Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender en prisbillig CMS webudvikler i Århus?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans.

Såfremt det vitterligt kun er de funktioner du beskriver i skal bruge ville jeg anbefale dig til at kigge på google apps løsningen (websted, mail og kaldender løsning), den er måske ikke så omfattende og tilpasset som så mange af de andre løsninger folk herinde kan tilbyde. Men til gengæld er den gratis og rigtig nem at bruge. Ønsker du et domæne tilknyttet koster det heller ikke noget så længe du har mulighed for at styre hvor dnsnavnet (domænenavnet) skal pege hen hos din udbyder. Jeg bruger f.eks gratisdns.dk til de løsninger jeg har sat op for folk.

Læs mere her: http://www.google.com/apps/intl/da/group/index.html

Såfremt du ønsker det vil jeg gerne give dig en introduktion til det gratis og hverefter såfremt i mod forventning skal bruge mere hjælp må vi aftale en timepris da jeg er offentligt ansat og derfor kun kan tilbyde hjælp i min fritid. Jeg er bosat i Århus.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor på Harald Jensens Plads og har efterhånden en del erfaring med at opsætte hjemmesider i Open Source CMS'er. Mit foretrukne valg er Joomla og det er selvsagt også der jeg er stærkest.

 

I kan læse mere om mig og finde mine kontaktoplysninger på min hjemmeside. Her vil I også erfare, at jeg "kun" kører mit webbureau som et sideprojekt, hvorfor mine timepriser er ganske rimelige.

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget mere omfattende end beskrevet. Jeg forsøgte at fatte mig i korthed.

Der skal være forskellige brugere der har adgang til forskellige områder med sin egen side. Hvert område har sine egne nyheder og sin egen kalender. Fra forsiden kan man se nyhederne fra alle områder samlet i én liste og ligeledes én kalender der viser begivenheder for alle områder. Der er mere end det, men det har vi beskrevet i et dokument, som jeg kan emaile hvis du byder ind på opgaven.

Mvh
Hans Jakobsen 

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)