Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP ! basal webshop viden/valg ? er blevet forvirret !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er ! : )

 

nu skal i høre,

Jeg er blevet anbefalet af mange at vælge en dandomain løsning, men det er jeg faldet lidt fra fordi;

1-mit lave budget

2-min designer blev meget begrænset

derfor står jeg nu lidt på bar bund,

min designer foreslog at han kunne finde nogle gratis templates til magneto, og så skulle jeg bare finde et sted at få den hostet til en rimelig pris.

Men jeg blev i tvivl om jeg har brug for alle de features der følger med magneto ? JEG SØGER DET SIMPLESTE AF DET SIMPLE,

En simpel side har min designer lavet selv før i tiden til hans eksamen som er super flot men den er hverken blevet lavet i Magneto eller dandomain,

hvis han kunne lave en ny til mig, kan jeg så få hostet den et sted til en rimelig pris ?

og vil det kunne lade sig gøre for en nybegynder at administere den ?

og så er der selvfølgelig det med sikkerheden hvilke fordele udspiller hinanden hos Magneto og dandomain eller en man selv bygger op fra bunden ?

 

Jeg er ked af hvis det står meget rodet, jeg kunne ikke rigtig formulere det på andre måder, er ikke så langt inde i fagsproget ENDNU !

jeg håber i kan hjælpe mig ! : )

 

Med venlig hilsen

 

Mark b

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Langt de fleste funktioner kan slåes fra i Magento. Vi har fx. lavet en shop med kun tre produkter uden nogen form for ekstra sjov.

Magento giver langt større frihed i designet men kræver typisk også lidt mere af webhotellet (men modsat DanDomain kan du selv vælge hvor du vil hoste din Magento shop).

Sikkerhed?! Tjah det er svært at sige, men da Magento er open source kan man lettere finde og rette huller. 

Mht hvilket system der er lettest at bruge er nok lidt individuelt, men du kan prøve administrationen til Magento her: 
http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/ (username / password: admin / 123123).

(og evt. se demo shoppen her: http://demo.magentocommerce.com/).

Hvis du kan skrabe 9.995,-(plus moms) kan levere en køreklar webshop og så slipper du for alt besværet.

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rasmus,

det er sjovt hver gang jeg tænker magneto eller høre ordet , så tænker jeg på dit navn 8 D

igen, dit tilbud er super fristende, men jeg har simpelthen ikke råd til det lige pt, men det er helt sikkert noget jeg vil overveje i fremtiden !

 

ud over de ting du skrev om magneto, kan du sige flere ting, der omhandler emnet ? : )

 

altså lad mig sige det sådan her, jeg suger al informaion til  mig som kan være relevant for mig når nu jeg hælder mere til magnetos side

Mvh

 

MArk

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg har den helt rette løsning til dig - Billig hosting - Super brugervenligt - bygget i Wordpress.

 

Har det din interesse så skriv en mail til mig

 

rene@fyrster.dk

 

Mvh.

 

René

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark B:

Hej rasmus,

det er sjovt hver gang jeg tænker magneto eller høre ordet , så tænker jeg på dit navn 8 D

igen, dit tilbud er super fristende, men jeg har simpelthen ikke råd til det lige pt, men det er helt sikkert noget jeg vil overveje i fremtiden !

Tak, så har branding indsatsen virket Smile

Alternativt skulle du prøve at finde et Magento tema der er gratis eller til at betale. Hvis du oven i købet kan undvære dankort som betalingsmiddel (og kun bruge fx. Paypal med Visa og Mastercard), så kan du slippe med 1000 om året til hostingen (hos fx. MagentoHotel.dk).

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus;

jeg tænkte på om jeg måtte se den side som i havde lavet for sjov med 3 vare i ?

ser du jeg har nemlig kun 3-4 varegrupper her i starten, så ville gerne så hvordan i har formået at "fylde" siden ud : )

 

vh

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

fyrster:

Hej Mark,

Jeg har den helt rette løsning til dig - Billig hosting - Super brugervenligt - bygget i Wordpress.

 

Har det din interesse så skriv en mail til mig

 

rene@fyrster.dk

 

Mvh.

 

René

 

Hey Rene...

Ikke fordi at jeg selv er på jagt efter en webshop, men der har været en del tråde om der findes nogle danske wordspressshops - kan du fremvise nogle?

 

Emil

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tag et kig på ShopifyEksperten - ikke at jeg har tid lige nu, men det kan måske inspirere dig lidt i den retning, og jeg svarer gerne på evt. spørgsmål.

Venlig hilsen
Ole 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark B:

Rasmus;

jeg tænkte på om jeg måtte se den side som i havde lavet for sjov med 3 vare i ?

Hvis Rasmus stritter imod, er her en butik med kun et produkt - Kettlebells - godt nok med forskellige vægt-varianter. Den har vist ikke kostet mange håndører at strikke sammen og er efter min mening ganske velfungerende - bortset fra at der bør gøres lidt ved sprogene på call-to-action knapperne.

Mark B:

ser du jeg har nemlig kun 3-4 varegrupper her i starten, så ville gerne så hvordan i har formået at "fylde" siden ud : )

Kig på Modern Theme fra Magento eller templates inspireret deraf. Det er IMHO velegnet til shops med få kategorier og kan forholdsvist let redigeres designmæssigt med lidt css-trylleri og grafik ændringer

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas;

tusind tak!

det sidste tror jeg godt jeg kan få min designer til at se på : )

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)