Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pludseligt fald i salget

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i et stykke tid oplevet et pludseligt fald i omsætningen, og jeg har fejlsøgt alle steder, men kan simpelthen ikke finde noget vi skulle have gjort eller har ændret.


Derfor vil jeg lige høre "the crowds" om de kan finde nogle ting som skulle gøre at kunderne ikke køber pludseligt? Fejl i IE, sider der ikke vises?

Håber i vil hjælpe.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra det er den shop du linker til i din signatur?

Har du ikke Google Analytics koblet på?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det made4men.dk :-)


Jo har analytics, antallet af besøgende er ikke faldet, kilderne til dem er nogenlunde de samme, konverteringen er bare faldet markant.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvejsel:
Jo har analytics, antallet af besøgende er ikke faldet, kilderne til dem er nogenlunde de samme, konverteringen er bare faldet markant.

- kunne man forestille sig, at du har fået en hård konkurrent, som har mere fordelagtige priser end du har?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er der heller ikke sket noget på det område. Har også kigget efter det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tjekket om det er nogle specifikke produkter du sælger færre af eller om det er generelt over hele sortimentet?

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare sige, du er ikke helt alene - kender 2 webbutikker - der er faldet ca 30% i omsætning august/september og de har ellers altid haft en stabil og stigende omsætning gennem 2-3 år.  Og de har også stadig det samme besøgstal. Måske bare en generel stilstand efter sommerferien ? Mvh Pernille

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvejsel:

Vi har i et stykke tid oplevet et pludseligt fald i omsætningen, og jeg har fejlsøgt alle steder, men kan simpelthen ikke finde noget vi skulle have gjort eller har ændret.

 

Er det kun september?

Mine tal i analyties for september er vildt mærkelige . .  tror der er en fejl, jeg har bare ikke haft tid til at prøve at finde ud af hvorfor Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, jeg fik vist ikke læst indlæget ordenligt - sorry

Jeg fik læst det sådan, at det kun var i analyties der var dårlig konvertering.

Beklager

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tracker også salget af de forskellige mærker, og procent mæssigt er de cirka faldet lige meget.


Det helt mærkelig er at det kom fra den ene dag til den anden. En rekord stor mandag og så om tirsdagen dårligt og sådan har det være i 15 dage nu med en enkelt undtagelse. Næsten en halvering af konverteringsprocenten. Ordreværdien er heller ikke faldet så voldsomt, så det er simpelthen bare færre konverteringer.


Men det er muligt at det er mangel på penge efter sommerferien, det er bare aldrig sjovt at der sker udfald og man ikke kan finde skyggen af grundlag for dette.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)