Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 22 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

husk nogle MLM selskaber, ikke tillader at man arbejder med andre mlm ting ved siden af, bare lige så du ved det.

... og det er tåbeligt - og strider mod enhver sund fornuft og egen frie rettigheder. Selvfølgelig skal man følge regler for rekruttere fra et selskab til andet - men eks. TNI har en super god policy - går man i andet selskab/arbejder med andet selskaber må man gerne henvende sig til sin PERSONLIGT sponserede, men selvfølgelig ikke downline iøvrigt. 

Men typisk er selskaber der ikke tillade man arbejder med andre MLM selskaber, skrøbelige og/eller har knap så gode produkter.... for hvorfor skulle man ellers være så protektionistiske,

 

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse!

Der rammer du sømmet på hovedet.

Har man et suverent produkt og en suveren bonusplan, så har man ikke noget at frygte.

De firmaer jeg arbejder med incl. Lifewave ved at jeg har et kundenummer i de andre selskaber hvor jeg handler jævnligt og får en provision fra.

Jeg blev meldt til Mannatech engang pga. af en mail til mine SHINE folk der ved en fejl gik til en forkert, men jeg blev taget i nåde da de ved at jeg ikke kunne drømme om at skade Mannatech, og da de ikke kunne tilbyde mig fiskeolier, tandpasta mm kunne de ikke se at det var noget problem, bare jeg ikke hvervede i min downline.

Det er kun dem der er sponsoreret af mig der tit følger mig, for man kan jo ikke skjule for nogen ret længe at man har tilføjet nogle nye produkter i sit sortiment.

Det var hyggeligt lige at få vendt div. meninger.

God vind i sejlene med jeres Agel.

MVH Mianne

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mianne.

Interessant betragtning at man ikke har noget at frygte, hvis bare man har et godt produkt og en suveræn bonusplan! Specielt set i lyset af at manglende finansiering dræber 95% af alle network marketing firmaer :-)

God vind.

Hilsen.

Anders 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Optidee:

Hej Lasse!

God vind i sejlene med jeres Agel.

Når du i samme indlæg skriver "Hej Lasse!" - og slutter af med "God vind i sejlene med jeres Agel" kan jeg kun læse det som om du ønsker MIG god vind med MIN Agel forretning... Men nej, nej, nej - jeg er IKKE involveret i Agel, har aldrig været det - og bliver det heller aldrig nogensinde - det skyldes en lang række helt elementære og indlysende faktuelle omstændigheder i netop det selskab.

Da jeg tidligere i denne tråd jokede med et slips der havde siddet for stramt på Anders - var det netop i hans FORHENVÆRENDE engagement i Agel.

Det er så iøvrigt ikke for at trampe på nogen som helst der ligger ned - men Agel er i knæ på stort set alle markeder - katastrofalt meget i knæ i tider hvor der burde være vækst som følge af ekspansion - men osse som følge af kontinuerlig og loyal kundeportefølje. Og det at de er i knæ skyldes ikke den universielle krise - for krisen er bestemt en fordel for Network Marketing branchen - for det er her folk søger hen for håb om økonomisk sikkerhed på den lange bane.

De er i knæ pga. alt fra leveringsproblemer, til ændringer i bonusplanen (ikke til fordel for bredden i deres reps), til relanchering af startpakker - og et supportrapport der enten aldrig har virket eller ikke kommer til - ergo er selskabets ledere i marken tvunget til at være alt fra support, ildebrandsslukkere og vice versa - det som andre selskaber har hele afdelinger til at stå for... 

Sorry, buts that a fact...

Så - nej, ingen grund til at ønske mig god vind med en forretning jeg ikke er en del af. Men ønsker da god vind til de arbejder med Agel....!

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 03:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

så må jeg lige også lige sige noget, intet firma er 100% perfect og Agel har da også lavet fejl

det indrømmer jeg gerne,og de er da nok også i knæ på nogle markeder, men det er der også

andre der har været før. men der er her stadig, også i DK

det går op og ned, men hvorfor skifter du firma Lasse, du skriver jo at mlm er godt, nu hvor vi har

krise, så det må jo være godt, med det firma du er i ;-) eller ?

men også sjovt, at nogle af dem der har forladt Agel, stadig har et ben inde, for hvis tænk nu at .........

og Agel har alså kun været her 4 år, og det er stadig et nyt firma, så...

info: Randy Gage er ikke den der tjener mest nu i agel, han er lige blevet overhalet af en fra Østen

selvom de nok også er ligger på knæ Smile

1 af de ting ved MLM, er at have et mål og focus, lige meget hvad, og ikke lade sig forstyre af alt muligt.

jeg er stadig i Agel, da jeg ser det samme, som jeg så i agel for ca 3 år siden, lige der hvor jeg fik

den der ah haaa, og kunne se 10 - 15 år frem, så hvis man arbejder med MLM så vælg.

Dit firma omhyggeligt,  og gi den 100% , isteden for at hoppe rundt og tro at nu er den der.

for hvis man ikke har haft succes i et firma, hvorfor skulle man så få det i et nyt, for det hele er i bund og grund op til dig, ikke det nye firma.

bare lige min fisk

Karsten Aagaard

1% i knæ 99% fokus

Copy/paste fra dig Lasse

Alle sandheder gennemgår 3 stadier... Først bliver de latterliggjort, så bliver de stærkt modarbejdet - for til sidst accepteret som helt indlysende (sagt af Arthur Schopenhauer)

passer 100% de 2 første,som nogle ( ikke alle )gamle Agel folk snakker om Agel på, og tro mig 3eren skal nok komme

forbeholdt for stavefejl + div da jeg gerne indrømmer jeg er ikke en haj til at stave

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Jeg er glad for, at Agel er det rigtige for dig.

Jeg er dog ikke enig i, at det er ligemeget, hvilket selskab man vælger, og faktisk strider din holdning mod Agels egen!

Der er stadig kolde øl, når du når director :-)

Hilsen

Anders

 

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

...men hvorfor skifter du firma Lasse, du skriver jo at mlm er godt, nu hvor vi har

krise, så det må jo være godt, med det firma du er i ;-) eller ?

...men også sjovt, at nogle af dem der har forladt Agel, stadig har et ben inde, for hvis tænk nu at .........

...og Agel har alså kun været her 4 år, og det er stadig et nyt firma, så...

...info: Randy Gage er ikke den der tjener mest nu i agel, han er lige blevet overhalet af en fra Østen

...og ikke lade sig forstyre af alt muligt.

...hvorfor skulle man så få det i et nyt, for det hele er i bund og grund op til dig, ikke det nye firma.

 

Karsten, valgt lige et par "emner" fra dit svar, som jeg vil kommentere:

A Jeg er ikke skiftet til noget andet selskab - har rent faktisk SOLGT den forretning jeg var en del fra 1999 - og frem til 2006 ;-)

B En del af de som evt. har valgt at følge nye udfordringer istedet for AGEL, har muligvis fortsat indtægt - eller osse er deres ID evt. ikke blevet cancelled endnu fordi kontoret ikke har tilstrækkelige ressourcer på kontoret.. (Ahhh, den var usaglig og under bæltestedet).

C Efter 4 år burde Agel have langt bedre styr på deres forretning - men de problemer som Agel er rendt i, skyldes at de har ville blæse og have mel i munden ved at gå ind i alt for mange lande på eén gang. Umuligt!

D Tror da pokker Gage bliver "overhalet", først og fremmest fra markeder som ikke er i knæ - og for det andet kan jeg ingenlund forestille mig han meget længe PERSONLIGT har tilført Agel nye reps eller omsætning...

E Nej, man skal ikke lade sig forstyrre hvis man har et mål og tror på sin forretning (nu mener jeg ikke tro på Network Marketing, men tro på SIT selskab...)

F Ja, success er op til éen selv: The company doesnt work, YOU work. MEN, hvis selskabet ikke giver muligheder for at arbejde optimalt, er der stor risiko for man søger andre udfordringer, hvor ens kompetencer er til mere gavn - og hvor man kan få opfyldt sin målsætning.

Mvh.

Lasse Burholt

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

hej

 

se de nye agel diamond http://news.agel.com/newsroom   øst fra

karsten

Vi vil da meget hellere se nogle scandinaviske - eller så ihvertfald nogle nye Europæiske Diamonds ;-)

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

angel, angel ikke - pyramide eller pyramide ikke. det er en lang tråd jeg her har fået fat i, men den er meget interesant for det er næsten som at følge et barns vægst op gennem de første par år. jeg mener det er sjældent at man får mulighed for at sidde og læse om et foretnings koncepts op og nedture over noget der ligner 3 år med ugenlige inputs, jeg har syntes det har været spændende læsning, tak.

Side 22 ud af 31 (304 indlæg)