Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bridge - MLM og Investering, første af sin slags i verden!

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Momentum Invest - du kan bare sende mig en PM her.

Hvis din forespørgsel til min e-mail drejer sig om tilbud om at deltage i Bridge, så kæmper du forgæves. Jeg handler kun på rigtige Børser. 

Køb ren argan olie her

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rigtige børser.

Ha jeg må grine.

I har ikke fattet en skid.

Snakkes til næste år.

MVH Mianne

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mianne

Grin du bare.

Men med dit sidste indlæg, der understreger du netop det useriøse med dette MLM scam som du ellers ihærdigt har forsøgt at legitimere.

Og trækker hermed mit tilbud til dig om at deltage i rigtigt og ærlig mlm tilbage.

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

En PM inde på et diskusjonsforum?

Jeg hadde aldri kastet bort hverken tid eller penger på et konsept som Bridge!

Jeg var kun nysgjerrig på hvilket MLM selskab du er involveret i, og din definisjon på ærlig MLM?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Momentum Invest.

Jeg er ikke i noget MLM selskab endnu. Men er ved at gøre kompensationsplanen færdig, det tager nogle uger endnu.

Produkterne vil være indenfor sundhed/helse/hårpleje.

Jeg ved der findes massere af dette, men jeg ved også prisniveauet er relativt højt, og indenfor hårpleje kan jeg tilbyde et/en produkt/serie som ikke tidligere er markedsført via MLM.

Da jeg selv på nogle af tingene er producent, og andre produceres efter ordre på fabrik, så er vi så tæt på kilden som muligt, smatidig med at vi i forvejen arbejder med de bedste råvareleverandører i branchen.

Med ærligt mener jeg, gennemskuelighed i afregningen, og helt klare indikationer for hvad man kan forvente at tjene i forhold til markedssegmentet og størrelsen. For mig at se er det realistisk at en god sælger kan tjene 6.000-12.000 per måned. Dem der er mere aktive kan tjene mere.

Samtidig vil der ikke være begrænsninger omkring at tilbyde varen i andre lande. 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Rigtige børser.

Ja Dow Jones er en rigtig børs f.eks...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fornuftige elementer her:)

Hvor i landet holder du til forresten? Måske vi kunde tatt en kaffe eller noget på et tidspunkt.

Hvis du vil sende mig en mail eller noget, så aftaler vi evt noget nærmere der.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg kunne da også godt tænke mig at læse din definition på ærlig MLM? Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok nu du nævner Dow Jones, så blev der vist tvivlet på min påstand om at de ejede 20% af Ravenpack.

Dow Jones var med på roadshow i både Frankfurt, Real Madrid og London da dette firma skulle fremlægges for medlemmerne i Bridge.

Disse Roadshows bliver holdt hver gang et firma bliver finanseret gennem Bridge og deres medlemmer, i alle de lande hvor der er medlemmer nok, og det er vi også snart i DK.

På disse møder kan medlemmerne så beslutte om de vil investere i de pågældende firmaer eller ej.

Efter sådan et møde ved man nemlig helt nøje hvilket firma det er, hvad de står for, hvad deres planer og mål er og hvad de vil bruge vores penge til.

Ravenpack var et af de firmaer hvor medlemmerne ville have en stor bid af kagen, så Bridge købte her mindre selv. Dette netop fordi Dow Jones var med.

Det bliver stort, vent bare at se.

MVH Mianne

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Ja ok nu du nævner Dow Jones, så blev der vist tvivlet på min påstand om at de ejede 20% af Ravenpack.

Dow Jones var med på roadshow i både Frankfurt, Real Madrid og London da dette firma skulle fremlægges for medlemmerne i Bridge.

Disse Roadshows bliver holdt hver gang et firma bliver finanseret gennem Bridge og deres medlemmer, i alle de lande hvor der er medlemmer nok, og det er vi også snart i DK.

På disse møder kan medlemmerne så beslutte om de vil investere i de pågældende firmaer eller ej.

Efter sådan et møde ved man nemlig helt nøje hvilket firma det er, hvad de står for, hvad deres planer og mål er og hvad de vil bruge vores penge til.

Ravenpack var et af de firmaer hvor medlemmerne ville have en stor bid af kagen, så Bridge købte her mindre selv. Dette netop fordi Dow Jones var med.

Det bliver stort, vent bare at se.

Dow Jones ejer ik noget i nogle firmaer. Det må de ik, da det skaber en interesse konflinkt i henhold til det de laver. Så din påstand om at Dow Jones ejer noget af Ravenpack er ik sand. Det svare til at fondsbørsen ejer 20% af f.eks Nordea. Hvilke problemstillinger ville det ik medføre? You see the problem?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)