Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR-GRUPPEN - Hvad er der lige med dem?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint med denne tråd.

Jeg høre mang håndværksmestre sige at de er blevet ringet op af google omkring et samarbejde..!

Er vi enige om herinde at google ikke ringer ud for at få kunder..eller hvad?

Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mon ikke vi her skulle lade tvivlen komme dem til gode? Altså i tråden her oplever vi jo ikke rigtig nogle der decideret er utilfredse med dem, tværtimod. Og jeg synes faktisk at deres rådgivning her på sitet efterfølgende har været god.

Mht. deres eksklusive samarbejde med google, kan det jo godt være, at de for nyligt er blevet Google Advertising Qualified, og simpelthen er blevet så benovede over at få opkaldet fra Google i Dublin, at de rent faktisk har "glemt" at spørge dem hvor mange andre de samarbejder med i DK.

NB: har selv været i dialog med dem på et tidspunkt. Tror iøvrigt også det var Lasse, udover at han ikke havde gjort sig den ulejlighed at undersøge hvilket slags firma vi er, virkede han faktisk som en sympatisk fyr og en sælger med stort S der virkelig troede på sit produkt :)

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

 

Jeg startede et samarbejde med Lasse/PR gruppen i starten af januar og kan se et stort fremskridt på mine salg, hvilket jeg kan takke dem for !!! Jeg skal dog sige at jeg virkelig selv har svært ved at overskue Google Ads styringssystem selv, så derfor lod jeg Lasse overtale mig og prøvede af om det ville hjælpe og det gjorde det, så uanset om nogen har negative ting om Lasse/PR gruppen kan jeg kun sige at på bundlinjen er jeg MEGET glad for samarbejdet Smile

Vh.

Klaus

www.vandklar.dk

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi har også haft PRgruppen inde over i en måned, og det gør vi ikke igen. Vi havde mange flere konverteringer, da vi selv stod for det, end da en Adwords-ekspert fra PR-gruppen stod for det. Da Lasse ringede og hørte, om vi ville forlænge det, og jeg sagde, at det ville vi naturligvis ikke, valgte han at smække røret på. Han var ellers meget meget flink og hjælpsom, inden vi underskrev kontrakten.

Vh.

Louise Berg

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Såervipå:

Fint med denne tråd.

Jeg høre mang håndværksmestre sige at de er blevet ringet op af google omkring et samarbejde..!

Er vi enige om herinde at google ikke ringer ud for at få kunder..eller hvad?

JA vi er enige - Google ringer IKKE ud og sælger Adwords, og da slet ikke til små tilfældige håndværksmestre :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra alt der er fremlagt i denne tråd ville jeg hvert fald ikke indgå i nogen form for samarbejde med PR Gruppen.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Holm - Poweriser Denmark:

 

Han sagde bl.a. at...

...de samarbejdede med google i dublin som den eneste i danmark.

...de er nogen af de bedste i Danmark.

 

 

Han sagdse også ti mig, at de var den eneste, som samarbejdede med google, og at de var de bedste i Danmark, så sagde jeg, at selvfølgelig var de de bedste, hvis de var de eneste....og så var det, at han smækkede røret på. :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha milledille, det var da en klasse kommentar at komme med Big Smile

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en guld kommentar milledille! Stick out tongue

 www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har som alle andre søgt info her og andre steder om PR-Gruppen, uden at blive helt klog på dem.

Efter at have set på PR-Gruppens prispolitik og en del samtaler med Silas Jensen fra PR-Gruppen, er jeg blevet overtalt til at give PR-gruppen et forsøg. Jeg syntes ikke at PR-gruppens prispolitik luget af at det er et snylteforetagende...

Jeg har som sagt netop indgået en aftale med dem, og jeg vil gerne komme tilbage med mine erfaringer når jeg har arbejdet med foretagenet i nogen tid....

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)