Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

være rap i replikken, måder at sige tingne på - metafor - slang !

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Business,

Det er jo morsomt nu har vi eksempler i praksis på den rappe replik - her kommer lige en til:

Business:

Mærkeligt....på dit billede ser det ikke ud som om, at du kun er 5 år Surprise

 

Business du burde vide at det blot er hvad kaldes tidlig aldring:
Definition:

Tidlige tegn på aldringsprocessen viser sig ved subkliniske tegn og indikatorer, fx biologiske eller fysiologiske indikatorer, tidlige tegn på fysisk og kognitive funktionsevnetab, eller fx træthed ved de daglige aktiviteter.

Spændende ikke Wink

 

Næ, egentlig ikke særlig spændende....

Det kaldes ikke tidlig aldring...det kaldes....nah, det må jeg hellere holde for mig selv ;o)

Ha' en god dag du...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business,

Business:

Ha' en god dag du...

Mange tak og i lige måde - men -business se nu at få en profil beskrivelse af dig og lad os se dit navn.
Det styrker kommunikationen og man er mere tilbøjelig til, at tænke og skrive nogle skriver og tænker !

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Business,

Business:

Ha' en god dag du...

 

Mange tak og i lige måde - men -business se nu at få en profil beskrivelse af dig og lad os se dit navn.
Det styrker kommunikationen og man er mere tilbøjelig til, at tænke og skrive nogle skriver og tænker !

 

 

Jeg er sikker på at du er begavet nok, til at vide, at der kan være mange forskellige årsager til, at folk ikke har fuldt navn m..m. på deres profil.

Det er dog ikke ensbetydende med at det vil være sådan i al evighed Wink

I øvrigt forstår jeg ikke, at det betyder det mindste for dig. Jeg kommunikerer fint med folk over hele verden på diverse fora, og det føles rart alligevel ;o) Om folk hedder børge eller hans, betyder ike noget for mig...men sådan er vi så forskellige.

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Det er dog ikke ensbetydende med at det vil være sådan i al evighed Wink

Yep Business det er godt. God weekend til du og dine!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg chatte en af mine venner og han skrev det her:

"Hvis man omgås en masse forskellige personligheder og person grupper, så bruger de personer også meget forskellige ord og vendinger for tingene.. Og hænger man tilstrækkeligt nok ud med de typer, så adoptere man automatisk deres ord og sprogbrug."

hvis nu hvis jeg er typen som er har en dårlig selvtillid og dermed har det svært ved at være den "populære" type. Hvad kan jeg gøre for at få rigtig meget selvtillid, skal man så tag nogle selvtillids-kursus, prøve noget grænseoverskridende, springe i faldskærm, ville det ændre mit selvværd så jeg kan blive den "populære" type når jeg er sammen med andre mennesker, eller hvad skal der til for at man bliver populær imellem andre. Hvordan lære man at "stråle af selvtillid" så man er selvsikker osv..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Growkorn:

hvis nu hvis jeg er typen som er har en dårlig selvtillid og dermed har det svært ved at være den "populære" type. Hvad kan jeg gøre for at få rigtig meget selvtillid, skal man så tag nogle selvtillids-kursus, prøve noget grænseoverskridende, springe i faldskærm, ville det ændre mit selvværd så jeg kan blive den "populære" type når jeg er sammen med andre mennesker, eller hvad skal der til for at man bliver populær imellem andre. Hvordan lære man at "stråle af selvtillid" så man er selvsikker osv..

Det lyder som om, at du har nogle teenager problemer... Du kunne evt passende oplyse din alder, så det kan be- eller afkræftes.

Men det gælder i bund og grund, om at tro på sig selv og egne evner. Vide hva man står for, og hvorfor man gør det...
Og som tidligere sagt, det er bedre at være dig selv end at "lege" en anden person...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Growkorn,

Som man råber i skoven får man svar - troer du skal finde dig nogle andre legekammerater. Det er bestemt mit indtryk at Amino-folk arbejder på at bygge forretning og er ikke så psykoanalyserende.  Amino-folk er nok alle lidt for meget nu og da, men det er jo det der er drivkraften.

Lad nu være med at sidde der og pille in din egen navle - måske du også kunne få en forretning ? 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Growkorn:

jeg chatte en af mine venner og han skrev det her:

"Hvis man omgås en masse forskellige personligheder og person grupper, så bruger de personer også meget forskellige ord og vendinger for tingene.. Og hænger man tilstrækkeligt nok ud med de typer, så adoptere man automatisk deres ord og sprogbrug."

hvis nu hvis jeg er typen som er har en dårlig selvtillid og dermed har det svært ved at være den "populære" type. Hvad kan jeg gøre for at få rigtig meget selvtillid, skal man så tag nogle selvtillids-kursus, prøve noget grænseoverskridende, springe i faldskærm, ville det ændre mit selvværd så jeg kan blive den "populære" type når jeg er sammen med andre mennesker, eller hvad skal der til for at man bliver populær imellem andre. Hvordan lære man at "stråle af selvtillid" så man er selvsikker osv..

 

Det lyder som om, at du har brug for en ordentlig indsprøjtning af flere forskellige ting..... Se om du kan finde Anthony Robbins  - Personal Power II, som du kan downloade/købe billigt.

Det er måske hvad du mangler.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)