Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg gøre ekstra ud af min side for at få endnu bedre søgeresultater?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har web-shoppen hugabee.dk og må indrømme at jeg er ret grøn på SEO område. Jeg har forsøgt at læse mig til diverse omkring emnet, men må alligevel acceptere at der er folk der ved meget meget mere om området end jeg nogensidne kommer til.

Derfor vil jeg høre om der er nogle der kan hjælpe mig med nogle gode råd. Skal jeg havde endnu bedre resultater på Google hvad skal jeg så gøre ved siden. Big Smile

  • Skal mine produktsidetitler være mere varierede og ændres?
  • Skal jeg rette min produktbeskrivelser til der vises på Google?
  • Har jeg de rette megatags (Nøgleord)?
  • Skal jeg gøre mere ud af at skrive artikler og skal jeg være opmærksom på noget her?
  • Andre gode råd?

Alt tages imod - jeg er ved at få udarbejdet 2 nye bannere til siden, der hhv. skal være i toppen og ude til højre med et e-mærke.

Endvidere kan jeg sige at jeg normalt har ca. 150-170 besøgende pr. dag, men at dette siden November er steget til ca. 220 pr. dag (taget fra Google Analytics)

Lad mig høre jeres råd! Idea

På forhånd tak for hjælpen.

De bedste hilsner

Anders Larsen

www.hugabee.dk

hugabee.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Lige da jeg kom ind på din side, blev jeg i tvivl om, hvad du solgte :-) Jeg sidder med min bærbare, og kunne kun se banner/logo og 5 grunde til at handle hos hugabee. Og navnet Hugabee (sødt navn ellers) får mig heller ikke lige til at tænke på elektronik. Da jeg scrollede ned, kunne jeg selvfølgelig se billederne. Personligt ville jeg bytte om, så produktbillederne kom først, og de 5 gode grunde kom nedenunder, og måske generelt lidt flere produktbilleder på forsiden. Men ellers synes jeg, den virker troværdig og nem at gå til, og godt med tekst. Mvh Pernille

   

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ DER
Kan se hvad du mener - der kommer en masse produktbilleder i den nye banner jeg er ved at få lavet. Så det skulle gerne give køberen en ide om hvilke produkter der kan købes på siden

Menigen er, at jeg vil udvikle siden og få mange andre varer på så den ikke bliver så elektronik tung (iPod og iPhone tung) Bl.a. er jeg ved at købe en masse forskellige gadgets hjem som skal sælges på siden.

De bedste hilsner

Anders Larsen

hugabee.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan blandt andet gøre:

- Lave hjemmesiden i XHTML
- opbygge siden i div, i stedet for tabeller 
Det vil skabe langt mindre kode, og dermed er der ikke så meget skidtkode som kan forstyre søgemaskiner i at fokuserer på produkterne
- Bygge menuen op uden tabeller
Dette vil også skabe langt mindre kode, og dermed også fokus på det vigtige
- Du kan lave dine titletags (Metetitler) bedre, længere titler i stedet for kun et eller to ord under hvert produkt
- Du kan også lave længere descriptions nogen steder.
- Du kan gå igang med linkbuilding, altså få gjort så du får links til din side fra andre hjemmesider. du har ikke nogen nu, andet end her på amino :)

Jeg ved ikke hvor meget der er muligt for dig at gøre i det system du bruger, men der får du i hvertfald en lille liste du kan gå ud fra, nogen af tingene skal du bruge din programmør til, andre burde du kunne gøre hvis systemet er godt nok. det er i hvertfald sådanne ting jeg selv bygger ind i mine systemer.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

En anden ting, du kan gøre er at skrive længere tekster på sitet, særligt under artikler. Klikker man under artikler kommer der en meddelelse om, at der "ikke ertilføjet nye artikler inden for de sidste 30 dage." Samtidig så jeg, at de artikler, du har liggende er forholdsvist korte. Generelt er det godt at have tekst liggende på siden, som kan suge folk til sitet.

Mvh.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille detalje: Smid et favicon på alle dine sider.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi snakker seo så bør du nok prøve at bruge H1 tags en smule mere, og du har ikke særlig mange indgående links til din hjemmeside, så det bør du nok også  arbejde lidt mere på. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Odense Centrum
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve opbygningen syntes jeg er meget nem og overskuelig, mht. tekniske står jeg af.

 

Men det der dog irretreere mig ved hjemmesider (ikke kun lige din/jeres) er stavefejl. Jeg kan personligt ikke tage en side seriøst hvis den indeholder stavefejl - vil ikke sidde og ridse hvert enkelte op, men som et eks. "Plud and play" - (ved ikke om man kan kalde det en stavefejl, da det mere er en teknisk fejl). Det hedder nu altså "Plug and play". 

 

Men som nævnt, super overskuelig, og ikke for "bloated" med alt muligt ligegyldigt galde!

Thumbs up Smile

Fra Odense Centrum
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm syntes ikke jeg lige kunne finde en edit knap?

 

Men kan så se jeg ikke selv kan stave - så hurra da Wink hehe

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Tak for dine råd. Jeg er mere salgsmand end IT (web) udvikler så det er ikke alt hvad du skriver jeg lige forstår.

Jeg har et par yderligere spørgsmål.

1. Hvad vil det koste (Prisindikation) at bygge min egen web-shop op hvor de ting du har beskrevet er indbygget (eksempelvis hos dig)?

- Jeg bruger idag ca. 10.000 kr årligt incl moms på afgifter til GoldenPlanet 

2. Mine Titeltags. hvor kan du se disse? Kan jeg få et overblik over længden og indholdet af dem (på alle mine produkter)?

3. hvor kan du se hvilke links jeg har til siden - kan jeg få dette overblik et sted?

4. Har du nogle gode råd til hvordan jeg kunne få flere links?

 

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen

Anders Larsen

www.hugabee.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)