Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange bruger blogging aktivt med succes?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak her fra Big Smile

Du er igang med det helt rigtige, og så brænder du for det. Fed følelse ikke sandt ?  Stick out tongue

Vi snakkes ved.

Hygge.

Fra Odense C.
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fedt, men hårdt arbejde. Jeg har blogget 1 år nu, hvor det har krævet sindtsyg meget arbejde for at holde bloggen i live og aktiv. Det er fedt og man kan nu langt med branding.... men nu begynder det at betale tilbage

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

At du er blevet en form for ambassadør for omtalte fotomagasin, var hvad jeg mente i min tråd formuleret lidt kludret), tror der er en fremtid for blogger igennem det at give værdi til tilknyttet og relateret brancher, magasiner m.m. - Super fedt at det er lykkes for dig

Herunder ses en række muligheder såsom gæsteblogger, test, tips til køb af forskellige produkter og ydelser m.m.

Keep Swinging

Kim Kampp

Fra Odense C.
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil egentlig bare dele endnu en succes... idag annoncerede jeg 2 workshops. ialt 13 pladser. gennemsnits pris 1000-1100 kr. udsolgt på 5.5 timer.   

Det begynder at rykke. Det er workshop nr. 10 & 11 siden maj/juni iår der alle har været udsolgte...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes efter hårdt arbejde kommer succesen Stick out tongue

Held og lykke med arbejdet.

Glenn

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

babybusiness.dk må tjene godt på hendes blog, da hun for nogle måneder siden søgte en medarbejder :·) Det er også en rigtig god blog med brugbart indhold!

En tanke jeg lige fik: Jeg tror at vi fremover vil se flere og flere virksomheder som vil hyre en professionel »blogger«, der kan passe deres blog, lægge nyheder på, skrive artikler, indhente informationer og linke op.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror personligt ikke man skal gå ind med hensigten at tjene penge. Så forsvinder sjælen hurtigt ud af foretagendet... tror jeg. Men hvis man skriver ud af genuin interesse og lidenskab, og du selvfølgelig rammer en eller anden målgruppe, så er der da et absolut et indtægtspotentiale i at blogge.

Alt afhængig af din målgruppe, vil jeg skyde på at 800-1000 faste læsere som dagligt fødes med nyt indhold kan være genstand for en ganske god bi-indtægt. Men der er selvfølgelig lidt vej til at leve af det.

Skal man "go large", må bloggen nok være på engelsk og omhandle noget rimelig universelt. Nok af samme grund er engelsktalende bloggere de mest succesrige

 

Men for al del... KLØ PÅ! Smile

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Odense C.
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

@glenn Tak :)

@Helle: jeg tror du har fuldstændig ret. Der vil blive fokus på den måde at blogge i nærmeste fremtid, hvis ikke allerede der er flere der benytter den form....

@Morten: Jeg er enig i det ikke er pengene der skal drive det, og det er det for så vidt heller ikke. Men det er fantastisk at brande sig selv på den måde. Tror det er meget mere vigtigt at fokuserer på det aspekt end penge. For branding vil i fremtiden betyde omsætning... 

Jeg vil sige at 1000 unikke besøgende giver en ret god biindtægt nu...  jeg tror faktisk ikke man behøver at skulle blogge på engelsk for at komme til at leve af det i fremtiden. Blogge er kun i deres spæde start og når virksomhederne i højere grad for øjenene op for hvor vigtigt et medie det er vil der tilfalde bloggere endnu mere.  Jeg tror egentlig at det vil være endnu sværere for en dansker at slå igennem med en engelsk blog først og fremmest fordi det er et meget større "marked" og det er svært at blive "kendt" for det andet så er der en kæmpe forskel på mentalitet. Specielt den "amerikanske" blogging kultur er anderledes og det er nok også det største marked. 

Men jeg garanterer dig at jeg klør på :)

SES

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)