Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges - firmaet sendes i skifteretten til tvangsopløsning efter samarbejde med XXX

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber inderligt nogen kan give et godt råd eller et beroligende ord, jeg er løbet helt tør for ideer nu.

I november kontaktede jeg vores bogførings firma - XXX - blot for at sikre mig at de havde alt klar så vores regnskab kom rettidigt til E&S. Jeg får en mail om at vores regnskab er på plads og et par dage efter ringer hans kone for at aftale et møde med os. Vi aftaler ialt 3 møder hvor han aflyser de to med meget kort varsel og udebliver helt fra det sidste uden at give lyd.

I december modtager jeg skrivelse om manglende årsrapport i begge selskaber (det ene har vi underskrevet dok. til lukning, men de er åbenbart stadig på Martins skrivebord) Selskaberne får frist til den 17. til indlevering og er de ikke hos E&S senest den 4. jan. 10 sendes selskaberne til skifteretten til tvangsopløsning. Jeg fik fat i Martin kort efter og han gav mig en skideballe af format - "nu havde han jo arbejdet gratis for os i 6 md." Han lovede at indsende alt når vi havde betalt, hvilket jeg jo så gjorde (vi havde ingen regninger fået fra ham, så vi anede ikke han synes vi manglede at betale) Men han indsendte intet!

Nu kan jeg ikke komme i kontakt med xxx - hverken Martin eller konen, deres callcenter tager imod besked, men til ingen nytte. De svarer ikke på mobiler/e-mail eller SMS'er. Mellem jul og nytår kom jeg igennem til Tanja - som lovede at regnskab m.v ville blive indleveret af Martin personligt i dag. Men det er ikke sket og nu er fristen overskredet, XXX har alle vores bilag (originaler naturligvis) hvis der findes noget bogført materiale har de også de. Vi er 3 kvartaler bagud med momsafregninger og vi kan ikke længere selv komme på vores tastselv erhverv da koden vist er ændret af dem. Vi har omkring 180.000 tilgode i moms og kan derfor knap nok betale vores leverandører.

Og hvad gør man så??

Nogen der kender manden her??

Mvh Sanne

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke ok at hænge folk ud her, så jeg har x'et navne ud.

Dbh Martin 

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Det lyder som en sag for politiet, han er jo i besiddelse af jeres ejendom og i skal bruge det nu og her. Jeg ville tage kontakt til politiet straks i morgen tidlig.

Jeg går ud fra at du har fortalt dette til erhvervs og selskabsstyrelsen?

De bedste hilsner fra Johnny
iAdvice

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ved måske ikke at din revisor blev taget under konkursbehandling sidste år og reelt ophørte den 28/7 2009.Indifferent

Kurator er Adv. M. Serring, Langelinie Allé 35, 2100 København Ø

Mit råd er at du straks i morgen kontakter kurator med henblik på udlevering af materiale straks pga. situationen.

At du ikke betaler en krone til din revisor men tager al fremtidig dialog med kurator.

At du straks får lukket din kode hos SKAT og bestilt ny kode således at gammel revisor ikke længere har adgang til din Skattemappe.

Hvis kurator ikke tager hurtig aktion på sagen kontakter du straks en advokat og beder ham hjælpe dig med at få materialet.

Husk at det drejer sig om at være hurtigt. Du skal tænke på digselv og Skifteretten kører efter nogle stramme regler uden den store elastik.

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det var dog en utrolig kedelig situation, I er havnet i, og jeg kan ikke kade være med at føle lidt med jer i den givne situation.

Det bedste jeg kan gøre, er at tilbyde min assistance som revisor, hvis det bliver nødvendigt. Jeg kan træde til med dags varsel i en situation som denne. Mht. evt. honorar kan jeg tilbyde dette, i denne ekstraordinære situation, til samme timepris, som I har betalt bogføringsbureauet.

 Vi kan stadig nå at redde selskaberne, så følg de andre råd om at få udleveret regnskabsmateriale m.v. hurtigst muligt. For en god ordens skyld skal jeg bemærke, at en skriftlig henvendelse til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen med en redegørelse for det passerede, muligvis vil kunne sætte sagen om tvangsopløsning i bero. Skulle dette ikke virke er der stadig muligheder for at få stoppet tvangsopløsningen, idet det trods alt stadig er skifteretten, som har det sidste ord i denne sag.

Med venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Martin

Sorry - og takker!

Mvh Sanne

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

TIL THORBORG!

Du har overset firmanavnet et sted! Har markeret det med XXX

Winsløv:

Nu kan jeg ikke komme i kontakt med xxx - hverken Martin eller konen, deres callcenter tager imod besked, men til ingen nytte. De svarer ikke på mobiler/e-mail eller SMS'er. Mellem jul og nytår kom jeg igennem til Tanja - som lovede at regnskab m.v ville blive indleveret af Martin personligt i dag. Men det er ikke sket og nu er fristen overskredet, XXX har alle vores bilag (originaler naturligvis) hvis der findes noget bogført materiale har de også de. Vi er 3 kvartaler bagud med momsafregninger og vi kan ikke længere selv komme på vores tastselv erhverv da koden vist er ændret af dem. Vi har omkring 180.000 tilgode i moms og kan derfor knap nok betale vores leverandører.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

TIL THORBORG!

Du har overset firmanavnet et sted! Har markeret det med XXX

Så er det også fjernet derfra - Tak for heads up!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

åhhh -  når firmaet ikke juridisk eksisterer mere er der vel ikke noget problem. Det kan jo ikke være part i et søgsmål?Devil

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne

Jeg genkender hurtigt de navne....  Jeg håber at du kommer hurtigt videre. MEN de har også været en dyr omgang for mig og i dag er jeg gået konkurs... og pt. aner jeg ikke hvad jeg skal  (- selv om min virksomhedsplan er bæredygtig, men økonomi...)

Jeg ved at de har været anmeldt til politiet af SKAT, idet SKAT kontaktede mig flere gange for at samle beviser.

Dog er det sådan at jeg ved at han har/haft selskaber i ly af SMBA samt noget med nogle etage/hotel-ejendomme i tyrkiet.

Send mig en PB hvis videre...

Henrik : det er den samme "revisor" som jeg tidliger har lagt indlæg om...!

 

hilsen Michael

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)