Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AFSTEMNING: Hvilken hjemmeside skal vinde 10.000

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ved du ikke hvordan man bruger et PM system?

Afstemningstråden er jo ødelagt af brok nu.. Fordi jeg får nogle af mine venner til at give mig deres stemme (Ja så forfærdelig er jeg åbenbart, at jeg bruger mine venner som dagligt deltager på Amino)

Martin out- jeg deltager ikke mere i tråden, da det er afstemningen det skal handle om.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved godt hvordan man bruger PM systemet, og jeg har også skrevet til dig, at jeg ikke ønsker nogle konflikter, og derfor fjerner billederne.

Du skal bare ikke slutte af med at skrive at jeg har ødelagt tråden, så vidt jeg ved er man 2 om en debat.. 
Så vi er vist lige gode om det Martin.
Men sådan er det så.. Filerne er fjernet ..

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Lad det venligst være en afstemning hvor man vurdere siderne udfra de aspekter man synes selv er rimelige.

Denne konkurrence er lavet for at i som brugere kan se en helt ny måde at tjene penge på.

Som Gleen skriver "er man nytænkende for man tæsk!"  - det er rigtigt ! - dem tager vi gerne og alt jeres konstruktive kritik vil vi meget gerne have! evt. ring til os på tlf.: 88 820 900 eller skriv Info@HentTilbud.dk  Vi er meget interesseret i at lave et produkt hvor i kan tjene mange penge....

Når man ikke har set idéen i vores affiliate program  så er det svært! - vi vil gøre os bedre til at være mere kommunikative om programmet fremover, sammen med at vi vil udvikle nogle pænere og mere forståelige systemer. Derfor skriv eller ring....

Tak for det, og lad os så koncentrere os om konkurrencen, de herrer.. Lassevesterskov og Martin.. angående diverse netrærkshjælp, kritik osv. - Ikke mere spin Wink

Fokuser hellere på at lade jeres sites tjene nogle penge, det vil aminos brugere hellere læse om. Så de kan se der er "proof of business/proof of concept" og det giver positive stemmer.

Lad den bedste vinde!

Kan i have en Super Weekend.

De bedste hilsner

HentTilbud.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

HentTilbud.dk:
Fokuser hellere på at lade jeres sites tjene nogle penge

Det er i hvert fald vigtigt at holde fokus hvis man vil noget på lang sigt!

 

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad angår Formuler editoren så er den som den er ud fra det er et nyt værktøj som Henttilbud.dk tilbyder til deres samarbejdes partners, så der ved jeg dens fejl og mangler, men det kan man som god webdesigner kommer rundt om, bare ikke lige i I7+8.

hvad angår din måde at tørrer den af på med at det er bare en konkurrence, ser jeg nok en del forskelligt på det, som at i den konkurrence får du muligheden for at vinde, det er en del stolthed ved, så få du åben reklame ved at deltage i den til din person og firma, men sidst men ikke mindst så troede jeg at dem som deltog var partners, der ved er der også muligheden for at tjene pengene hjem igen ved de kunder du kan sende til Henttilbud.dk.

Så til det positive ord,

Ideen til både konkurrencen og ideen bag projekt som Henttilbud.dk stå for er god, der ser jeg selv store muligheder ...  For man må jo se denne konkurrence er som en "Gulerod" til at man kan ved at deltag med sit arbejde og få det betalt ved at lave en optimeret  website som kan fange dem som har behov til at få hjælp med at finde tilbud fra firmaer til deres opgave og så siger jeg jo tak for at jeg selv blive husk på det mest vigtig i det hele ... det er og må være at få rette de ting på enes website, som ikke virker positive på kunder for det er jo dem, som det er om nå man kikker ned på bundlinen. 

Så jeg ønsker også alle held og lykke i denne konkurrence og til Henttilbud.dk

PS: Denne artikel er ikke en SEO på navnet Henttilbud.dk   ;)  

 

 

 

 

 

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lille status herfra.

Der er afgivet over 100 stemmer.

EffektiveTilbud.dk - har idag lavet "proof of business" og fået godkendt sine første opgaver Total indtjening idag kr. 300,-

Lad os få nogle flere stemmer..

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

HentTilbud.dk:

EffektiveTilbud.dk - har idag lavet "proof of business" og fået godkendt sine første opgaver Total indtjening idag kr. 300,-

Ja det er jo ikke så ringe. og udemærket konvertering på 25% Smile

(brugte 21 kroner på adwords)

Så alt andet lige, må mit design jo virke efter hensigten. Wink

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
(brugte 21 kroner på adwords)

 

15 gange indsats.... - det er bedre end Oddset Yes

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se de eneste der stemmer nu er Lasses, Swons og mine venner og det er der jo ikke meget sjovt i. Så bumper lige tråden op igen. Så de "rigtige" aminoer der ikke har stemt os lige kan få gjordt det.

Så skynd jer at stemme, så det ikke kun kommer an på antallet af venner og unikke ip adresser.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super med så mange stemmer!! Kom nu med lidt flere inden det slutter.. Giv den gas! ;)

Dbh. Yngvi

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)