Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 17 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

stn67:

Tak for svarene

Men lige et spørgsmål er det ikke netværket, frem for produktet der er unik i network marketing

Ja og Nej.

Ja: Det er ved at skaffe kunder til den enkelte virksomhed du får din provision af.
Nej: Hvis produktet stinker er det jo umuligt at sælge det.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhadada

http://www.imreportcard.com/people/mike-glaspie

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Thomas Lybek:

  Ja det skal nok blive en succes, ihvertfald for ham Smile

Ja det bliver spændende at se hvordan det hele kommer til at være. Tror nok ikke lige jeg skifter fra Xocai lige med det samme ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Det er vel begrænset hvad der kan være af skumle bagtanker med et gratis koncept ;-)

Der er jo absolut ingen risiko.... Som sagt ved jeg ikke så meget om det, men en gratis plads kan jeg da godt tage, såfremt dette viser sig at være det nye "google"....

Der er intet, der er gratis i denne verden... Det er første lære, som alle burde få ind med ske som lille...

Hvis noget er gratis, så er det fordi pengene hentes enten via højere priser eller på en anden måde... Så spørgsmålet er vel bare "HOW"...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ikke være at når produktet bliver lanceret, og hvis det ikke er noget så kanman jo stadig sige nej ganske gratis

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

stn67:
Det er vel ikke være at når produktet bliver lanceret, og hvis det ikke er noget så kanman jo stadig sige nej ganske gratis

Enig... Derfor jeg bare meldte mig ind. Yes

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Dullweber:

Thomas Lybek:

Stadig ingen som vil fortælle mig hvordan jeg plukker ud i svar teksten så jeg gør sådan her.

 

Hej Thomas

Det er ikke så svært. Tryk svar på det indlæg du vil svare på. Så dukker der en ny side op med det indlæg du vil svare på i en grå boks. Så markerer du med musen den tekst du vil svare på og trykker bagefter på citer nederst i venstre hjørne. Så dukker den tekst , du har markeret op i din svarboks. Du kan vælge at markere hele indlæget eller dele af den. Og sådan kan du fortsætte.

Håber det er forståeligt.

M.v.h.

Michael

 

Super - det manglede jeg også svar på - nu er jeg spændt på om det virker

hilsen Ole

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare generelt det der har fanget mig ved den her brance, er at v er nødt til at hjælpe hindanden for at få noget ud af det selv, så kan det da godt være at firmaerne er nogle røvhuller, men det netværk som jeg håber på at få skabt med tiden, skal da helst være bæredygtig over for de forandringer der sker i brancen

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

stn67:

Bare generelt det der har fanget mig ved den her brance, er at v er nødt til at hjælpe hindanden for at få noget ud af det selv, så kan det da godt være at firmaerne er nogle røvhuller, men det netværk som jeg håber på at få skabt med tiden, skal da helst være bæredygtig over for de forandringer der sker i brancen

Hvorfor skulle der være flere røvhuller i NM end i andre brancher?  Jeg giver dig helt ret i at det handler om at hjælpe, og hos mig handler det kort sagt om at hjælpe dem under mig til at få succes.  Det er også derfor det er så pokkers ærgerligt at mange Amino brugere betragter MLM og NM som bandeord.

Og med den hjælp der er opad i systemet, er jeg ret sikker på at man er ekstremt godt rustet hvis der sker forandringer. 

Side 17 ud af 18 (177 indlæg)