Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.eventyrhaver.dk har fået ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har fået lavet min shop helt om og nu vil jeg da gerne hvis du har lyst til at gå ind og kigge nærmere på den.

Det skal lige siges at Seo og meta descriptions kommer på løbende, da jeg først har fået seo- modul idag. Så det er jeg klar over Smile

Men ellers er alle konstruktive forslag velkomne.

www.eventyrhaver.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den nye shop:)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskueligt, gode billeder, virkeligt dejligt og behageligt design.

Skøn skøn shop Annette!

Skal jeg komme med et foreslag til forbedring, (og det skal jeg) så vil det være at få gjort nået ved din indkøbkurv. Jeg kan ikke se at jeg har varer i kurven, eller endnu bedre, et samlet beløb.

Under købsprocessen og levering kommer der muligheder for levering jeg slet ikke forstår. Stormbudet er gratis og de 2 andre, forstår jeg simelthen ikke.

Efter bekræftigelser står der bare "Bestilling nr. 3", så ved ikke lige om du ikke er klar med kredkort modulet endnu.

Der er nogle produkter der endnu mangler varer beskrivelser, men det er du helt sikkert klar over. Dejligt med en shop der virkelig vil vise billeder, og ikke som os andre der vise små lodne billeder :)

Rigtig flot og tillykke med den nye shop

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det ser super godt ud! Virkelig et godt design, og dejligt store billeder i god kvalitet af produkterne. Kan kun sige det samme som Boysen.

Det bør være muligt at se hvor mange varer man har i sin indkøbskurv, og evt. også den samlede pris uden at skulle ind i indkøbskurven.

Ellers er det rigtig godt med gode produktbeskrivelser og gode kontakt info. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Tak for hurtig feedback Smile

Boysen:
Under købsprocessen og levering kommer der muligheder for levering jeg slet ikke forstår. Stormbudet er gratis og de 2 andre, forstår jeg simelthen ikke.

nåh jo det er rigtigt men det drejer sig kun om drivhusene - det må jeg lige finde en anden løsning på end den der er lige nu.

Boysen:
Efter bekræftigelser står der bare "Bestilling nr. 3", så ved ikke lige om du ikke er klar med kredkort modulet endnu.

Jo man jeg kan i øjeblikket ikke oprette det og Peter er sat på fejlen så det kommer når den er klar for det går jo ikke uden kreditkort

Boysen:

Overskueligt, gode billeder, virkeligt dejligt og behageligt design.

Skøn skøn shop Annette!

Skal jeg komme med et foreslag til forbedring, (og det skal jeg) så vil det være at få gjort nået ved din indkøbkurv. Jeg kan ikke se at jeg har varer i kurven, eller endnu bedre, et samlet beløb.

Under købsprocessen og levering kommer der muligheder for levering jeg slet ikke forstår. Stormbudet er gratis og de 2 andre, forstår jeg simelthen ikke.

Efter bekræftigelser står der bare "Bestilling nr. 3", så ved ikke lige om du ikke er klar med kredkort modulet endnu.

Der er nogle produkter der endnu mangler varer beskrivelser, men det er du helt sikkert klar over. Dejligt med en shop der virkelig vil vise billeder, og ikke som os andre der vise små lodne billeder :)

Rigtig flot og tillykke med den nye shop

 

Tak skal du have Kenneth der er helt sikkert andre ting men det må vise sig hen ad vejen.

 

@ Peter Vedel tak for roserne 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

 

Anders Nielsen:

Det bør være muligt at se hvor mange varer man har i sin indkøbskurv, og evt. også den samlede pris uden at skulle ind i indkøbskurven.

Jep den med den aktive indkøbskurv står på to do lisen og den kommer når www.easyflow.dk er klar med den - de knokler de stakler men det kommer

Købsknappen på de store billeder kommer også snart så der bliver ikke et øje tørt Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal side på en rimelige stor computere for at se menupunkter og drop menu umuligt at se alt

Flere og har små bærbar computere på 10 -15 ikke alle har 15 + skærm menu punkter vigtigt at ser disse hurtigt giver overblik , så en del mindre banner , jeg køre frem og til men musen for at finde menupunkter , med drop menu fungere ej på mindre computere.

Jeg gjorde 75 % mindre størrelse , med teksten er så svær at læse , med så kunne jeg klikke på alle linkene oppe i menu drop menu banner fylder for meget til at man alle folk kan se alle drop menu der går ned de nedrest kan man ikke se og derved ubrugelige til en stort part af bruger med bærbar computer ,

En kontaktsiden med alle kontaktoplysninger samlet et sted telefon nummer CVR nummer , en ,kontaktformular altid en god ide til dem der sider på en offentlige computere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Flere og har små bærbar computere på 10 -15 ikke alle har 15 + skærm menu punkter vigtigt at ser disse hurtigt giver overblik , så en del mindre banner , jeg køre frem og til men musen for at finde menupunkter , med drop menu fungere ej på mindre computere.

Hej Mikael

Designeren og jeg ahr bevidst lavet siden til en opløsningpå 1024x768 fordi jeg via GA kan se at det er det de fleste af mie brugere har af skærmopløsning.

Jeg er klar over at de små bærbare er meget populære men mine varer gør sig ikke til en lille skærm fordi de skal opleves på de store billeder.

Mikael christiansen:

Man skal side på en rimelige stor computere for at se menupunkter og drop menu umuligt at se alt

Flere og har små bærbar computere på 10 -15 ikke alle har 15 + skærm menu punkter vigtigt at ser disse hurtigt giver overblik , så en del mindre banner , jeg køre frem og til men musen for at finde menupunkter , med drop menu fungere ej på mindre computere.

Jeg gjorde 75 % mindre størrelse , med teksten er så svær at læse , med så kunne jeg klikke på alle linkene oppe i menu drop menu banner fylder for meget til at man alle folk kan se alle drop menu der går ned de nedrest kan man ikke se og derved ubrugelige til en stort part af bruger med bærbar computer ,

En kontaktsiden med alle kontaktoplysninger samlet et sted telefon nummer CVR nummer , en ,kontaktformular altid en god ide til dem der sider på en offentlige computere

Det kan godt være at det ikke er lige for at trykke på Sådan for der finder du siden med alle kontakt oplysninger samlet og også under handelsbetingelser samt i bunden af hver side.

Mange tak for dit input Smile

 

Annette

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Annette - Eventyr Haver:

Mikael christiansen:

 

Flere og har små bærbar computere på 10 -15 ikke alle har 15 + skærm menu punkter vigtigt at ser disse hurtigt giver overblik , så en del mindre banner , jeg køre frem og til men musen for at finde menupunkter , med drop menu fungere ej på mindre computere.

 

Hej Mikael

Designeren og jeg ahr bevidst lavet siden til en opløsningpå 1024x768 fordi jeg via GA kan se at det er det de fleste af mie brugere har af skærmopløsning.

Jeg er klar over at de små bærbare er meget populære men mine varer gør sig ikke til en lille skærm fordi de skal opleves på de store billeder.

Mikael christiansen:

Man skal side på en rimelige stor computere for at se menupunkter og drop menu umuligt at se alt

Flere og har små bærbar computere på 10 -15 ikke alle har 15 + skærm menu punkter vigtigt at ser disse hurtigt giver overblik , så en del mindre banner , jeg køre frem og til men musen for at finde menupunkter , med drop menu fungere ej på mindre computere.

Jeg gjorde 75 % mindre størrelse , med teksten er så svær at læse , med så kunne jeg klikke på alle linkene oppe i menu drop menu banner fylder for meget til at man alle folk kan se alle drop menu der går ned de nedrest kan man ikke se og derved ubrugelige til en stort part af bruger med bærbar computer ,

En kontaktsiden med alle kontaktoplysninger samlet et sted telefon nummer CVR nummer , en ,kontaktformular altid en god ide til dem der sider på en offentlige computere

 

Det kan godt være at det ikke er lige for at trykke på Sådan for der finder du siden med alle kontakt oplysninger samlet og også under handelsbetingelser samt i bunden af hver side.

Mange tak for dit input Smile

 

Annette

Min kommentar gik ikke på billederne de er meget. flotte og jeg  kan se det heleSmile

 

Dropmenu kan først se den hele vidste jeg gør min skærm mindre eller opdaget nu jeg kan også kunne scoll ned op ligge menupunkter som øverste , derfor synes jeg du skal ligge menupunkter højere oppe og banner som er flot med stort længere ned , så man ikke skal side og bruge 10 minutter og tænke hvordan man bruger jeg din siden , de flest kunder hoppet videre til næste side desværre  der sider ved mindre computer

 jeg sider selv ved en skærm 10 ,

tjek evt. selv på forskellige computere siden bare sides menupunkter virker på forskellige størrelser skærme , så kan alle bruge siden og der sider måske over en million dansker med små computere eller mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg er klar over at du snakkede om dropsown menuen, men igen siden er lavet til det vi i øjeblikket har af brugere som har en skærmopløsning på 1024x768 eller størrer, så derfor vil du opleve siden som værende for stor til din skærm.

Jeg har dog siddet med min genbos lille bærbare og hverken de eller jeg havde problemer med siden eller tænkt på det som noget problem, men igen det er godt at høre din kritik for som du siger er der flere og flere som handi bærbar som bliver købt.

Når jeg kan se at det er dem der kommer mest forbi siden så gør jeg noget ved det men under 1% af vore brugere dem laver jeg altså ikke side til. Smile

Jeg har selv en 18" slæbbar og det pga. arbejdsfladen at den har den størrelse.

Annette

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)