Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bridge - MLM og Investering, første af sin slags i verden!

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja igen et svar fra en der ikke er interesseret i at forstå hvad det drejer sig om.

Vi får se hvem der ler til sidst.

MVH Mianne

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mianne

Jamen vi er jo klogere, det er derfor vi ikke hopper med på den slags, da det tager os mindre end 24 timer at gennemskue et svindelnummer, som ellers er godt udtænkt.

Vi kan så kun gøre vores til at I ikke får solgt til alt for mange.

Jeg garanterer dig at KBH når millionen på sæber før du når 100.000 :-)

Og jeg hjælper ham gerne i gang.

 

Køb ren argan olie her

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i godt klar over at der er 2600 Islændinge med i Bridge.

De investerede i starten og da bankkrakket kom gik det hårdt ud over især Island.

Kun 39 mænd skulle der til at ødelægge dette smukke land.

Siden har det ikke været lovligt at sende penge ud af Island, hvilket jo ikke har noget med Bridge at gøre.

Det er da klart at mange af dem ikke har råd til at vente ret meget længere da de er helt på røven.

Hvis de så har lyst til at sælge en aktie de gav lad os sige 2 kroner for i starten for 8 kr. nu for at få lidt penge hjem til mad på bordet, det kan man jo ikke fortænke dem i, men det har intet med Bridge at gøre.Og så har de jo fået deres penge 4 gange igen. Ikke dårligt trods alt.

Det er jo så bare godt for os der er kommet ind meget senere at vi kan få lov at overtage f.eks 100 aktier i et firma for at være med.

Bridge køber til samme pris som os. Banken tager 2% ved køb og 1% ved salg og det er meget normalt.

Alle der har lyst kan f.eks melde ud at de gerne vil købe f.eks 100 aktier til 8 svenske kroner i Mindark, og er der så nogen der har de 100 aktier de godt vil sælge så gør de det, og det er så banken der sørger for at penge og aktier bytter plads..

Ja jeg ved at det er sikkert da jeg kender til alt indside stof, måske i skulle modtage at høre om det live inden i ødelægger denne chance for andre.

Der er desværre alt for mange der kun ser det negative i verden og det er så det de får. Jeg ser på mulighederne og det positive og det er det jeg forventer at få.

Det er ikke sikkert jeg gider svare på mere i denne tråd, og at jeg venter med at give lyd fra mig til der sker noget godt, da det er spild af min tid.

MVH Mianne

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mianne

Nu skal du ikke midste modet, du skal bare vide hvad du har med at gøre.

Hvis du i Bridge erhverver det du tror er 100 MindArk aktier, så kan du godt tro om igen. Det er pseudo aktier og vil aldrig stå i dit navn, og det er også ligemeget, for du kan ikke bruge dem til nogetsomhelst.

Du kan kun håbe på der kommer nye Bridge medlemmer til der så for lyst til at købe dine aktier til en højere pris end du har betalt.

Som skrevet, så er det et usædvanligt godt udtænkt pyramidespil, og den ros skal bagmændene have, som vil blive stinkene rige på dette, især når de tilbyder de nye medlemmer MindArk aktier til euro 2,63 som de for 3 år siden gav 0.24 for og som sikkert er mindre værd i dag :-)

 Mianne og med dit gå-på-mod, så kontakt mig om 2-3 måneder hvis du vil tjene rigtige penge på ærlig mlm, for din vedholdenhed er penge værd :-)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Og igen kommer du med en sang fra de varme (eller her kolde) lande. Der er ingen sammenhæng i det du skriver. Har du ikke fået nogle bedre tekster, at forsvare konceptet med fra deres marketingafdeling??

Hvorfor skulle man købe nogle aktier internt OVER den almindelige "eksterne" markedspris??

Og du har jo ingen sikkerhed for du nogensinde ser dine penge igen. Sorry mate, men tror ikke du skal sætte næsen op efter at blive rig på den måde. Glæder mig til at se et "Kontant" program en gang i fremtiden med folk, der er blivet bondefanget af Bridge.

 

Men held og lykke med det. ;)

 

Edt: Er det sådan, at islændinge ikke kan handle aktier? I så fald kunne dette "Bridge" samtidig være en slags gateway, for at islændinge kan handle aktier. I det tilfælde kunne det nok også gå hen og ramme den islandske økonomi. For hvem andre end islændinge skulle så have interesse i at købe de aktier, som er på den lukkede "børs"? Så handler det bare om at narre nogle desperate investeringslystne islændinge.

 

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123:

Fashion-Seller

Ja præcis og det kan aldrig give afkast.

Men det er et smart udtænkt scam, som med dygtige sælgere nok får nogle nervøse småinvestorer med på vognen. Mine tanker går oprigtigt til dem der taber penge her..det er der mange der kommer til.

Det er faktisk ualmindeligt godt udtænkt... Iøvrigt så tjek lige hvor Bridge er registreret!!! De har valgt verdens andet mest lukkede skattely efter Panama, nemlig Belize!!!

Hvorfor fanden gemmer man sig der, med mindre det er fordi man ønsker at forsvinde med hele formuen, og gøre det umuligt at retsforfølge!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ked af at sige det men bridge du prøver enten at fuppe os ellers er det nogen der har fuppet dig så voldsomt at selvom du gentagene gange bliver mindet om det kæmper du stadig for deres sag, men det tror jeg også jeg ville gøre hvis jeg var blevet fuppet og har oprettet en tråd herinde plus du har investeret i det her.

Mianne skal vi ikk bare aftale at du giver os besked når du har fået dine penge igen plus en fortjenelse, så kan vi tage den derfra.

for p.t ser det mest ud som om du har investeret og ikke set dine penge siden. Jeg bliver forbløffet hvis du overhovedt kommer til at se din investering på 2200kr igen.
firmaere som Bridge har været her før det er ikk den første af slagsen og desværre nok heller ikke den sidste, som lagersalg siger vi kan kun gøre vores bedste for at der ikke er flere der som dig hopper på velsmurte løfter om hurtige penge.

Det her er faktisk en meget godt fupnummer

hvis jeg var dig ville jeg kontakte min advokat og se om mulighederne for at få dine penge tilbage inden at pyramiden kollapser.

 

oveni købet er jeg virkelig glad for at se så mange mennesker gøre hvad de kan for at informere os andre om sådanne fupnumre.

 

 

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123:

 

 Mianne og med dit gå-på-mod, så kontakt mig om 2-3 måneder hvis du vil tjene rigtige penge på ærlig mlm, for din vedholdenhed er penge værd :-)

 

den er ikke bare penge værd den er guld værd!!

 

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg123, har du en mail adresse?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Bech:
Hvorfor skulle man købe nogle aktier internt OVER den almindelige "eksterne" markedspris??

Og du har jo ingen sikkerhed for du nogensinde ser dine penge igen. Sorry mate, men tror ikke du skal sætte næsen op efter at blive rig på den måde. Glæder mig til at se et "Kontant" program en gang i fremtiden med folk, der er blivet bondefanget af Bridge.

Du glemmer at medregne de 4000 man får hver gang man passerer 'start' :-)

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)