Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Debatforum software m.m.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Martin Pihl:
At det er dumt at blande softwaretyper er noget fis. Det afhænger af hvordan det implementeres, og at man har valgt systemer efter sine systemkrav og ikke omvendt. Det er jo heller ikke dumt af de banker, som kører med en seperat Wordpress installation, så deres blog (og eventuelle angreb på denne) ikke har nogen berøringsflade med bankens øvrige, forretningskritiske systemer at gøre. Med andre ord er det ikke i sig selv dumt at blande softwaretyper - det afhænger ganske enkelt af, hvad der er den bedste løsning til opgaven og implemtenteringen af løsningen.

Det var egentligt også nogenlunde der jeg ville hen med mit indlæg, men fik måske ikke udtrykt det helt klart

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok.....har lige læst de sidste indlæg. Jeg tænker lidt videre ift. behov  ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Pihl:
Et standard-PHPBB forum og dets udvidelser kan dog mere end nogle af Joomlas forum-moduler

Martin

Kender du til JomSocial? Vil du virkelig mene, at et gammeldags forum i web 1.0-stil som phpBB (jeg går ud fra, at 3-eren er den, de bruger på deres egen hjemmeside) kan være bedre end dette?!

Jeg spørger, fordi jeg selv påtænker at implementere et nyt php-baseret forum, og jeg havde allerede afskrevet "gammeldags" debatforummer som phpBB og dets kloner til fordel for mere facebook-agtige systemer som JomSocial.. Men måske ved du noget, jeg ikke ved?!

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er PHPBB's styrke, er at det har enormt mange muligheder for konfiguration som standard. Og så ligger der en masse muligheder for at udvide forummet med yderligere funktionalitet på phpbb.com. Jeg ser ikke PHPbb som gammeldags (og man kan ikke kalde det web1.0), men som det bedste forumsoftware der findes.

Jeg bruger også Kunena forum modul til Joomla, og det er et rigtigt godt forummodul. JomSocial er også rigtig fed.

De kan de ting, som de skal, men som rent forum-software, så er PHPbb det bedste.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dem med Forumbehov kigger en ekstra gang på http://www.phorum.org/

Bla har MySQL valgt dette script frem for de andre på markedet. Jeg har testet det i et par måneder nu, og vil i løbet af nogle uger lægge en live version op, som er integreret i en af mine andre sites.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)