jeg syntes ikke det er dybt useriøst, er spørgsmålet ikke hvem man vil henvende sig til....hvem har deres egen it ansvarlig og hvem vil bruge en på time basis og til hvad. der blev spurgt om holdning til det skrevne fra start og det blev der svarede på, og jeg har tydeligt skitseret at jeg finder omkostniger forvrænget i forhold til manges virkelighed, men det er da godt de stemmer med din så du kan tilslutte at du har det billede, men så skriv da det |
hvor mange medarbejder tror du det kan betale sig for med fri internet med de skatte regler der er ?
så er det en realistisk opstilling ?
fri telefon er det samme, og en arbejdstelefon er et andet redskab, hvor man stadig har udgiften, den komme jeg ikke uden om.
min sidst indkøbte pc med det hele kostede mig under 10000 og der er taget højde for dobbelt skærm, og super af det hele, så får jeg den leveret flere steder fra ja og skal selv sætte den op...og det gælder også de andre arbejdspladser på kontoret
jeg ved ikke hvad jeg skal bruge de næste 20000 til om året, jeg skifter ikke møbler hver år, og med 3 faste arbejdspladser + computer i lastbilerne ( ja de er som regel mere problematiske), syntes jeg summen bliver for meget ved siden af
de udgifter vil jeg jo om alle omstændigheder have selv om jeg bruge en konsulent, og jeg vil blive ved at have en ekstra arbejdsplads sat op, til når skittet bryder sammen og jeg er nød til at have en til at kigge på det, og jeg har ikke benyttet mig af konsulenter til 995 i timen igennem de sidste år. kun engang købt mig til en løsning, hvor prisen var aftalt på forhånd i forhold til det der skulle laves.
jeg vil falde mig mere for tilbud pr opgave eller bare en timepris og en præcis formulering om hvornår timetællingen starter/slutter...- en af de ting der kan give store udsvingninger i det totale timetal... og i sidte ende er det sluregningen der tæller i forhold til hvordan opgaven er blevet løst som forventet.