Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - kig forbi og send gerne feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lanceret en webshop, der sælger produkter, der skal nedsætte vores overforbrug af bl.a. plastikposer.

Kig forbi og send mig gerne en tilbagemelding.

www.greenstyle.dk

Mvh. Anja

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Anja

Her er et par ting jeg lige faldt over:

1. I skriver i højre hjørne "Årligt forbrug af plastikposer*:" Hvor kan jeg læse det som stjernen henviser til?

2. Siden er ret langsom til at svare nogle gange.

3. Det vil være godt med en tydelig kilde for de fakta du har på din Miljø side

 

Ellers et flot design, og gode billeder af produkterne. Shoppen er også rimelig godt søgemaskineoptimeret, og jeg kan godt lide at du tydeligt angiver kontaktinformationer.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak for din feedback! Dejligt at nogle vil bruge lidt tid på at kigge forbi og give input til forbedringer.

Svar til spg. 1: * findes nederst på miljøfact-siden. Plastikpose-tælleren er lovligt hentet fra et amerikansk site - og de kræver at man kildehenviser. Så stjernen er mere for deres skyld end for kundens ;-)

Svar til spg. 2: Langsom, ja det dur bare ikke. Det må jeg lige have fulgt op på.

Svar til spg. 3: Ja, jeg har selv tænkt den samme tanke, overvejer det, men på den anden side, bliver det for det første meget omfattende. For nogle er det måske vigtigt at vide, men for langt de fleste vil det blot være tankevækkende information. Men som sagt, jeg overvejer vigtigheden af dette.

Endnu engang tak for dine input. Dem tager jeg til mig ;-)

Anja

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja. 

 

jeg har lige været inde og kigge din side igennen. Første indtryk når man kommer ind er super godt. Flot, luftig og lækker side.

Det første man tænker er hvad kan jeg købe her? Jeg syns godt budskabet om at "man kan gøre en forskel" kan være tydeligere. Når man kommer ind på shoppen skal man først og fremmest vide hvad det er shoppen sælger og hvorfor i jeres tilfælde. - Dette kan gøres ved benytte det flotte element i har i toppen der skifter billede. Her skal så først og fremmest være et billede der fortæller hvorfor i sælger jeres genbrugsposer.

Siden kan derudover altid udbygges med flere artikler omhandlende miljø og sådan. Selvom det er super det i allerede har.

Alt i alt syns du har åbner en kanon flot webshop, som udstråler det den skal udstråle. God vind med shoppen fremover.

 

 

Venligst

Simon Falentin Olesen

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot hjemmeside et par ting jeg opdaget ,der kunne forbedre hjemmesidenSmile

Forside har en god titlen . På siderne bl.a. handelsbetingelser mv. mangler længere tiltet.

Jeg synes du skal lave en blog f.eks. wordpress som har rss eller feed , du skriver så , om miljø debat på denne blog .

Webshop og miljø debat bliver så ikke blandet samme , forvirre lidt og fokus på webshoppen forsvinder lidt, desuden er der en fordele ved at skrive de emmer du skriver er i blog , andre kan abonner på dine nye super indlæg , du kan , lægge nye vare ind der og folk kan med det samme se på deres computere de nye vare du tilbyder , vidst de abonner på din rss

Giver også lidt mere links back at lave det i en blog , du kan tilmeld denne rss eller feed massevis feed - rss portaler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot webshop.

Counteren skal skrives om - den tømmer ens CPU ;)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)