Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop og hvad der nu hører til - evt. samarbejde?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer...

Har tidligere efterspurgt webshop + design, men synes ikke helt der var noget som ramte helt plet.. Så vil gerne forsøge igen (dog med lidt ændringer)...

Her er nogle af tingene:

- Vil gerne have en webshop løsning, hvor jeg ejer selve webshoppen, og altså helst ingen månedlig betaling..

- Derudover skal der laves noget design på shoppen...

- Der skal være selvfølgelig også være betaling, så en betalingsgateway (eller hvad det hedder) vil jeg også gerne have et bud på..

- Jeg vil løbende forsøge at skaffe mig nye og forskellige produkter, og tror umiddelbart jeg gerne vil have en individuel shop (kommer lidt an på hvor meget produkterne adskiller sig fra hinanden).. Men derfor håbede jeg lidt at man kunne få de "næste" webshops + design osv. lidt billigere?

- Så vil jeg også blive meget glad for at jeg vil kunne få hjælp - både hvis der er noget i administrations delen jeg ikke forstår, eller hvis jeg jeg ønsker der skal laves ændringer i design eller lignende..

- Umiddelbart vil meget af salget blive kørt direkte fra leverandøren, så hvis der kan være en god lager/tilbud osv. løsning som ikke koster en bondegård..! (altså evt. hvor jeg hver dag/uge modtager en automatisk sent fil, som giver mig oplysninger om leverandørens/producentens/sælgerens lagerstatus og eventuelle tilbudskampagner)

- Til sidst er mit lille ønske, at der kunne laves en god aftale, hvor der ikke betales nogen kontant pris når shop og design er færdigt - men istedet indgår vi en aftale om, at du/i får evt. 50 % af indtjening (når udgifter er betalt) indtil et aftalt beløb er nået?.. Ved godt det indbringer en risiko, men hvis jeg ikke regnede med at tjene noget på shoppen, ville jeg slet ikke sefterspørge en! - hvis i forstår?.. Det er selvfølgelig også i orden hvis det ikke er noget i/du vil være med til, og så vil jeg også gerne have et bud på den kontante pris..

Samarbejdspartner?

- Ellers kunne man også dreje den 180 grader, og spørge, om der evt. var nogen der kunne tænke sig at indgå et samarbejde med mig i mine projekter (primært salg over nettet)? og så komme til at stå som freelance webmaster - hvor hoveddelen vil bestå i lidt design, og evt. hvis jeg har lidt spørgsmål til webshop, og noget i den dur? Hvor du meget gerne må kunne skaffe mig de webshops jeg ønsker, til fornuftige penge?. Og så finder vi ud af en fornuftig løsning hvor du får et hvis antal procenter af overskuddet?

Glæder mig meget til at høre tilbage fra jer/dig - og mange tak for jeres tid..'

Fortsat rigtig god dag - med venlig hilsen

Uffe.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Jeg kan ikke skrive en privat besked til dig over Amino. Kan du oplyse mig din e-mail adresse eller telefon nr. så kan vi drøfte det nærmere.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Har du en e-mail-adresse, vi kan kontakte dig på? Så sender vi dig nogle tilbud.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Vi kan levere en køreklar webshop med unikt design bygget på open source systemet Magento til kun 9.995,-. Prisen er iøvrigt inkl. første års professionelle hosting og betalingsgateway! Efter første år koster det dig altså kun omkring 2.000,- for hosting og betalingsgateway (samt udgifter til PBS for at kunne modtage dankort).

Det bliver ikke meget billigere end dette og prisen kan udelukkende lade sig gøre fordi vi har outsourcet design og udvikling samt kører efter en fast defineret proces.

Vil du prøve Magento, kan du finde en demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/ eller teste administrationen her:

http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/ (username / password: admin / 123123). Bemærk at vi selvfølgelig leverer administrationen på dansk.

Du kan læse mere på http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

uffehs:

Samarbejdspartner?

- Ellers kunne man også dreje den 180 grader, og spørge, om der evt. var nogen der kunne tænke sig at indgå et samarbejde med mig i mine projekter (primært salg over nettet)? og så komme til at stå som freelance webmaster - hvor hoveddelen vil bestå i lidt design, og evt. hvis jeg har lidt spørgsmål til webshop, og noget i den dur? Hvor du meget gerne må kunne skaffe mig de webshops jeg ønsker, til fornuftige penge?. Og så finder vi ud af en fornuftig løsning hvor du får et hvis antal procenter af overskuddet?

Hej Uffe.

Jeg kunne godt være interesseret i at høre nærmere omkring en sammarbejdsløsning. Jeg driver selv webshop - har flere under udvikling. Der ville kunne være mange fordele i et sådan samarbejde.

Jeg har sendt dig en mail så kan vi tage en snak derfra. Du kan også læse nærmere om mine virksomheder og projekter på min profil.

Venligst

Simon Falentin Olesen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)