Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grafisk hjælp..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg er ved at ligge sidste hånd på min hjemme side, derfor står jeg og mangler en som kan det grafiske.

skal have lavet en top banner, med navn + logo samt andre billed informationer.

håber der er nogen som kan hjælpe med dette til en fair pris..

 

mvh jakob

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 04:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Hvis du ringer eller sender en mail med lidt mere præcis information, kan jeg give dig et godt tilbud på dine opgaver.

Med venlig hilsen
Maj-Britt Kjær Sørensen
Freelance Grafiker, Creation Nation
 

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

1902 Software vil sikkert kunne løse din opgave. Du kan se et udsnit af de opgaver vi har løst her:

http://www.1902express.dk/index.php?id=29

Videre kan du se vores time priser her:

http://www.1902express.dk/index.php?id=6

 

Såfremt du finder ovenstående interessant så kontakt mig gerne genne peter.skouhus@1902software.com med dine behov, herefter kommer jeg tilbage med et overslag.

 

Med venlig hilsen,

Peter

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg vil meget gerne hjælpe. Send mig en mail på simon@dyngby.com

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

 

Det kan jeg sagtens løse for dig. Send mig gerne en mail til info(snabela)anjahallsson.com, så sender jeg dig et uforpligtende tilbud :)

 

Mange hilsner Anja

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Jeg vil meget gerne give et tilbud på opgaven. Kontakt mig evt. på peteragholmstrand@hotmail.com for en snak om det.

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer omkring logo/banner osv. og jeg vil så komme med et tilbud til dig ud fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilse

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)