Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Surftown VPS-løsning?

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her, der har nogen erfaringer (positive som negative) med det nyligt lancerede VPS (Virtual Private Server) fra Surftown?

Jeg overvejer nemlig at skifte til den løsning (til hosting af en Wordpress-installation).

På forhånd tak,

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det ikke lige nok penge at bruge på blot en WordPress?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det afhænger vel af, hvad man bruger sin Wordpress-installation til. NASA anvender fx Wordpress til en del af deres onlinearkitektur. Danske snyd.dk det samme -- og her leveres dagligt omkring 40.000 sidevisninger. Den slags stiller krav til det underliggende hardware, hvis man vil levere fornuftige loadtider samtidig med at man serverer indhold til mange samtidige brugere.

Ved en VPS-løsning opnår man jo en række af de fordele end dedikeret server gi'r -- afskærmning fra andres ressourceforbrug, garanteret rammængde til rådighed, osv.

Så umiddelabart må jeg svare nej til dit spørgsmål. Med mindre du tænker Wordpress som en ren blogplatform, der blot skal facilitere mødet mellem et par hundrede brugere og noget indhold på dagsbasis.

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg godt klar over, men kendte jo ikke dit behov. Måske du skulle kigge på en VDS i stedet for en VPS, når du nu snakker om afgrænset resourcer.

Og mht. Surftowns VPS, så kan jeg ikke hjælpe dig, men jeg kan dog fortælle, at jeg har selv har haft en normal hjemmeside-hosting hos dem og det kørte uden problemer.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Maveas:

Måske du skulle kigge på en VDS i stedet for en VPS, når du nu snakker om afgrænset resourcer.

Hvad er en VDS ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Virtual Dedicated Server

Den afgrænser bl.a. også CPU forbrug.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Maveas:

Virtual Dedicated Server

Den afgrænser bl.a. også CPU forbrug.

Ville blot lige påpege at det er nøjagtig det samme. Om du kalder det en VPS eller VDS er underordnet. Forskellen benyttes kun af markedsføringsmæssige sammenhænge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mm.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Om man kan forvente det til den pris kan man jo altid diskutere, men teknisk kompetence er ikke noget surftown kan levere så hvis det er en vigtig ting man skal bruge løsningen til så er der måske bedre løsninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke helt forstået. Jeg kører pt. med Surftown, og det fungerer fint. Loadtiden er fine, og de gange, der har været nedsatte hastigheder, har supportafdelingen løst det tilfredsstillende. Til prisen en meget fin løsning, synes jeg.

Ærgerligt, at der ikke er nogen i dette regi, der har konkrete erfaringer med VPS-løsningen.

 

 

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)