Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær mere om MLM

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ligesom andre der ikke kender nok til Network Marketing google MLM (Multi Level Marketing) og/eller Network Marketing og finde alt om dette - men du kan også finde mange brugbare informationer her www.jomacompany.dk som vi gennem tiden har samlet. Her finder du mange vigtige emner der går forud for beslutningen om at starte selv. Herunder valg af branche/produkt og producent.Idea


 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ellers love for at http://www.ny-indkomst.dk/ er godt i gang på job siderne, med at få nye "forhandlere" / http://www.agel.com/

Nogen som har nye informationer omkring dette firma og muligheder, har et par venner som påtænker at springe ind i MLM junglen :-)

 

Claus

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ovesen:

Jeg skal ellers love for at ny-indkomst.dk er godt i gang på job siderne, med at få nye "forhandlere" / http://www.agel.com/

Nogen som har nye informationer omkring dette firma og muligheder, har et par venner som påtænker at springe ind i MLM junglen :-)

Hold kæft hvor er det tragisk! Tænk at man forsøger at udnytte folk, der er i knibe på den måde, og så med en så totalt igennemsyrede og standard MLM side, så det springer ens øjne, når man kigger på den.

Tragisk, tragisk, tragisk!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja helt enig Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

vidste du er imod det hvorfor laver du så linket giver linkback herfra amino.dk er også selv meget modstander af MLM især der loves man kan lave et fritidsjob og tjene fra starten uden næsten at lave noget 175.000 kr , det er vidst en drømmejob , det er måske nogle der hopper synes også selv det dybt tragisk , at lokker folk heri krisetiden lokker med sådanne gul og grønne skove

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vel i bund og grund ikke så meget forskel på at sætte en mulig indkomstramme op for det "job", den mulighed man kan blive en del af... jeg mener, ethvert andet job vil jo osse love en løn - eks. 350.000 - men det er jo forudsat man arbejder de antal timer der skal til - og så tolv måneder i træk - ellers ryger der jo ikke de 350k ind på kontoen - AKKURAT som de 175k i eksemplet i kører tråd ej heller står til udbetaling, MEDMINDRE man gør noget - og følger den plan som bliver lagt/skal følges.

No difference at all. No difference!

 

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ovesen

Nu har jeg ikke kigget konkret på den hjemmeside, du har lagt link til, og kan derfor ikke kommentere på det. Men hvis du og dine venner overvejer at starte network marketing, så kan jeg godt love dig for, at jeg arbejder med en spændende forretning, som tjener mange penge i disse krisetider. Der er voldsom vækst i virksomheden, selv om så mange andre fysiske butikker lukker hver dag.

Jeg blev en dag præsenteret for LR Health & Beauty System, som startede i Tyskland for knapt 25 år siden. De laver skønhed- og plejeproduktir, som vi alle sammen bruger hver dag. Bl.a. Aloe Vera produkter og lækre kvalitetsparfumer med kendte stjerner som samarbejdspartnere. Alle produkter er "made in Germany". Det gode er også at disse produkter bliver tomme, og skal derfor genkøbes hele tiden.

Det der er meget vigtigt, når man træder i en mlm er at høre andres erfaringer. Dog skal man naturligvis være bepasselig med at sluge det hele. Men én vigtig ting er, at checke efter hvor længe virksomheden har eksisteret på markedet , og om den handler med produkter man selv har interesse for.

Hos LR er der også enormt god støtteordning, dvs. man bliver "uddannet" og "lært op" til man føler sig stærkt nok til at overtag og arbejde som selvstændig. Alt efter målsætning, så er det en fin ekstra indtægt at modtage hver måned, men naturligvis kommer intet af sig selv. LR har en super spændende bonus ordning og har de også et spændende bil-koncept, konkurrencer, og andre ting, som guleroder hele tiden. Men det kan ikke forklares her eller over telefonen.

Har du og dine venner interesse i at få en personlig forretningspræsentation, så hører jeg meget gerne fra Jer igen. En personlig forretningspræsentation er det ultimative for at komme i gang.

I kan skrive til mig på LRnetverk@gmail.com

Allan

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
ved hjælp af forholdet henvisninger og mund til mund markedsføring

Forhåbentlig mund til øre ven :-) Ellers er det meget nærgående sælgere..

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Der vel i bund og grund ikke så meget forskel på at sætte en mulig indkomstramme op for det "job", den mulighed man kan blive en del af... jeg mener, ethvert andet job vil jo osse love en løn - eks. 350.000 - men det er jo forudsat man arbejder de antal timer der skal til - og så tolv måneder i træk - ellers ryger der jo ikke de 350k ind på kontoen - AKKURAT som de 175k i eksemplet i kører tråd ej heller står til udbetaling, MEDMINDRE man gør noget - og følger den plan som bliver lagt/skal følges.

No difference at all. No difference!

 

Mvh.

Lasse

 

Okay Det må være forskelligt links vi kigger på ? ny-indkomst.dk/

Det er sådanne artikler og hjemmesider , der ødelægger MLM omdømme som erhverv , da de lover fuldstændigt urealistiske ting

de skriver lige ud du kan ,arbejde hjemmefra tjene 175.000 kr. mindste intet om man hvor meget man skal lave , det er et rent fritidsjob som de skriver , synes linket og forklaringer rent ud er mangelfuld og misvisende , håber da ikke folk hopper på denne forklaring som dette links giver ,som der omtales her .ny-indkomst.dk/

Selvfølgelige er dette ikke sandheden så let er det ikke at blive millionær , det kræver en god gang held og hårdt arbejde , ingen kan love  som de giver utryk for , i dette linket står kan love ,  at  du både kan  have det som et fritidsjob og dit fuldtids job ved siden af .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

RasmusLykke:

Mikael christiansen:
ved hjælp af forholdet henvisninger og mund til mund markedsføring

Forhåbentlig mund til øre ven :-) Ellers er det meget nærgående sælgere..

okay der var lige en formulering fejl måske , med i talesprog siger jeg altid mund til mund markedsføring og ikke mund til øre markedsføring.Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)