Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugere - Er amino for selvstændige - hobbyvirksomhed eller studerende ?

Side 16 ud af 16 (154 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa, det var svaret på det oprindelige opæg, men Simon T kan garanteret genkende problemstillijgen.

// Jesper

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

  Ok nu kan jeg sg.. ikke lade være med at skrive i denne tråd alligevel:

Denne tråd i sig selv er jo endt som et glimrende eksempel på at guldkorn versus flueknepperi og tidsspild på Amino ikke er at spørgsmål om alder eller om brugerne har et CVR-nummer...... Tongue Tied

Det er rigtigt nok at der efterhånden er rigtig mange gøglere og andre mennesker som tilsyneladdende enten ikke har nogen virksomhed eller også så kører den så dårligt at de har masser af tid til at sidder herinde og lade deres tidsspild og dårlige humør gå ud over alle andre. Men sådan er det nu en gang nu et forum bliver så stort som Amino efterhånden er vokset til. Jeg tror altså ikke at stemningen på et "voksent" iværksætterforum vil blive meget anderledes, i og med at man sagtens kan være en klaphat uanset alder og hvor mange CVR-numre man har i rygsækken...

/Jesper

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

  Ok nu kan jeg sg.. ikke lade være med at skrive i denne tråd alligevel:

Denne tråd i sig selv er jo endt som et glimrende eksempel på at guldkorn versus flueknepperi og tidsspild på Amino ikke er at spørgsmål om alder eller om brugerne har et CVR-nummer...... Tongue Tied

Det er rigtigt nok at der efterhånden er rigtig mange gøglere og andre mennesker som tilsyneladdende enten ikke har nogen virksomhed eller også så kører den så dårligt at de har masser af tid til at sidder herinde og lade deres tidsspild og dårlige humør gå ud over alle andre. Men sådan er det nu en gang nu et forum bliver så stort som Amino efterhånden er vokset til. Jeg tror altså ikke at stemningen på et "voksent" iværksætterforum vil blive meget anderledes, i og med at man sagtens kan være en klaphat uanset alder og hvor mange CVR-numre man har i rygsækken...

/Jesper

Jeg er helt enig.
Der findes skaphatte i både voksenstørrelse og børnestørrelse, for lige at blive i de vendinger du bruger. Smile

Jeg var personligt meget skeptisk overfor Amino Plus, da det blev lanceret.
Men stille og roligt kom der mere i Amino Plus posen.
For mig er det ikke et spørgsmål om at støtte Martins Porsche.. som nogle har haft ondt i r.... over.
Nææ.. jeg har ganske enkelt vurderet, at prisen på de 1.000,- så rigeligt er tjent ind ved at få alle de fordele, som - efterhånden - er fulgt med i posen.

Og omkring den udskældte signatur.. Nogle siger at den signatur er ligegyldig. Hvorfor så lave så meget støj over den?? Big Smile
Nej, støjen skyldes efter min vurdering, at det har været ret bøvlet for ikke-Plus Aminoer at få et udbytte ud af deres signatur, og fordi der blev lovet en ændring og max antal tegn, som så ikke passede med virkeligheden. Det kunne Amino Crew godt have gjort mere elegant.

Alle.. og jeg mener faktisk alle, bør have gennemskuet, at signaturen og de indlagte links faktisk betyder noget for trafikken på nogle Aminoernes sites.
Jeg har endnu ingen webshop (men skal jeg nok have meget snart), men alligevel har jeg fået værdifulde link fra Amino.dk via mit banner og min signatur.
Jeg håber, at det bliver endnu bedre, når jeg får etableret en webshop med produkter, som relaterer sig til IT sikkerhed og Business IT Continuity.

Amino er i stadig udvikling...
Finanskrisen har været med til at ændre den typiske iværksætter på Amino.
Der er kommet mange til, som af "omstændighederne" er blevet presset til at realisere deres hidtidige drømme om at blive selvstændig.

Lad os se fremad.. Der sker forandring.. lev med det!

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen, Nielco IT :
Nej, støjen skyldes efter min vurdering, at det har været ret bøvlet for ikke-Plus Aminoer at få et udbytte ud af deres signatur, og fordi der blev lovet en ændring og max antal tegn, som så ikke passede med virkeligheden. Det kunne Amino Crew godt have gjort mere elegant.
J

Nu ved jeg ikke hvad der er blevet lovet (man skal selvfølgelig holde hvad man lover) - men basalt set er der vel ingen der har krav på at få noget ud af en signatur. Det er muligt at det historisk set har været muligt for ingen penge at få en masse reklame - men igen : det er der vel ingen der har krav på.

John Nielsen, Nielco IT :
Alle.. og jeg mener faktisk alle, bør have gennemskuet, at signaturen og de indlagte links faktisk betyder noget for trafikken på nogle Aminoernes sites.

Ja - det kan da godt være. Men det nytter da ikke noget at tude over at noget som har været gratis ikke er det mere. Desuden kan man jo stadig have sit link - og det er jo det der tæller (i hvert fald set fra Googles synspunkt). Ikke om der er et flashy banner. Hvis det er så givtigt med et banner - så betal da de basseører det koster. Og med den ballade der har været må det da virkeligt være noget der rykker noget mere en de 1000 kroner det koster at have det.  Hvorfor brokke sig over at skulle betale 1000 kroner for noget der giver 10000 eller mere igen ?

Jeg kan heller ikke se hvorfor alle de der selvhøjtidelige narcissister sidder og tuder over at de har skrevet N indlæg for at hjælpe - og det er lige pludseligt bare er enormt dårligt at nogle andre så betaler penge for at få nogle fordele.

Hvis man skriver et indlæg for at hjælpe - så må hovedformålet sgu da være : for at hjælpe. Og set i den relation er det da fuldstædingt ligegyldigt om der er nogle  andre der betaler til 3.part (Amino).

Vedkommende har da forhåbentligt stadig givet noget værdifuldt til den som havde et spørgsmål uanset hvem af parterne der måtte være (eller ikke være) plus medllemmer.

Alverdens transaktioner mellem andre brugere og Amino er da uvedkommende i forhold til det at der blev stillet et spørgsmål og en venlig sjæl har svaret. Hvis man ikke vil være med til det, så kan man jo bare smutte i al stilhed.

Når skruen så er blevet strammet for meget (læs:når der er smuttet for mange brugere, således at udbyttet for den almindelige bruger bliver for lavt) - så regulerer det nok også sig selv igen...

Vi lever i en dynamisk verden - fora kommer og går, lige som brugere, forretninger osv....the facts of life!

Engang var Altavista ogsa den bedste søgemaskine....

mvh

Jan

Side 16 ud af 16 (154 indlæg)