Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webshop-designer, eller support, råd etc.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohm Holding:
En tommelfingeregel er jo nok at du hverken skal shoppe det billigste eller det dyreste men et sted mid imellem.

Nu er vi nok den med det billigste tilbud, så jeg følte mig lige ramt Smile

Vores pris kan udelukkende lade sig gøre fordi vi outsourcer al design og udvikling. Vores designere bruger typisk mere end 25 timer på et projekt og så kommer udviklertimerne oven i. Skulle dette laves i DK var prisen en helt anden (vores danske timepris er 850,-). Så det er ikke altid at det billigste også er det dårligste, tværtimod Smile.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Allesammen

Ja undskyld mig, men jeg mener nu mere det her er forum for rådgivning end for salg.

Mark; husk alitid at vurdere uvildigheden hos de personer der rådgiver dig :-)

Mvh

Ohm

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark B

Har du en mail man kan fange dig på?

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

 

Send mig en email og jeg vil give dig et tilbud. Du kan kontakte mig på simon@dyngby.com

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, undskyld for den lange responstid.

for det første tak for alle de gode råd og tilbud. til jer som har givet tilbud, i vil høre fra mig.

 

simon; min email er markbennike@hotmail.com

 

På gensyn ! : )

 

 

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark B

Her er et par tips.

Find et firma du mener det er let at tale med. Og giver dig en følelse af, at de ved hvad de snakker om. (der findes nogle der snakker en masse, men ikke rigtigt kan).

Gør klart fra starten, at du vil have det på dine premisser.

Normalt ville jeg anbefale et firma i dit lokal område (Hvis du ikke kender så meget til programmering og design, er det lettere at snakke ansigt til ansigt).

Du skal vælge et firma der levere brugervenlige og gennemgående flotte hjemmesider (Når en kunder klikker ind på din hjemmeside, har du kun 3 sekunder til, at overbevise dem om at dette er noget for dem).

Dette er 3 af grundreglerne. Vi har mange kunder der har valgt forkert, første gang de skal have lavet hjemmeside eller webshop. Og det koster næsten mere at rette op på noget end at designe det helt fra start.

Held og lykke med dit projekt

Brian Rasmussen

BeArt designs

 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide godt skrevet Brian :-)

Mvh

Ohm

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg er glad for at se at du overvejer at bruge vores løsning. Den nemmeste måde, at få en EasyFlow shop op, at kører på, er at købe en Design pakke. Den koster 5.000 kr. og så får du nogle et professionelt design, derfra skal så du selv oprette produkter, skrive lidt om butikken, søge om Dankort etc. Men alt det er der hjælp til i den gratis support der er inkl. i abonnementet.

Her kan du se hvad se de 5 seneste designpakker som vi har lavet:

http://www.safarievent.dk
http://www.lauraamalie.dk
http://www.fashionfactory.dk
http://www.annabjorg.dk
http://www.redcarpetsoftware.com 

Jeg håber at designpakkerne illustrerer, at vi kan ramme mange forskellige stilarter og markeder. Tendensen er klart at shops startet med en designpakke, tjener flere penge, end dem der bygger selv.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Så kommer der endnu et indspark herfra lige i kuglerne på alle gadesælgerne :-)

Der er et par stykker, der er blevet jævnt sure, over min tidligere besked, om at jeg hellere så Amino for Aminoer som rådgivningskanal end som salgkanal.  Jeg undskylder naturligvis, hvis jeg på nogen måde har trådt jer over tæerne, men det er nu engang min holdning :-)

Nå - det jeg ville sige, er af lidt mere teknisk karakter nu.  Blot ud fra egen erfaring et par tekniske vinkler som du vil blive glad for den dag, du drukner i succes:  Følgende ville jeg stille som tekniske krav til en god webshop:

  • NEED: God lagerstyring dvs man kan altid stole på, at produkter bliver trukket rigtigt ud og ditto lagt ind.
  • NICE:   God integration med STANDARD økonomisystemer C5 / Navision / Mamut /SummaSumarum
  • NEED: Kodet med god søgbarhed for øje dvs Google kan "se" ind i systemet.
  • NEED: Daglig backup af shop samt garanti for oppetid
  • NEED: Du SKAL eje domænenavnet. Der er løsninger derude, hvor du lejer hele pakken også domænenavn.
  • NICE:   Mulighed for udskrift af aktuel lagerstatus til brug ved statusoptælling.
  • NEED: Kan integrere med betalingsgateway for ALLE typer kreditkort.
  • NICE:  Udskrift af pakkelabels direkte eller integration med Postdanmark

Hilsen

Ohm

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)