Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Surftown VPS-løsning?

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Både bestilling og login har vi allerede bestilt SSL-certifikat til. Men det tager op til 10 dage, før det bliver aktivt. Stavefejl - Ja, der har været pres på, med at få websitet op og skrevet indhold til alle sider. Men vi retter også i det flere gange dagligt (husk på at vi stadig er nye)...

Hvis du har kigget på Hetzner, så kan du også se at man faktisk kan få en masse opgraderinger af div. Bl.a. Flexi-Pack, som tilbyder mange af de ting du nævner. Vi har selvfølgelig flexi-pack, så vi bl.a. kan få sub-nets og failover IP.

Jeg ved godt hvad det kræver at have en server online. Jeg tror du misforstår det jeg siger. I mine øjne, er det ikke særlig svært at have en høj oppetid, når man ved hvad man laver... Det er det jeg mener.

Og ja, vi er HELT nye. Vi har ikke lånt en eneste fucking krone i banken. Vi driver det her for eget, surt optjente penge. Derfor har vi valgt Hetzner, som vores udbyder til opstart. Vores fremtidsplaner er, at vi skal flytte til Netgroup og erhverve egne servere, så snart vi har pengene til det. Vi gider ikke lån i banker, investorer og alt muligt pis. Vi vil tjene vores egne penge! ;-)

Og ja, det lyder pisse flot at de har IBM BladeCenter. Men ærligt, størstedelen af kunderne er jo så ligeglade. Det der betyder noget for dem, er jo om det virker, om der er god, venlig support og at deres hjemmeside er oppe mest muligt. Og så kan du komme an med en masse fine ord, som almindelige kunder alligevel ikke forstår...

Jeg tror ikke vi henvender os den samme type kunder alligevel. Du henvender dig nok større løsninger, til de mere tekniske-mindet. Vi tilbyder til de mere "mainstream kunder". Og jeg kan love for det virker...

Og nej, jeg forventede virkelig ikke at lille Meebox, kunne ligge pres på store Surftown. Jeg drillede udelukkende Folemann lidt.  :-)

Og bottom line. Jeg er iværksætteren og er heldigvis ikke hverken teknisk direktør eller server administrator. Jeg driver virksomheden. Jeg går ud fra, det nok også er derfor, at jeg måske har nogle huller inden for teknikken her og der.

Men jeg er da ked af at du har mistet respekten for mig, på grund af .. det (så lidt)? For mon ikke vi alligevel har nogle ting til fælles. ;-)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick:

Og ja, vi er HELT nye. Vi har ikke lånt en eneste fucking krone i banken.

Lige et tip herfra! Undgå sprogbrug som 'fucking' og prøv at stave mit navn korrekt, hvis du gerne vil tages seriøst ;-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Patrick:

Mest stabile drift: Tja - Det er sgu ikke særlig svært at få en server til at være online, efter min mening.

Stik mig IP Adressen på jeres mest stabile server, så tilføjer jeg den til vores overvågning, så kan vi tage en diskution om det om et halvt år ;)

Patrick:

- Tag det endelig ikke respektløst. Jeg har som udgangspunkt meget stor respekt, for alle der er i den her branche, da jeg udemærket ved hvad det kræver. Og det er inkl. dig Mikkel. Skype-Smile

Jeg tager det på ingen måde respektløst, syntes det er superfriskt at forsøge at konkurrere på pris som nystartet på et markede hvor det som hovedreglen er de store der har de bedste aftaler :)

Er ret sikker på at Surf-Town kunne forære VPS'er væk i et par mdr. uden at det ville ruinere dem :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
Vi skal jo være billigst på markedet. Skype-Wink

Hvorfor?

I bør gå efter bedst service. Det er tit et bedre konkurrence parameter end prisen når det gælder mund til mund.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Folmann:

Lige et tip herfra! Undgå sprogbrug som 'fucking' og prøv at stave mit navn korrekt, hvis du gerne vil tages seriøst ;-)

Jamen, du må gerne grine af mig og sige lige så mange gange du vil, at jeg er useriøs. Hvis jeg vil bruge det ord, så bruger jeg det! :-) Og jeg synes nok dit navn så forkert ud, da jeg skrev det, men jeg havde ikke lige tid til at rette. Så det beklager jeg selvfølgelig.

Mikkel Mikjær Christensen:

Stik mig IP Adressen på jeres mest stabile server, så tilføjer jeg den til vores overvågning, så kan vi tage en diskution om det om et halvt år ;)

Hehe. Hvis du vil bruge tid på at sætte overvågning op for en af mine servere, så sender jeg gerne en IP på mail. :-)

Niels:

Hvorfor?

I bør gå efter bedst service. Det er tit et bedre konkurrence parameter end prisen når det gælder mund til mund.

I øjeblikket fokusere vi på begge ting. Det kan godt være, at vi finder ud af, at pris og service ikke kan hænge sammen på et senere tidspunkt, men så tager vi den derfra. Lige pt. går det dog overraskende godt. :-)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Patrick:

Mest stabile drift: Tja - Det er sgu ikke særlig svært at få en server til at være online, efter min mening.

Stik mig IP Adressen på jeres mest stabile server, så tilføjer jeg den til vores overvågning, så kan vi tage en diskution om det om et halvt år ;)

Glæder jeg mig til at se :)

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en IP til mmc@specialhosting.dk ... skriv også gerne hvilken type server det er web, mail osv. så jeg kan overvåge servicen også, og nu ikke noget med at give mig en ip på en switch eller en router :P

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)