Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til php-aktiv knap

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael Grove:

Hold da helt fast Simon.

Du burde lige overveje at tælle til 10 eller gå en tur inden du besvarer sådanne indlæg. Magen til barnlig opførelse skal man da lede længe efter.

Har du meget ret i!

Men jeg kunne sku ikke lade være!.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Og Simon, det er så her du giver en uforbeholden undskyldning, eller tager en ufrivillig pause fra Amino i 1 måned.
Valget er dit...

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Simon Elkjær:

og IKKE undskyld .. for det hård ord brug.! der er btw MANGE stavefejl, og indlægget er skrevet i raseri!

Med den opførsel her så har du sådan cirka stemt dig selv ud af fællesskabet her på Amino - Det ligner på ingen måde noget at svine folk til på den måde!

Smut du ud i efterårskulden og træk noget frisk luft, gå en tur med hunden, støvsug bilen, puds cyklen eller kløv noget brænde og kom så igen når du kan se POSITIVT på andre folk her på Amino i stedet for at være SÅ FUCKING NEGATIV for at blive i dit eget sprogvalg.

Her på Amino taler vi pænt og høfligt til hinanden og behandler andre som vi gerne vil behandles. - Jeg tvivler på at du ville opføre dig sådan hvis du stod overfor vedkommende.

En uforbeholden undskyldning er så sandelig på sin plads fra din side af!

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Men så vil jeg gerne sige undskyld.

Og det hele er self personlig mening. og skrevet med på baggrund af for kort lunte og en lang dag.

 - Hvis det kræves, må i gerne slette indlægget.. og eller smide mig ud i en uge! synes dog en måned er lige pebret nok..
 det er jeres valg..

Jeg tror bare jeg skal lære mig selv at holde mig væk, når jeg er i det her røde felt..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Men så vil jeg gerne sige undskyld.

Og det hele er self personlig mening. og skrevet med på baggrund af for kort lunte og en lang dag.

 - Hvis det kræves, må i gerne slette indlægget.. og eller smide mig ud i en uge! synes dog en måned er lige pebret nok..
 det er jeres valg..

Jeg tror bare jeg skal lære mig selv at holde mig væk, når jeg er i det her røde felt..

En undskyldning kan rette op på meget, så du er velkommen på Amino :-)
Og ja, jeg holder også snitterne væk fra Amino når jeg sur, så god plan.

Dbh Martin

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er det ikke for at røre unødigt i lorten, men stod den undskyldning virkelig mål til forseelsen?
"Undskyld, det var selvfølgelig bare min personlige mening og min lunte er kort".

Hvis jeg var Lone (hvilket jeg jo teknisk set i øvrigt er), så ville det altså være en rimelig flad fornemmelse, at få kastet den våde klud af en undskyldning i aben, efter at være blevet pisset i både håret og munden, uden på nogen måde at have inviteret til det. 

Hun stillede et fucking legitimt spørgsmål - og fik svar. Sagen var lukket, og så kommer Simon ind fra højre og spiller Fandango med pigsko på. 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Nu er det ikke for at røre unødigt i lorten, men stod den undskyldning virkelig mål til forseelsen?


Lone S. Hansen:
Hun stillede et fucking legitimt spørgsmål - og fik svar. Sagen var lukket, og så kommer Simon ind fra højre og spiller Fandango med pigsko på. 

Hej Lone,

Jeg har desværre brugt mine karma stjerner for i dag.
Så du får lige nogle her..
StarStarStarStarStarStar
Jeg er helt enig med dig.
Der skal uendeligt meget til, før man får mere end en halvt løftet blød pegefinger, her på Amino. Smile
Hvad skal der til, før nogen formår at slå i bordet?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :
Der skal uendeligt meget til, før man får mere end en halvt løftet blød pegefinger, her på Amino. Smile

Det er jeg tildels enig i. Det skal dog siges at det var mig der anmeldte Simons indlæg da jeg virkelig synes han gik over stregen, og det er noget af den værste opførsel jeg længe har set på Amino. 

3 minutter efter indlægget var anmeldt var både Martin og  Anders på banen med en løftet pegefinger. Så de ligger ikke på den lade side - De gør et super stykke arbejde. 

Jeg er dog enig i at man burde være hårdere på amino, og sådan en svinestreg efterfulgt af en vattet undskyldning som kun kom fordi han blev bedt om det, burde have en hårdere/bedre straf.

Jeg synes Anders rammer rigtig godt med hans sætning: 

citat:  Jeg tvivler på at du ville opføre dig sådan hvis du stod overfor vedkommende 

Det er sjovt som nogle kan blæse sig op når de ikke skal se personen i øjnene. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Langt de fleste brugere på Amino er flinke og rare mennesker, men en gang i mellem er der nogen der flipper ud.
I sjældne tilfælde er det en person der bare ikke er til at nå og dem smider vi ud.
Resten kan vi som regel med en blød løftet pegefinger få på ret spor igen.
Det virker generelt fint og det passer mig fint at vi ikke behøver at gøre mere.
At se sine indlæg stå med en stjerne og få en løftet pegefinger er også en slags straf og nok for mig, hvis vedkommende kommer med en undskyldning og ellers opfører sig normalt.

Dbh Martin

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)