Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil hjælpe verdens strande

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lavet en hjemmeside www.beachlifeworld.com i håb om at kunne hjælpe med eks. Oprydning på verdens strande. Men der går ikke så godt. Jeg mangler medlemmer, jeg har sat et beløb på 250 usd for at lave den bedste beskrivelse af en strand men har ikke modtager en eneste deltager :( hvorfor ? Er beløbet for lille eller er det noget andet. Dette projekt er lavet fordi jeg elsker vores strande og ikke med bagtanke om og lave penge. Nogle det kan hjælpe måske med et samarbejdt. Ikke at jeg kan tilbyde dig det store ud over at du også kan få følesen af og gøre en forskel :) "det er rigtig dejligt skal jeg sige" bare ikke når det ikke rigtig virker

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Var det måske en idé at tage fat i EU for at søge nogle af de midler der afsættes til natur og oplysning omkring natur. Jeg kender ikke alle EU's støtte ordninger, men er næsten sikker på at de har noget der matcher din portal, og måske kan du søge tilskud til markedsføring, således at du kommer bredere ud.

Måske din portal kan bruges i forbindelse med oplysning omkring vigtigheden af at passe på naturen...

I mange tilfælde er markedsføringen den tunge del, når et projekt skal lanceres. Det oplever jeg hver eneste dag, når mine kunder skal have kapital til deres projekter.

Mvh Thor Mønsted

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske mangler siden besøgene der er kun 307 links ifølge yahoo site seach et godt sted at få links fra er f.eks. amino.dk så lige linket her www.beachlifeworld.com

Titlen  den kan blive længere huske gene 67 tegn og mere sigende , huske unikke titler til hver underside jeg mener denne her <title>Home | Beach Life World</title>

Der er meget mere der kan forbedes udover dette her med har du læst SEO bøgerne af disse her 2 herre

Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dronningmølle
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Da jeg så dit indlæg, ville jeg lige gøre opmærksom på, at vi i danmark har en organisaion der måske er verdens første private naturfredningsforening, der udelukkende arbejder for at bevare strandene omkring Gilleleje. Foreningen - Selskabet Gilleleje Strandbakker - blev stiftet i 1918 for at bevare strandene, der var i fare for at blive udstykket og indhegnet (det var før loven om fri adgang til strandene i danmark blev indført). Foreningen eksisterer i bedste velgående, jeg er selv næstformand, og vores væsentligste indtægtskilde ar den årlige byfest, Bakkefesten. Overskuddet fra denne fest går ubeskåret til : tømning af skraldespande, handicaptoiletter, borde og bænke, græsslåning, kystsikring og alt det andet der hører til at passe vores strande. Bakkeselskabet, som det kaldes i Gilleleje, ejer 127.502 Kvm strandgrund, som er lagt ud til offentligt brug. Se mere på www.bakkefest.dk

Mvh.

Kasper Bregenborg

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Jeg kan bekræfte at Gilleleje Strandbakker er et vidunderligt område. Selv bor vi i Munkerup ved Gilleleje, men Gilleleje Strandbakker, og stien fra Fyret og ned til byen, er et ofte brugt område for gå-ture.

Vi har familie boende på Østre Alle, og Gilleleje Strandbakker bruger vi ofte om vinteren som kælkebakke,

Mvh Thor Mønsted

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er klar over at der findes sådanne foreninger. Desværre vil de ikke have noget med mig at gøre. Desværre da jeg er sikker på det kunne bidrage med en del. 

Jeg har rejst meget runde omkring på jorden. Mest i østen og har mange gange set mennesker lede efter et sted at smide deres affald med uden held da der ikke er noget andet sted end en stor bunke et eller andes sted. 

Jeg elsker at dykke og har mange gange samlet affald op fra bunden. Så meget at jeg vil tro et dyk fylder ca. ½ sort affaltssæk. Dette er virkelig meget grimt at se på. Bagefter har jeg været udsat for at folk på dykker båden spør mig hvad det endelig er jeg har i mit net. Når jeg så fortæller at det er affald ser nogle glade ud og nogle ser på mig som om jeg ikke er normal. 

Jeg kan virkelig ikke sige det nok: Citat mig selv. 
Hvis alle mennesker der samler en "lille" koral op også tog et stykke plastik ville der ikke være nogle form for affald på jordens overflade.

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Din website virker ikke. Skyd de $250 i en kammerat der kan opsætte en MU blog. Så kan du tilbyde surfere og strandeleskere deres egne blogs under din egen, præcis som du et-eller-andet-sted reklamerer med: "take the time to write a blog about your beach and upload some photos of the area on your gallery.".

Når MU Wordpress virker, kan du begynde at beskrive dit projekt, dine ambitioner, dine mål osv, og begynde at finde samarbejdspartnere hos foreninger (surfere, for eksempel coldhawaii.dk ), naturstyrelser, og green-peace agtige NGO'er. Når de allesammen har linket op til din site, kan du selv begynde at varetage en blog listing med dine egne strand features. Så kan du holde konkurencer og så videre, det er en fin idé.

Forresten er det super sært at siden er Copyrighted © 2009 tex-tryk Textiltryk og broderi A/S.

 

Håber du kunne bruge noget af det til noget.

Evt. kan du smide projektet op til kaospiloterne, hvis du ikke selv syntes du kan organisere det.

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm jeg synes dit projekt lyder tiltalende og fornuftigt foretagende og det er sådan nogle projekter som jeg i høj grad gerne ville støtte og følge, som optager hele min livsstil. Jeg holder selv utrolig meget af naturen.

Jeg synes som udgangspunkt at det er et rigtig godt initiativ du har taget. Dog så har jeg været inde på din hjemmeside http://beachlifeworld.com, og så må jeg indrømme at det er ikke lige natur og naturecare man associerer sig med. Det ligner groft sagt noget som er meget useriøst og appellerer mere til et live i sus og dus på stranden. Og selv hvis det var det så er "sitet" ikke godt nok til virkelig at slå igennem med "highlife" budskabet.

Nu er jeg ikke specielt kyndig på programmør området, men jeg betragter det udelukkende udfra mine bruger observations øjne. Her er et par råd som jeg ville gennemføre.

  • Find et nyt navn eks. beachconservation.com 
  • Du skal have et klarere budskab, som man ikke er i tvivl om når man besøger sitet.
  • Skrifttype skal ændres
  • CEO (search-engine-optimizer)
  • Andet

Når det har lavet en udførlig plan og skarpt udtryk, så skal du til at promovere dit site CEO (search-engine-optimizer) er en vigtig del hvis man vil findes på nettet.

HVis du virkelig vil noget med dit site så bør du alliere dig med en kyndig programør og webstrateg.

Iøvrigt så prøv at tjekke følgende site og bemærk hvordan de markerer sig selv og giver et klart budskab om, hvem der er, hvad de vil og et klart eksempel på hvad de laver. www.mcsuk.org

Håber du kan bruge mit indlæg til at komme lidt videre.

Mvh

Aladdin Krogh

Klimax-rengøring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)