Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges - firmaet sendes i skifteretten til tvangsopløsning efter samarbejde med XXX

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

OG hans hjemmeside kører stadigvæk, hvor jeg af omveje er bekendt med at han stadigvæk forsætter

 

Hilsen

Michael

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdatering tirsdag formiddag:

Har nu talt med kurrator - han kendte ikke selv til boet, men fulgte med på sidelinjen og sagde at jeg vist var heldig hvis det kun var de penge jeg har betalt direkte til "revisor" jeg manglede. Mange er vist i klemme her og firmaet har store beløb på samvittigheden.

Har talt telefonisk med konen, som forsikre at vores regnskab blev indleveret i går - det kan EogS jo be- eller afkræfte om ti minutter når de åbner.. Spurgte hende også til de mange forskellige cvr numre de bruger med forkerte firmanavne - alt blev bortforklaret med historier om fejl, opdateringsfejl og videre i den dur. Hun lover også at han nok skal ringe d.d., men jeg tror ikke jeg vil vente ved telefonen...

Har talt med SKAT som beklager at koder ikke kan ændres pt. da netop det menupunkt i tastselv gennemgår en opdatering nu. De bekræfter dog at vores nemkonto er uændret så vores momspenge er stadig på vej til os.

Nu kontakter jeg så vores advokat, så vi kan få fogden ud efter vores ting og laver så en skriftligt redegørelse til EogS samt skifteretten.

Hold op hvor kan det være dyrt at stole på folk!

Tak for jeres mange indspark - det hjalp og nu er bolden igang!

mvh Sanne

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg i sin tid skulle have mit materiale tilbage, mødte jeg selv op ude på adressen  - bestemt ikke rart men nødvendigt....

Jeg tvivler også meget stærkt på at M ringer tilbage til dig...

Men en del andre er også gået konkurs pga. ham og konens måde at køre deres virksomhed på...

 

hilsen

michael

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)