Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Op start af kiosk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker lidt vejledning angående hvad jeg kommer til at få brug for som start kapital for at åbne en kiosk

det er en lille lokal kiosk, så tænker ikk stort kun lokalt,

er der nogen der har erfaringer de ønsker at dele,

 

jeg ønsker at starte med fokus på øl, vin, vand og andre former for alkohol, dog ønsker jeg også har sælge diverse kiosk ting, såsom silk, cigaretter, kolonial, osv, det er ne lille kiosk på 72 km2 så det også begrænset hvor meget der kan være,

er der nogen der kan hjælpe mig lidt med hvad jeg skal forvente at bruge at startkapital?

jeg har lokalet, men det er tomt så overtager det helt bart, dog har jeg allerede betalt for forcaden.

 

Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Fra  Modeslips.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes du skal starte med at downloade og læse den .pdf fil, som jeg her linker til

http://www.amino.dk/media/p/319803.aspx


God fornøjelse

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Domuta:

det er ne lille kiosk på 72 km2 så det også begrænset hvor meget der kan være,

Du mener vel 72m2 ;)

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jo self

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaringa med opstart af forskellige firmaer indenfor forskellige brancher, og kan hjælpe dig med rådgivning omkring opstart og fremtidig drift.

Det er så vigtigt at man for lånt nok kapital til at kunne klare opstarten, og endnu mere at den kapital man har - at man får brugt denne rigtigt, der er rigtig mange gode eksempler på det modsatte.

Du kan kontakte mig på Munks-bf.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er skrevet ud fra mit eget kendskab.

Tips & Lotto giver kunder - men kræver en stor bankgaranti, syntes at have hørt i omegnen af 70.000 kr. Min erfaring siger, at hvis du har mulighed for det, så hav så meget som muligt af det. Har du også overvejet spilleautomater?

Magasiner og blade kræver også en bankgaranti igen, syntes at have hørt i omegnen af 30.000 hvis du skal have et udvalg på omkring 50magasiner/blade. Du har mulighed for at sende blade som ikke er solgt retur igen, og så får du efterfølgende refunderet beløbet - og som regel tilsendt nye blade magasiner.

Cigeretter kræver en del kapital, og personligt, ved jeg det er vigtigt at føre et stort udvalg, og altid have nok cigeretter på hylderne - aldrig løbe tør!

Melder du dig ind i en kæde, som Nær Køb?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet så langt at jeg nu har fundet en til at betale for mine omkostninger mod en procent del af overskuddet

 

vil hører om der er nogen der har erfaringer med den slags?

hans opgave vil være at skulle betale for opstart af kiosken, sørge for indkøb af varer og divs.

min opgave vil være at sørge for at der altid er bestilt rette og nok varer, at sørge for personale, og at forretningen altid fremstår præsentabel,

 

hvad er jeres mening hvordan syntes i at ideén lyder? og har i nogle erfaringer i vil dele med mig??

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

når jeg siger at han skal stå for indkøb af varer mener jeg

jeg bestiller det selv men han står for at varerne kommer frem til butikken.

så mit kerne område vil være selve butikken.

ligeledes vil han skulle stå for regnskab.

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du

 

Vil bare sige til dig at du skal være helt sikker på at dig og din invester har alt på skrift så han ikke lige pludselig for en ide at det hele er hans!!

Der er en der siger at du skal have nok kapital. Ja både og pas nu på ikke bare at købe helt vildt ind det skal også sælges igen..

har du en plan over helt præsis hvad det er du vil? hvis ikke så lav det inden du starter......Det er vigtigt.

Det med cigeratter skal du tænke meget over det er en kæmpe kapital sluger....og hvis du en gang har det skal du altid have det. du tjener meget lidt på smøger højst 6 % og i forhold til din omsætning af resten af varene skal du sælge megt for at havee råd til at købe nye smøger...

 

har meget erffaring inde for området så hvis du vil have en snak en dag så skriv en mail til mig, med dit nr (brianjuhljensen@hotmail.com)

mvh Brian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)