Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bridge - MLM og Investering, første af sin slags i verden!

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jo være at Bridge Network er på vej til at købe 10% af Real Madrid, så kommer der skub i investeringerne hehe

 

Køb ren argan olie her

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej en sidste gang, aller sidste gang, da jeg ikke gider spilde mere tid på min ellers så gode tråd på alle jer pessimistiske, mistroiske og negative personer.

Hvis i er i tvivl om lovligheden og rigtigheden af hvad jeg har skrevet, så kan i jo bare ringe til Hinduja bank i Schweiz og spørge dem.

Ligeledes kan jeg fortælle at flere bridge medlemmer har besøgt de firmaer de har investeret i, hvilket vi til en hver tid er velkommen til.

Og i kan også gå ind på det svenske finanstilsyn, hvor i kan se alle de firmaer vi har investeret i.

Bridge er størst i Sverige i hele verden, og fuldt lovlig der som i de andre lande.

Vi snakkes igen i det nye år hvor de første udbetalinger kommer.

God jul, håber da i det mindste at i tror på julemanden, for ellers får i jo ingen gaver.

MVH Mianne

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mianne

Jamen God Jul og Godt Nytår.

Det er tilstrækkeligt vi har gennemskuet virksomheden. Der er ingen tvivl om konti i Schweiz eller om de har investeret i de listede virksomheder. Det er måden hvorpå at medlemmer af netværket kan narres på der er interessant, Men det ignorerer du, så håber alt går vel.

Og bare fordi der er mange medlemmer i Sverige, så er det ikke ensbetydende med at det er lovligt. Det kan bare være der ikke har været opmærksomhed omkring det.

Kun fremtiden vil se hvem der får ret :-)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mianne

Bare så du forstår det, det er ikke jer der har investeret i det. Det er Bridge Network og det er ikke jer, det er en virksomhed i Belize. Og den er IKKE ejet af dem der sætter penge ind på en konto i Schweiz :-)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Hvis i er i tvivl om lovligheden og rigtigheden af hvad jeg har skrevet, så kan i jo bare ringe til Hinduja bank i Schweiz og spørge dem.

Hva skal de fortælle? De er bank og tilbyder deres kunder en konto. Hvis du bliver taget godt og grundig bagi, og ik ser dine penge igen, så kan Hinduja Bank intet gøre alligevel... De kan kun sige god for at der reelt er sket en konto åbning, hvilket de iøvrigt heller ik hverken må eller vil bekræfte!

Bridge:

Ligeledes kan jeg fortælle at flere bridge medlemmer har besøgt de firmaer de har investeret i, hvilket vi til en hver tid er velkommen til.

Og? Hvis aktiverne flyttes over i et nyt BELIZE firma, så ejer du intet... Om firmaet findes fysisk eller ej, så ejer du intet ved sådan en transaktion. Og den kan reelt foregår på 5 min...

Bridge:

Og i kan også gå ind på det svenske finanstilsyn, hvor i kan se alle de firmaer vi har investeret i.

Bridge er størst i Sverige i hele verden, og fuldt lovlig der som i de andre lande.

Og? Igen det er en transaktion og så er alle Bridge medlemmers "aktier" 0,00 kr/euro/Dollars/Lire/D-Mark/Slot værd...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:
Jeg kunne blive ved, men gider ikke spilde tid på en der ikke engang læser hvad jeg skriver.

Der er nok langt flere der læser hvad du skriver end du sådan lige regner med, Mianne. Det slår mig at du et sted nævner at det mere eller mindre er formalia for lige at få det godkendt i Danmark - hvilket jo så klar indikere at du arbejder med et koncept, som du vælger at kategorisere MLM, som nok ikke helt har tjek på rigtigt og forkert. Med andre ord er Bridge et eksempel på at alle de distributører fra landets MLM selskaber, der HAR orden i tingene, og ikke promoter noget før tingene spiller, igen bliver pisset og ned af ryggen af et meget uldent koncept - som statistisk set ikke holder på den lange bane...

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også være milionær!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

KBH:

Jeg vil også være milionær!

Du vil kunne tjene KASSEN på at tørre alt det pis op som de brådne kar i branchen pisser op og ned af ryggen på det "rigtige, ægte" MLM selskaber!

 

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)