Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på tryksag ønskes

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Laver i bukkestreg først når i folder?

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke- Ewebdesign:

Hej Igen.

4/4 farver dobbelt-sidet tryk,  2-delt foldet  170 gr. glittet papir

Har skrevet forkert pris :( det er 1300 dkr ex moms inkl levering. ( max 5 dag)

support@ewebdesign.dk

Mvh Rikke :)

Bliver det trykt i Danmark? og er det offset?

For så skal jeg godt nok til at skifte leverandør ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I sverige og ja det er offsettryk :)

Rikke

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke- Ewebdesign:

I sverige og ja det er offsettryk :)

Rikke

 

Jeg er lige ved at hente lidt priser på tryksager, måske du vil give et bud?

Du må gerne sende en PMWink

Her er hvad jeg skal bruge

Visitkort 1000 stk. farver 4+2 (jeg har pdf fil) det andet har jeg ikke en pdf fil på

Postkort 3x500 stk. farver 4+2 og en pris på at det bliver 3x1000stk. farver 4+2

Kuverter c4 og c5 med rude farver rød og sort  1000 stk. af hver slags.

Brevpapir 1000 stk. farver rød og sort

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Hej Rikke

Laver i bukkestreg først når i folder?

Jeg syntes godtnok at  denne tråd efterhånden er druknet i underbud barberet ned til et niveau hvor man hverken kan leve eller dø af det, Så rent prismæssigt er det allerede nede hvor jeg ikke vil forsøge at komme med en pris.

Men teknisk set, så er C-fals altså det man kalder for Rullefals i efterbehandling.
Om der lægges bukkestreg i eller ej er et spørgsmål om papirtykkelsen og normalt også et spørgsmål om kunden ønsker det.
Tommelfingerreglen siger at papir over 160gr. bør have en bukkestreg for ikke at revne i ryggen når papiret falses. Men selve trykket kan stadig godt revne selvom papiret er helt nede på en tykkelse på 120 gr. Nogle trykkerier vælger at lægge en bukkestreg i som standard uanset hvad inden tryksager falses - andre gør det kun på opfordring fra kunden. Vi lægger f.eks. ikke bukkestreger i alt, men afhængigt af hvor vidt der vurderes at der er brug for det.

En helt anden ting er de 2.500 versus 5.000 styk - Hvis du finder et trykkeri til opgaven, så er jeg ret sikker på at de sagtens kan finde ud af at "komme til" at vende bunken og lægge et ekstra snit U/B, således at du ender med at få 5.000 stk. At stå og håndskære 2.500 ark vil komme til at tage lang tid for dig - navnlig hvis de så oven i købet er falset i forvejen...

/Jesper

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for informativt input.

Jeg kunne ikke drømme om at "håndklippe". En af mine venner har den bedste pris på S/H og laver det på mindre end en time, og han har en prof. cutter. Han kan ikke følge med i farve, men kan være jeg skal foranledige kontakt, sådan at han også kan tilbyde det til sine kunder til en fordelagtig pris via A´erne her.

Køb ren argan olie her

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg mere rolig  Smile.

Det er dog ikke sjældent at kunder spørger om vi ikke kan levere f.eks. A5-flyers som to styk på et A4 ark, da de regner med at de så kan spare nogle penge ved selv at stå med en linial og en kniv og skære arkene over.

Den "grimmeste" jeg har oplevet af den slags var faktisk for en lille uge siden, hvor en kunde fik trykt 1.000 julekort hos os. Jeg havde indregnet både bukkestreg og falsning (foldning af julekortet) i den oprindelig pris, men i 11 time ønskede kunden at vi droppede både bukkestreg og falsning for at få prisen lidt længere ned. Argumentet var at deres receptionist lige så godt kunne sidde og folde dem... 1.000 styk tager altså lang tid at folde i hånden - navnlig uden bukkestreg. Så opvejet imod de ca. 200 styk vi kan maskinfalse i minuttet, så har jeg godtnok noget medlidenhed med den stakkels receptionist - jeg håber ikke at hun også skal sidde og skrive alle modtageradresserne i hånden Geeked.

/Jesper

Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

He

Såervipå:

Rikke- Ewebdesign:

I sverige og ja det er offsettryk :)

Rikke

Jeg er lige ved at hente lidt priser på tryksager, måske du vil give et bud?

Du må gerne sende en PMWink

Her er hvad jeg skal bruge

Visitkort 1000 stk. farver 4+2 (jeg har pdf fil) det andet har jeg ikke en pdf fil på

Postkort 3x500 stk. farver 4+2 og en pris på at det bliver 3x1000stk. farver 4+2

Kuverter c4 og c5 med rude farver rød og sort  1000 stk. af hver slags.

Brevpapir 1000 stk. farver rød og sort

 

Du skal enten have 4+0 ( en side tryk CMYK ) eller 4+4  CMYK (tryk på beggesider)  eller det heller 5+5 CMYK + pantone farve.

Når du skriver 4+2 mener du at en side CMYK og anden skal være pantone farver? eller bare alm. 4+4 CMYK?

Hvis du skal bruge pantone farve, vil jeg gerne informere dig at prisen bliver højere i forhold til CMYK. Man kan dog ikke forvente at ramme den rigtige farve, hvis man vælger at konvertere farven til CMYK og trykke den sådan. I stedet er det nødvendigt at man får trykt den som en ekstra og femte farve eller i stedet for en af de fire CMYK-farver.

Du må gerne sende en mail til mig på support@ewebdesign.dk

Mvh Rikke



Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke- Ewebdesign:

 

He

Såervipå:

Rikke- Ewebdesign:

I sverige og ja det er offsettryk :)

Rikke

Jeg er lige ved at hente lidt priser på tryksager, måske du vil give et bud?

Du må gerne sende en PMWink

Her er hvad jeg skal bruge

Visitkort 1000 stk. farver 4+2 (jeg har pdf fil) det andet har jeg ikke en pdf fil på

Postkort 3x500 stk. farver 4+2 og en pris på at det bliver 3x1000stk. farver 4+2

Kuverter c4 og c5 med rude farver rød og sort  1000 stk. af hver slags.

Brevpapir 1000 stk. farver rød og sort

 


Man kan dog ikke forvente at ramme den rigtige farve, hvis man vælger at konvertere farven til CMYK og trykke den sådan. I stedet er det nødvendigt at man får trykt den som en ekstra og femte farve eller i stedet for en af de fire CMYK-farver.



Mvh Rikke

 

Hej Rikke,

Måske du for fuldstændighedens skyld også bør informere om, at det er umuligt for jer at levere materiale, der er beskåret ens.

Det er så ærgerligt for en kunde at få den information senere.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg for at køre tråden videre kan trykk tilbyde ovennævnte tryksag for 1.150,00 forbeholdt at der ikke er noget opsætnings arbejde.

altså: 2500 stk m65 6 sider/flader rullefalset 138g/m2 gloss papir 4+4 cmyk inkl. levering ex. moms

5000 stk. 2000,-

 

Mvh

Thomas Østerbye Nielsen

www.trykk.dk
+45 2120 7133

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)