Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Surftown VPS-løsning?

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Jeg vil lige gøre opmærksom på min nye virksomhed: meebox.net - Vi tilbyder i øjeblikket  VPS-hosting, som det eneste. Billigere og bedre end Surftown. ;-)

Hvis du bruger amino-rabatten vi har oprettet, får du løst dit problem for lidt over en 50'er pr. måned. Det kan du læse mere om i det indlæg jeg i dag har postet her på Amino.

Jeg håber du vil overveje det. :-)

- Patrick.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick!

Det lyder som et rigtig fornuftigt produkt. Hvor mange er I? Og hvem er I? Det synes jeg ikke rigtigt fremgår af hjemmesiden -- eller måske kan jeg bare ikke læse ordentligt indenad.

Hvor er serverne hostet fysisk? I DK?

Tak for et interessant tilbud, som jeg overvejer!

 

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Jeg vil lige gøre opmærksom på min nye virksomhed: meebox.net - Vi tilbyder i øjeblikket  VPS-hosting, som det eneste. Billigere og bedre end Surftown. ;-)

Hej Patrick,

Kan du uddybe på hvilke områder du er bedre?

Jeg kan se på din forside at du efterlyser en leverandør til en betalingsløsning. Det vil jeg da gerne hjælpe dig med, så dine kunder kan betale med andet end PayPal og bankoverførsel ;-) Se mere på http://surftown.dk/betalingslosning

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha. Meget sjovt. :-) - Men hvis jeg skal besvare dit spørgsmål, jamen, så sælger vi ikke mere, end vi faktisk har (også kendt som overselling). Kan i hamle op med det? ;-)

Og jeg ved ikke om du har læst mit andet indlæg, men der kan du jo se lidt om hvorfor vi er bedre. :-)

Men lige til en anden ting. Ejer i QuickPay eller er i bare reseller?

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Ha ha. Meget sjovt. :-) - Men hvis jeg skal besvare dit spørgsmål, jamen, så sælger vi ikke mere, end vi faktisk har (også kendt som overselling). Kan i hamle op med det? ;-)

Ja, det kan du tro! Alle Surftown VPS’er ligger på IBM BladeCenter-servere med Intel Xeon Quad-Core processorer, mindst 32 GB RAM, 15K RPM SAS-diske for swap og med fuld redundans (strøm, opkobling etc.) gennem hele vores infrastruktur. Det hele ligger på et storage cluster baseret på RedHat Cluster Suite og et delt GFS-filsystem for skalerbarhed og high availability.

Patrick:

Og jeg ved ikke om du har læst mit andet indlæg, men der kan du jo se lidt om hvorfor vi er bedre. :-)

Hmmm, det lugter nu lidt af en tom og udokumenteret påstand. Det skal man passe på med selv som en lille konkurrent, bare et kollegialt råd herfra ;-)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Folmann:

Ja, det kan du tro! Alle Surftown VPS’er ligger på IBM BladeCenter-servere med Intel Xeon Quad-Core processorer, mindst 32 GB RAM, 15K RPM SAS-diske for swap og med fuld redundans (strøm, opkobling etc.) gennem hele vores infrastruktur. Det hele ligger på et storage cluster baseret på RedHat Cluster Suite og et delt GFS-filsystem for skalerbarhed og high availability.

Det lyder jo meget godt, men betyder det nul overselling, eller? Smile

Jeg er selv hosted hos både VPS.net og det er jeg RIGTIG tilfreds med. Her kan man opgradere og nedgradere præcis som det passer én og efter behov. Det tager ganske få sekunder, så har man adgang til alt mellem 600 MHz og 10,6 GHz (tilsvarende ram, storage, backup etc). Serveren står i UK og står ca 42 ms væk fra mig, men i og med at meget af min forretning alligevel kører i udlandet, så er det et fornuftigt udgangspunkt. 42 ms er også til at leve med, hvis du spørger mig.

Før det havde jeg en server hos Activewebs, der var alt for stor (og dyr) til mig, fordi mit trafikbehov var faldet siden jeg købte den i sin tid. Den stod ca 22 ms væk på en ping.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Vi er i øjeblikket 5, bestående af mig selv, en data-teknikker, en linux ekspert, en designer og en on-site teknikker. Serveren er fysisk hostet i Frankfurt, Tyskland. Og grunden til at det ikke er Danmark, er fordi at jeg ikke kunne stå for de gode priser på trafik, der er i Tyskland. :-)

Jamen jeg håber da, at det er attraktiv nok til at du vil købe. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:


Men lige til en anden ting. Ejer i QuickPay eller er i bare reseller?

SurfTown ejer ikke QuickPay - Det er PIL der står bag.

Og så vil jeg da lige skynde mig at sige at QuickPay kører rigtig godt, jeg har aldrig oplevet at det har været nede og har brugt det i nogle år.

At PBS så ofte har problemer kan vi desværre ikke gøre så meget ved..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Det lyder jo meget godt, men betyder det nul overselling, eller? Smile

Med overselling tror jeg at der blev referet til shared hosting, hvor overselling er normalt i en eller anden udstrækning. Nogle amerikanske udbydere tilbyder fx ubegrænset trafik, plads mv. for et meget lavt månedligt fee. Den type 'cowboy-hosting' gider vi ikke, og har desuden valgt at gå mod strømmen ved at tilbyde faste trafikgrænser på vores webhoteller.

Det får du naturligvis også på vores VPS'er, hvor samtlige ressourcer er garanteret - og det er en af den store fordele eftersom du er sikker på, at andre kunder på samme server ikke kan influere negativt på dig!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altså overhovedet ikke for at være efter dig, og jeg kommer ikke til at blive kunde alligevel - men jeg synes stadig ikke rigtig du svarer på spørgsmålet.. Det er også uretfærdigt, for det er i virkeligheden ikke særlig relevant, men så kan du jo bare sige dét. Det vil være et helt fair svar i mine øjne Smile

Overselling = Sælger I flere resourcer, end der er til rådighed.. (med den meget logiske forventning om at alle kunder ikke bruger 100% af deres resourcer på én gang.)

Har i 20 GB ram på en server, sælger I så feks 21 (eller flere) virtuelle servere på den server, der alle har adgang til 1 GB ram?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)