Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking/salg/telesalg... hvad mangler du?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis din virksomhed mangler en sælger så send mig en mail...

Jeg er en 37 årig mand der har både 6 års erfaring som selvstændig og 3 års erfaring som mødebooker/telesælger/sælger på bagen.

Gennem de sidste 3 år har jeg solgt for en af  Danmarks førende forlagsvirksomheder og lært faget "the hard way". Sidste års personlige omsætning, 2,5 mill kr.

Aflønning enten fast eller provision, alt efter ønske samt potentialet i dit produkt/serviceydelse. Det finder vi ud af sammen.

Jeg er som udgangspunkt interesseret i at arbejde for alle slags virksomheder, store som små, og uanset om du mangler hjælp til mødebooking, telesalg eller personligt salg så kan jeg hjælpe dig.

Jeg er udpræget serviceminded og sætter en ære i at mine kunder ikke blot skal købe et produkt men også skal have en god oplevelse af den virksomhed jeg repræsentere... 

Skriv til mig på jioes37@yahoo.dk og fortæl mig hvordan jeg kan hjælpe dig med at opnå store resultater og så kontakter jeg dig.

 

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vanens magt er stor indimellem så fik lige den forkerte mailadresse på... den rigtige mail adresse er jioes37@yahoo.com

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jioes.

Jeg står og mangler 2 fastansatte sælgere/mediekonsulenter til salg af annoncekampagner for en af landets mediehuse. Vores kontor ligger i Vejle, og hører gerne fra dig, hvis det kunne være af interesse.

Med venlig hilsen
Dennis Ludvigsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)