Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp betalingsløsninger

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der kan man bare se, sikke en masse arbejde for at få en webshop.

Jeg ville høre om du har mulighed, for at skrive hvad du har fået af aftale, og hvor meget den koster.

det er nemlig sådan at jeg selv er ved at skulle se på det med en webshop og der ville dine informationer være super dejligt at have. 

og her til sidst, Tillykke med din shop. smid evt. et link så man kan se den. 

alt det bedste her fra 

Jan kragh 

Hvis du vil vide mere om det må du selv finde det, godt bliver det.. 

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fortælle hvad jeg har gjort priserne bliver lidt af en historie.

Søgt om betalingsaftale hos PBS mener 3500 kr. bare for at søge. De er til gengæld rimeligt effektive. Kan betale sig at læse ansøgningen igennem, der er nogle papirer de skal bruge og jeg fornemmer de går op i, at man afleverer alt grundigt.

Har lavet betalingsgateway aftalen (hvis det er det det hedder) med Dandomain. Dandomain har iøvrigt været meget professionelle generelt. Vil dog sige, at det er vanskeligt at få råd og vejledning fra Dandomain omkring betalingsløsning.

Swedbank er ved at komme ind på markedet og det er bedre vilkår. Dog indtil de har fundet en bedre og billigere løsning og muligvis kan tilbyde Dankort, har min konklusion været at tage PBS løsningen.

Jeg håber dette hjælper dig. Det er virkelig meget hovedbrud med ting der er lidt vanskelige at forholde sig til, hvis man ikke er prof. på området eller har erfaringen.

www.betterlive.dk hedder siden. Nu mangler jeg jo betalingsløsningen, da jeg lige skal have "koder" fra PBS de er blevet lovet start næste uge. Lad mig endelig høre høre kommentarer på siden. Første webshop.

Venligst

Michael

Fra Ribe
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet samme aftale med PBS, bare med gateway hos scannet, og det var osse 3500kr hos pbs + en bankgaranti på 25000kr, så det er vist ret forskelligt med priserne alt efter hvor kredit værdi du er, hvis du er nystartet virksomhed som jeg er, så koster det....

Men min webshop virker og siden er ret vellykket synes jeg, jeg har fået meget ros for den, jeg brugte osse en designer til den, og han fortalte at den ligger i top af de flotteste han nogen sinde har været med til at lave, siden hedder www.scandic-games.com

Venligst

 

Henrik

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg ved denne tråd er lidt gammel, men  hvis andre skulle kigge på en løsning med swedbank, så kan man som alternativ til DIBS benytte quickpay sammen med swedbank.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)