Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på en plads til en pølsevogn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop fået tilladelse til, at stille en pølsevogn op på en privat parkeringsplads ved et supermarked i Odense.

Jeg har møde med chefen for supermarkedet i næste uge, hvor vi skal snakke pris for at have vognen stående.

Problemet er nu, at ingen af os ved hvad sådan noget koster, er der nogen der kan hjælpe??

Prisen skal være inklusiv strøm til vognen.

 

Mvh

Brumski

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommunerne har ofte stadepladser centralt placeret.

F.eks fik jeg i min kommune prisen for et sådant, nede ved centrum, og lige ved siden af centret - og supermarkedet. Her kostede det 6.000,- om året.

Måske skal du høre i din kommune hvad de tager, og så bruge det som udgangspunkt.

mvh

Jesper

 

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg tror der er forskel på om stadepladsen lejes af kommunen eller af en privat virksomhed.

Kender ikke prisen for kommuner, men hvis det er privat, kan den godt ligge på mellem 3-5.000 om måneden ekskl. strøm. Det afhænger vel også af beliggenheden.

Måske kunne I aftale en %-del af din indtjening.

Held og lykke med det.

Mvh.

Maria Seung Mogensen

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria Brumvig

Det har ikke lige med sagen at gøre, men tænker hvis du har fået tilladelse til at få en plads, om du er interesseret i at købe en pølsevogn som jeg, hvis du ikke har fået købt dig en vogn endnu. Vi har lige fået købt en pølsevogn samt en plads, man kan dog sige at det er en "butik" hvor der er månedlige husleje+el 1.600 kr/måned. Det ligger i Årup. Vi sælger både pølsevogn men også plads hvis du også er interesseret i det. Vi har næsten lige overtaget "butikken" men fordi uforventede sygdom er dukket op, så derfor kan vi ikke beholde "butikken".

Du må meget gerne skrive hvis du er interesseret, og har du spørgsmål er du velkommen til at spørge.

 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nunaa:

Hej Maria Brumvig

Det har ikke lige med sagen at gøre, men tænker hvis du har fået tilladelse til at få en plads, om du er interesseret i at købe en pølsevogn som jeg, hvis du ikke har fået købt dig en vogn endnu. Vi har lige fået købt en pølsevogn samt en plads, man kan dog sige at det er en "butik" hvor der er månedlige husleje+el 1.600 kr/måned. Det ligger i Årup. Vi sælger både pølsevogn men også plads hvis du også er interesseret i det. Vi har næsten lige overtaget "butikken" men fordi uforventede sygdom er dukket op, så derfor kan vi ikke beholde "butikken".

Du må meget gerne skrive hvis du er interesseret, og har du spørgsmål er du velkommen til at spørge.

 

Hej Maria,

Hvis ikke trådstarter har interesse i din pølsevogn, så vil jeg gerne hører mere.

Du kan kontakte mig på tlf. 5353 9333 - eller mail info@parti-salg.dk

Ser frem til og høre fra dig.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvor ligger der hen og hvad er pris ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)