Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkeligt flytning af domæne..Meget mærkelig fejl!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har tilbudt at hjælpe en amino med at hoste hans datters domæne og smide et wordpress system op på det, og det har taget lidt tid fra flytningen blev accepteret til det skete..

det lykkedes så for 20min side at flytningen kom igennem og jeg kom ind på wordpress installationen og gik i gang med at ordne det basale med et design og lidt widget opsætning..

skriver en mail med en kort guide til hvordan han opretter indlæg, sider, widgets med mere..

når jeg så er færdig med det så tjekker jeg lige siden for at sikre mig at det hele virker... Men nu siger den så den er stadigvæk er hostet hos Dandomain, men for 20min side kom jeg ind på siden? hvordan f'***** kan det være?

har tjekket siden i firefox, chrome og EI for at sikre mig det ikke var noget galt med at gemte den gamle side men den er gal på alle.

 

What 2 do?:S

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey, jeg forstår det sådan at det burde være forskelligt fra person til person, men det er mig og kun mig der har erfaret dette.. kan det stadigvæk passe? altså jeg har tjekket siden med et par timers mellemrum de sidste 24 timer..

 

Men hvis det "bare" er det så er jeg glad:)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Okey, jeg forstår det sådan at det burde være forskelligt fra person til person, men det er mig og kun mig der har erfaret dette.. kan det stadigvæk passe? altså jeg har tjekket siden med et par timers mellemrum de sidste 24 timer..

Men hvis det "bare" er det så er jeg glad:)

Det passer, du må væbne dig med tålmodighed! 

 

Glædelig jul

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en del løsninger på DNS servere jeg bruger Quickdns.dk og den er faktisk meget hurtigere end GratisDNS så kan man ikke vente så er der denne løsning.

Jeg blev bare træt af at bruge GratisDNS og har så valgt en anden DNS server...

Link www.quickdns.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

QuickDNS er uden tvivl et glimrende produkt, men at sige at ændringer hurtigere slår igennem "ude i verden" når man bruger dem frem for GratisDNS er noget sludder.

Dette vil altid afhænge af den til enhver tid fastsatte TTL, som man i øvrigt selv kan indstille (i hvert fald hos GratisDNS, formentlig også hos QuickDNS)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)