Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg gøre ekstra ud af min side for at få endnu bedre søgeresultater?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Ja man må sige at du spammer tråden lidt. men han efterspørger jo ikke en standardløsning igen :)

Standard løsning? Vi leverer fuldstændigt unikt design tilpasset hans forretning, vi har bare valgt at gøre det til en fast lav pris (fordi vi anvender outsourcing og derfor kan gøre det væsentligt billigere end danske bureauer

KTJ-Media.dk:

Jeg synes dog mest at det er sjovt når folk siger federe, bedre, mere osv, og så glemmer at sige i forhold til hvad. i forhold til det han har, i forhold til det andre kan lverer, hvad mener i egentlig når i siger disse ord?? men ja du har ret i at det er meget at betale om året. og det er også derfor jeg tilbyder ham en krædersyet løsning til ham, ikke en standard løsning.

Ok, jamen så lad os sammenligne. Hvilken shop synes du ser pænest ud (fedest?! var vist mit ordvalg).

Et tilfældigt design vi har lavet eller et andet her (jeg kan kontaktes for flere referencer)

Eller noget der i mine øjne ligner noget nær en standard osCommerce opsætning (undskyld Anders).

Vi leverer skam ikke standard løsninger! (kun faste priser!)

Jeg nævnte også kun vores priser fordi Anders selv skrev at han betalte 10k om året (noget jeg synes er i overkanten for det der bliver leveret) og andre anbefalede ham Magento.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Standard løsning? Vi leverer fuldstændigt unikt design tilpasset hans forretning, vi har bare valgt at gøre det til en fast lav pris (fordi vi anvender outsourcing og derfor kan gøre det væsentligt billigere end danske bureauer

unikt design er ikke det samme som unikke funktioner som er bygget/programmeret ud fra kundens specifikationer. Det system du tilbyder er som udgangspunkt et templatesystem/standardløsning som er bygget på forhånd, altså en out of the box løsning.
Jeg må dog indrømme at det system er et af de bedre jeg har set.

Rasmus Lindgren:

Ok, jamen så lad os sammenligne. Hvilken shop synes du ser pænest ud (fedest?! var vist mit ordvalg).

Et tilfældigt design vi har lavet eller et andet her (jeg kan kontaktes for flere referencer)

Eller noget der i mine øjne ligner noget nær en standard osCommerce opsætning (undskyld Anders).

Ja det ser pænere ud end det han har nu, men jeg må lige komme ind på at pænt er en smagssag :) det er jo ikke sikkert at Anders synes det du viser der er pænt, eller fedest. men det er ikke noget vi skal komme ind på... grunden til jeg sagde det er fordi jeg tit ser folk der skriver: det er bedre med en X løsning - X løsningen er mere fleksibel - X løsningen kan betydeligt mere - osv osv... Det jeg synes at der er galt med en sådan formulering er at det gør det endnu sværere for en kunde at gennemskue hvad er det lige der er bedst, og hvad kan jeg få mest ud af... hvis alle skriver det er bedre osv. 

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
unikt design er ikke det samme som unikke funktioner som er bygget/programmeret ud fra kundens specifikationer. Det system du tilbyder er som udgangspunkt et templatesystem/standardløsning som er bygget på forhånd, altså en out of the box løsning.
Jeg må dog indrømme at det system er et af de bedre jeg har set.

Korrekt! Til 9.995,- koder vi ikke ny funktionalitet. Det er en rent design og opsætningsarbejde. Der findes dog allerede en del "extensions" til Magento (både gratis og kommercielle) og vi installerer gerne så mange man måtte ønske af disse inkl. i prisen.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hek axel,

Dine kommentarer er taget til efterretning og jeg er ved at rette siden mere til. Med bla flere billeder.

er selv i tvivl om e-mærket hvad effekt det har. Og synes faktisk heller ikke de gør specielt meget for at fortælle forbrugere om e-mærket

God dag

Hilsen Anders

www.hugabee.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige med hensyn til E-Mærket at det har den effekt på mig at hvis jeg fx gik på edb priser, så at der var 2 eller flere som solgte den samme vare, men kun en havde e-mærket og den anden ikke havde, ville jeg til hver en tid vælge den med e-mærket.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle der har svaret mig.

Tak for alle jeres gode råd.

Vil afslutningsvis gerne lige nævne, at jeg er yderst tilfreds med den GoldenPlanet løsning jeg har i dag. Tingene fungere og bliver ændret i takt med nye versioner! For en travl webshop ejer er dette en stor fordel! Og så synes jeg endvidere selv, at jeg har ret gode Google placeringer, men vil selvfølgelig gerne have endnu bedre/flere. Derfor oprettede jeg denne tråd.

Jeg har allerede gjort brug af flere af jeres råd og julesalget bliver med garanti bedre end i 2008!

God jul

Amino hilsner

Anders Larsen

www.hugabee.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres blog lig den i wordpress er super til dette i kan tilmelde denne feed til alle mulig rss - feed portaler , derudover kan folk abonner på jeres nyheder , vidste de downloader jeres rss eller feed

Tilmeld jeres side masse vis links , jeg kan se jeres side har pagerank 1

Find på google skriv på søgemaskine tilmeld , tilmelding , bagved , link , url side , hjemmeside mv.

Find jeres konkurrenters links brug Yahoo site seach

 

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http://www.hugabee.dk/&fr=sfp

en god liste med masser af links på

 

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

læs gerne denne blog der står super meget om søge optimering www.larsbachmann.dk/

Husk links hjælper på din placering på google

held og lykke med projektet det ser rigtigt godt ud

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

20092010:
Vil afslutningsvis gerne lige nævne, at jeg er yderst tilfreds med den GoldenPlanet løsning jeg har i dag. Tingene fungere og bliver ændret i takt med nye versioner! For en travl webshop ejer er dette en stor fordel! Og så synes jeg endvidere selv, at jeg har ret gode Google placeringer, men vil selvfølgelig gerne have endnu bedre/flere. Derfor oprettede jeg denne tråd.


Vil da lige vise dig denne hjemmeside: http://smartcap.dk/

Så den lige da jeg var på juleshopping Gift og må sige at den ligner din til forvæksling dog bare med andre produkter. Big Smile

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)