Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Surftown VPS-løsning?

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

problemet er at de possitive omtaler er efter min mening lavet af folk der ikke har behov for mere end en hygge side til billeder af katten, eller af folk der ikke har prøvet andet.

Desuden mener jeg at de negative viser hvilken virksomhed det er i virkelig driver.

 

Det er selvfølgelig noget vi kan have en lang diskution om hvilket jeg ikke gider. og min helt personlige mening om trust pilot kender du godt :-)


Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Hermann:

Patrick:

Hej Kasper.

Jeg vil lige gøre opmærksom på min nye virksomhed: meebox.net - Vi tilbyder i øjeblikket  VPS-hosting, som det eneste. Billigere og bedre end Surftown. ;-)

Hvis du bruger amino-rabatten vi har oprettet, får du løst dit problem for lidt over en 50'er pr. måned. Det kan du læse mere om i det indlæg jeg i dag har postet her på Amino.

Jeg håber du vil overveje det. :-)

- Patrick.

Hej Patrick,

 

Hvilken størrelse er det man kan få for 59 pr. måned? Hvor lang tid gælder det?

 

 

56 kr. for 256 MB Ram i 1 måned. Hvis du køber flere måneder opnår du endnu mere rabat, så prisen pr. måned bliver lavere.

Du kan se mere her:
meebox.net/vps

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

56 kr. for 256 MB Ram i 1 måned. Hvis du køber flere måneder opnår du endnu mere rabat, så prisen pr. måned bliver lavere.

Du kan se mere her:
meebox.net/vps

 

Hvilken virtualiseringsplatorm bruges der?

Kan jeg forvente SLA? I såfald, hvad indebærer den?

Er der en speciel grund til at man skal sende sit ønskede root-password over en ukrypteret forbindelse? Ligeledes findes Jeres kontrolpanel også i et almindeligt http område.

 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Patrick:

56 kr. for 256 MB Ram i 1 måned. Hvis du køber flere måneder opnår du endnu mere rabat, så prisen pr. måned bliver lavere.

Du kan se mere her:
meebox.net/vps

 

Hvilken virtualiseringsplatorm bruges der?

Kan jeg forvente SLA? I såfald, hvad indebærer den?

Er der en speciel grund til at man skal sende sit ønskede root-password over en ukrypteret forbindelse? Ligeledes findes Jeres kontrolpanel også i et almindeligt http område.

 

Vi bruger OpenVZ til Linux og XEN til Windows (som snart kommer).

Vores SLA er på vej, det er sådan set min egen fejl at den er blevet glemt lidt.

Jeg har brokket mig til min teknikker mht. SSL-krypteringen. Men jeg vil så snart det bliver muligt, fjerne det og få lavet automatisk genereret root-password, som man modtager på mail.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Hvis jeg kigger på: http://surftown.dk/vps/root-vps/sammenlign

Så står der: Kontrolpanel Power Panel

Jeg har før haft fat i en VPS fra et Parallels setup, og der var ingen umiddelbar mulighed for at fjerne det på serveren (VPS'en) forudinstallerede kontrolpanel med tilhørende webserver, mailserver osv osv..  Det var hårdt manuelt arbejde med at finde pakker og fjerne dem.

Så spørgsmålet er: Hvis man køber en Root VPS, kan man så få den med en Debian Minimal installation UDEN noget som helst software på selve VPS'en, andet end styresystemet?

Et kundesite kunne f.eks. være et af de sites der ligger på min VPS, hvor kunden har sin egen adgang til at uploade materiale. Jeg har ikke læst i Jeres betingelser om det er imod disse, at hoste andre end sig selv på sin VPS. I såfald det er det, så er mit spørgsmål naturligvis overflødigt.

Har lige konsulteret et af de mere tekniske hoveder ;-)

1) Power Panel kører ikke direkte på din VPS hos Surftown, hvilket sker for at spare på dine ressourcer.

2) Det er en default/standard installation av Debian 5.0 (Lenny), kun med Apache2, MySQL og ProFTPd pre-installed. Og dette kan nemt afinstalleres via Power Panel eller aptitude.

3) Det er helt ok at hoste andre user end dig selv.

Hos Surftown har du 30 dages money-back-guarantee. Så hvis det ikke skulle leve op til forventningerne får du alle pengene igen...

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

56 kr. for 256 MB Ram i 1 måned. Hvis du køber flere måneder opnår du endnu mere rabat, så prisen pr. måned bliver lavere.

Du kan se mere her:
meebox.net/vps

Jeg kan ikke umiddelbart finde ud af hvor meget rabat man opnår. Er det mig der overser noget?

Lyder umiddelbart som et rigtig godt tilbud!

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Hermann:

Patrick:

56 kr. for 256 MB Ram i 1 måned. Hvis du køber flere måneder opnår du endnu mere rabat, så prisen pr. måned bliver lavere.

Du kan se mere her:
meebox.net/vps

Jeg kan ikke umiddelbart finde ud af hvor meget rabat man opnår. Er det mig der overser noget?

Lyder umiddelbart som et rigtig godt tilbud!

Priserne du ser på den side jeg har linket til er inkl. moms. Så får du 51% rabat med amino-kuponkoden (AMINO) og har du et CVR nr. kan du så trække yderligere 25% fra. Hvis du bestiller 3 måneder får du oven i købet 3% rabat. 6 måneder - 6 % rabat og 12 måneder er selvfølgelig 12% rabat. :-)

Når ud bestiller og har konfigureret din VPS og trykker næste kommer der en mulighed for at skrive en kuponkode. Der står allerede "50PROCENT". Men hvis du lige vil have den ene procent ekstra skal du bare skrive Amino i stedet. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh ja, kan jeg godt se nu. Havde ikke forstået det kun var første måned man fik rabatten.

Havde forstået at du skriver i din signatur at det er 59 kr pr. måned - altså for hver måned og ikke engangs.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Hermann:

Ahh ja, kan jeg godt se nu. Havde ikke forstået det kun var første måned man fik rabatten.

Havde forstået at du skriver i din signatur at det er 59 kr pr. måned - altså for hver måned og ikke engangs.

Du kan jo bestille i 6 eller 12 måneder, så du får glæde af rabatten over længere tid. :-)

 

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)