Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAL man være et geni for at have en hjemmeside? :-(

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i fuld gang med at få en hjemmeside op og køre så jeg kan komme videre med min forretningside, MEN jeg er begyndt at tro at opgaven simpelthen er for stor for en som mig, der absolut intet aner om it.

jeg studerer alle sider for at blive klogere, men måske kan jeg få et ærligt svar herinde fra?

selvom jeg betaler for opsætning, design, programmering osv, så skal jeg vel selv administrere siden, lave rettelser, opdatere osv.  er det bare sådan ligetil, eller vil det med tiden vise sig at være helt umuligt så alting har været forgæves fordi man bør være et teknisk geni før man giver sig i kast med en hjemmeside der er så omfattende som min?

har man løbende kontakt med sin web designer gennem længere tid, som hjælp når siden skal videreudvikles, eller hvilket forhold får man til hinanden, er det bare vupti- værsgo her er din hjemmeside, pengene tak- vi ses- held og lykke?

jeg leder med lys og lygte efter en der vil hjælpe mig med at lave en hjemmeside som passer til mig og mit koncept ( og har fået nogle rigtig flotte bud og oplæg) men jeg leder efter en der kan forstå at jeg har brug for hjælp sådan helt fra bunden.

vil i råde mig til at tage et it kursus først, eller findes der en rådgiver som kan vejlede mig - inden jeg laver   en handel? også så jeg ved at jeg betaler for en løsning som faktisk holder ( vi taler om en hjemmeside til forhldsvis mange penge )

mvh Luna Berglund

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl os i første omgang lidt mere om din ide & hvordan dit kommende website vil være flettet ind i ideen (hjemmeside er sådan et gammeltdags ord at bruge). :-).

Med venlig hilsen