan ikke gøre alle glade.....

Ha en fatastisk aften Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I lige måde du Cool

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bare i skal blive ved med at tale konkurrencen ned, så bliver mine chancer nemlig bedre :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Jeg synes bare i skal blive ved med at tale konkurrencen ned, så bliver mine chancer nemlig bedre :-)

 

Ja ligepræcis ! - vi glæder os til at se dit oplæg, det er jo det konkurrencen går udpå.....

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hepper på Allan !!

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har fulgt lidt med fra sidelinien, men forstår stadig ikke hvad det handler om.

Konceptet: Er det lidt a la rentacoder.com, hvor firmaer byder på opgaver som private eller andre firmaer har stillet til bud? Går jeg ind på jeres side kan jeg sætte en opgave til bud eller jeg kan tilmelde mig mit firma. Men jeg vil da gerne vide, hvad jeg tilmelder mig, inden jeg giver oplysninge og begynder at modtage mails.

Konkurrencen: Skal man lave en tilbudssude med de samme ting, som der f.eks. er på henttilbud.dk og tilbud.org? Hvis ja, hvorfor?

mvh,
Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke særlig fedt at prøve at deltage når systemet slet ikke virker. Hver gang jeg laver en formular kan jeg ikke redigere i den og den viser noget helt andet i det iframe man får end de ting man har afklikket. Hvis man så opretter to formularer med samme navn (Fordi man ikke kan redigerer den gamle), så henter den den første formular ud med det navn. I har mistet mig og min ven som deltager, fordi systemet simpelthen er så dårligt.

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterOM:

Hejsa,

Jeg har fulgt lidt med fra sidelinien, men forstår stadig ikke hvad det handler om.

Konceptet: Er det lidt a la rentacoder.com, hvor firmaer byder på opgaver som private eller andre firmaer har stillet til bud? Går jeg ind på jeres side kan jeg sætte en opgave til bud eller jeg kan tilmelde mig mit firma. Men jeg vil da gerne vide, hvad jeg tilmelder mig, inden jeg giver oplysninge og begynder at modtage mails.

PeterOM:
Konkurrencen: Skal man lave en tilbudssude med de samme ting, som der f.eks. er på henttilbud.dk og tilbud.org? Hvis ja, hvorfor?
mvh,
Peter

 

Hej Peter - Tak for din interesse.

Når man tilmelder sit firma hos os, for du efterfølgende en af vores konsulenter i telefonen for at afdække dit behov. Han har ligeledes til opgave at fortælle om kommende forventninger da vi kender vores produkt.

Vores koncept/forretningsmodel

HentTilbud er en online formidlingstjeneste. der idag dækker over en masse forskellige brancher .

Vi tilbyder at udvide firmaers kundenetværk med seriøse og valideret kundekontakter, som ligger indenfor firmaers faglige og geografiske områder. Der er ingen medlemskaber eller fordyrende mellembetalinger hos os. Man betaler kun for de validerede kundekontakter man ønsker. 

Vores flow er således:   

STEP 1:

Kunden har et behov og udfylder formular med behov og kontaktinformationer. i HentTilbud eller partner-sites.

STEP 2

HentTilbud kontakter kundenfor at validere seriøsiteten i opgaven samt uddybe behov. Vi har altid en neutral holdning til kontakten og går aldrig i dialog angående pris.

STEP 3

Opgaven sendes ud via mail og SMS til 2-3 udvalgte leverandører. dvs ingen bydekamp. Alle disse leverandører har købt opgaver/klippekort

 

Har vedhæftet en visuel pdf profil i kan downloade for yderligere information

 3051.16_a5_forretningsmodel.pdf

 

PeterOM:
Konkurrencen: Skal man lave en tilbudssude med de samme ting, som der f.eks. er på henttilbud.dk og tilbud.org? Hvis ja, hvorfor?

Ja det skal du, jo flere opgaver du kan skabe, jo større omsætning kan vi generere hos leverandøren og dermed også til dig...

 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

HentTilbud.dk:

Allan Hansen:

Jeg synes bare i skal blive ved med at tale konkurrencen ned, så bliver mine chancer nemlig bedre :-)

 

Ja ligepræcis ! - vi glæder os til at se dit oplæg, det er jo det konkurrencen går udpå.....

 

Jeg håber da du har modtaget det. Jeg sendte det til Yngvi, som lovede han ville sende det videre..

 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)