Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bridge - MLM og Investering, første af sin slags i verden!

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for seriøse svar Mikale

Jeg har lige forhørt mig for at være sikker.

Bridge skal ikke godkendes som så, da man investerer fra egen bank konto. Bridge finder blot de atraktive firmaer vi kan investere i hvis vi har lyst.

Nogen skal jo være de første.

Lige så snart vi er 100 mand i DK vil der komme roadshows i DK hvor både Bridge, bankerne, firmaet vi investerer i og børsmæglerne vil være til stede.

Dette er så et offentligt møde som skal godkendes ved finanstilsynet i DK.

MVH Mianne

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Ja hvis ikke Ravenpack er seriøst, så ved jeg ikke hvad. Dowjones ejer 20% af Ravenpack så det må være bevis nok.

Den sætning tvivler jeg på er sand. Aner du overhovedet hva DowJones er, når du kan ytre det der?

Bridge:

Tror du så ikke at en fordobling af 2200 kr. kan gøre lykke, det kan den hos mig.

Øhh har du regnet på evt alternative forretning af pengene? Tidshorisont, risiko osv? Hvis 1000 kr kan ændre din hverdag betydeligt, så lyder det godt nok vildt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mindark er et svensk firma der har fået fuld banktilladelse til at åbne bank i Sverige til næste år.

Tilladelse til at åbne bank, eller tilladelse til at have en svensk kredit union der må kalde sig selv sparekasse ??? Der er fandens stor forskel, og siden det netop er sverige ville det ikke overraske mig hvis der blot er tale om en kredit union. Jeg kan stifte en til dig på et par uger hvis du vil have din egen sparekasse.

Og er mindark det firma der skal investeres i???

NEJ

Du snakker en masse om ravenpack, men er det ravenpack der skal investeres i ?????

NEJ

Disse selskaber er enten selv faldet i hullet med store løfter, eller også er det blot en virksonhed man støtter sig tæt op til fordi den netop MÅSKE er seriøs, det skal jeg ikke gøre mig klog på uden at have gravet lidt.

Og som tidligere nævnt hvad er der at tjene på en inveteringsum af 2000,-

INTET

Selv hvis virksomhedens værdi vokser sig 10 gange så stor er profiten stadig mindre en hvad jeg tjener om måneden.

 

Alt i alt har du snakket en masse pladder, og hver gang jeg kommer med kritik af jeres firma, og fortæller om alle de love i bryder så begyder du at snakke om alle mulige ANDRE virksomheder der har det ene,  og kan det andet, og er eget af gud.

Faktum er at alle de virksomheder du nævner IKKE ER den virksomhed du rerpæsenterer.

Hold dig til fakta og fortæl hvilke godkendeler JERES firma har, og hvilke investeringer der dokumenterer jeres fantastiske sejr over finans krisen.

Smid noget fakta på bordet om hvad der er investeret i så vi kan se et dokumenteret afkast. Jeg tviler på de overhodet har udleveret noget konkret til jer !!!

 

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen!

Tag lige og fald ned.

Fantastisk så meget negativitet du kaster omkring dig med.

Har du overhovedet været inde på hjemmesiden www.bridgeltd.com/116390 og læst det portofolie om de firmaer vi indtil nu har kunnet investere i? NEJ

Det er netop de firmaer jeg snakker om.

Har du overhovedet hørt at jeg har skrevet om at de små investorer kan være med her? NEJ

Jeg er en lille investor og har købt denne blok på 750 aktier i mindark som min første investering, og 2200 kr. er meget for mig, og kan jeg få dem minimum 4x igen, så er det mange penge for mig lige nu. De 8800 vil jeg så geninvestere i det eller de næste selskaber jeg synes om som Bridge tilbyder og så har jeg pludselig 35200 til næste gang igen.

Bridge er kun fra 2005 og indtil nu har vi kunnet investere i 5 firmaer som du kan læse om i det der portofolie. Jeg kender mange der har været med fra starten og de har investeret 1 eller mange blokke i hvert firma, og 2 af de firmaer bliver højst sansynligt solgt indenfor 6 måneder istedet for at blive børsnoteret.

Det er også ok, og da Bridge ejer de fleste aktier kan du være sikker på at de bliver solgt til en meget højere pris end vi gav for dem da de jo også er i det for at tjene penge.

Mindark skulle have været børsnoteret sammen med DONG, men pga af finanskrisen er begge blevet skubbet, men det gør ikke noget, for så fik jeg også chansen for at få en blok af dem der ikke kunne vente og solgte dem inde på det lukkede marked hvor vi medlemmer imellem hindanden kan købe og sælge mellem hinanden.

Afkastet kan jeg fortælle dig når det første selskab bliver børsnoteret eller solgt, men i mellemtiden er det på MLM jeg tjener gode penge til min næste investering.

Det er rigtig sjovt, du skulle prøve det.

MVH Mianne

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Jeg er en lille investor og har købt denne blok på 750 aktier i mindark som min første investering, og 2200 kr. er meget for mig, og kan jeg få dem minimum 4x igen, så er det mange penge for mig lige nu. De 8800 vil jeg så geninvestere i det eller de næste selskaber jeg synes om som Bridge tilbyder og så har jeg pludselig 35200 til næste gang igen.

Øhh hvordan kan du sidde og sige de priser et firma bliver solgt til i fremtiden? Afhænger en salgspris ik af firmaets indtjening + evt goodwill? Hvordan ved du allerede nu hva den er om xx antal år?

Det lyder mere og mere suspekt og oppustet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bridge:

Jeg er en lille investor og har købt denne blok på 750 aktier i mindark som min første investering, og 2200 kr. er meget for mig, og kan jeg få dem minimum 4x igen, så er det mange penge for mig lige nu. De 8800 vil jeg så geninvestere i det eller de næste selskaber jeg synes om som Bridge tilbyder og så har jeg pludselig 35200 til næste gang igen.

På onsdag vil jeg spille lotto for 20 kr. og vinde minimum 500 kr. Så vil jeg geninvestere dem i weekends lotto trækning og så har jeg minimum 25.000.

 

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Søren!

Ja så vil jeg hellere satse på Bridge.

MVH Mianne

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Ja så vil jeg hellere satse på Bridge.

Fanger du ik ironien i hans indlæg?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja et eller andet skal jeg jo gange med.

Defror brugte jeg bare tallet 4 at gange med, som er det mål Bridge har sat for vores investering. Det kan være nul, men det kan også være 20 eller mere. Ved investeringer skal man aldrig investere mere end man kan tåle at tabe, og for mig er 2200 kr. meget lige nu, men jeg kan godt tåle at tabe et sådant lille beløb trods alt.

MVH Mianne

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja det kan da godt ske at han ikke tror på at man kan vinde i lotto.

Men jeg tror på et afkast fra mine investeringer i Bridge.

MVH Mianne

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)