Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 18 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

ENIG - jeg tror ikke der er ret mange "røvhuller" i NM eller MLM - de holder ihverttilfælde ikke ret længe, og får aldrig stabil succes.

I denne branche som i ALLE andre er der brodne kar, men det skal jo ikke stemple en hel branche...for så så det skidt ud for bilbranchen, bank, forsikinger, radio/Tv o.s.v. MEN sådan er det heldigvis ikke...

Det er stadig sådan at ærlighed og positivitet holder længst.

dejlige solskinshilsner Smile

Lillian

 

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig rart at møde den åbne ånd i kommer med

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan da lige komme med en succes historie.

Vi har nu startet spanien og USA op med Chokolade. Så fuld fart frem og ingen vej tilbage ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jakob

Tak forbi der endligt er en fornuftig holdning.

Jeg har læse denne tråd med stor fornøjelse. jeg vil give ret i at mange ikke ønsker at fortælle hvad produktet er.

Selv har jeg lave Nu Skin i 3 år. Og jeg er stolt af det. Vil lige sige at vi ligger ikke skjul på hvad produkt er.

Men jeg forstår også godt dem som holder det tilbage. Ofte lave folk sig en hurtige konklusion på hvad de skal og ikke skal! Når de høre produktet. Hvor imod kan man finde ind til folk problemer og fremlægge det, er de måske mere åbne for at høre en eventuel løsning for deres problem, Som kan være at gå igang men en MLM forretning.

Dygtige MLM folk vil jeg samling med en god doktor der spørg ind til problemet inden han kommer med løsningen

Men igen. folk har en fejl opfattelse af hvad MLM er. JA selvfølgelig er der minder gode firmaer, og så er der gode firmaer. Ja mener hvem har noget imod Tupperware et firma som de fleste kender. 

Folk skal sørge for at gennem tjekke det firma som de nu påtænker at arbejde med. Hvis Folk dog bare ville gøre sig den ulejlighed inden de nu siger ja eller nej.

Og Nej MLM er ikke en måde at tjene hurtige penge. Det er en forretning, det kraver noget af en lige som alle andre forretninger. Der er ingen vej til hurtige penge. 

Jacob du nævner at du måske en dag eller hvis du fandt det rigtige, så ville du overveje ide om MLM. Hvis du skulle få lyst  til at give dig selv 10. min og høre hvad Nu Skin kan tilbude dig  http://bjarneluther.gpnworld.com/step1-da.asp Så vil Jeg men glæde og stolthed gerne hjælpe dig men informationen.

Og eller tak for en god tråd :)))

BjarneLuther

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, det er en typisk floskel du indleder dit indlæg med: 

MikkelFriis:
Går man ind på rigtig mange sider om MLM så står der intet om produktet overhovedet og det får jo de fleste til at smutte igen eller tænke fusker.

Tag en hvilken som helst branche - og tjek et udsnit af branchens sider - så vil du opleve samme fænomen - altså din "teori"...

Sådan for skæg skyld har jeg testet din "teori" - har taget et produktlink fra Skandinaviens ubestridte "leder" indenfor MLM / Network Marketing - ihvertfald når vi kigger på antallet af distributører + omsætning, nemlig selskabet FLP - Forever Living Products: http://foreverliving.se/da/vores-produkter - klik på et hvilket som helst af deres produkter og der mangler såmænd ikke noget information herom. 

Samtidig har jeg taget en "hundefoder"-sælger efter søgning "hundefoder" på Google, og valgt et link - blandt de 10 første, som så mest indbydende ud: http://www.olivers.dk/ - de har da hverken mere eller mindre information om "hundefoder" - som jo er et bredt emne end eks. FLP linket. (Jeg er iøvrigt ikke affilieret med FLP).

 

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Hermed en kommentar til dit spørgsmål.

Spørsmålet kan ikke besvares lige så enkel som det er stillet, da der ved valg af forretningsform er meget mere der spiller ind end produkt eller design, med mindre der er (salgsbare) patenter vedhæftet.

Men forudsætters det at nødvendig finasiering er på plads, alle tilladelser og diverse bonus planer er på plads er det et personligt valg om man starter traditionelt eller med MLM.

At  vælge MLM er efter min mening alene at det i MLM er muligt at blive selvstændig forretning drivende, Hvilke produkter der handles kommer i anden række,

Et godt eksempel er Kangen Water, hvor tilsvarende maskiner kan erhverves fra 350 €, fra en af de +40 producenter. Bestiller man 100 er der endnu lavere priser.  Hvorfor købe/ sælge et produkt der er så dyrt?

Det samme kan siges om diverse Aloie Vera produkter, det er i dag til salg overalt, men udgør stadig en del af mange MLM produkter sortiment og generelt til højere pris end butiks priserne. Så hvorfor vælger så mange at arbejde med at sælge dyrere produkter?

Den eneste forklaring jeg ser at man sammen med produkter erhverver retten/muligheden til at drive egen forretning,

Køber du tilsvarende produkter i en butik får du  jo ikke  forretningen med. Den kan muligvis erhverves som et franchise projekt, men så er det til andre priser/betingelser.

MLM er simpelthen den billigste måde man kan opbygge egen forretning uden  risiko for ruin selv hvis man ikke får succes. Efter min personlige menig er det den eneste berettigelse for MLM.

Nu er der sikkert nogle der vil fortælle mig at produkterne er bedre i MLM. Det  er simpelthen noget vås? Der er bedre og dårligere produkter på markedet for stort set alleområder.

Postulatet er på samme plan som at alle tandpastaer gør tænder hvidere end alle andre tandpastaer??

Så hvordan jeg ville sælge et produkt er en personlig indstilling er, et spørgsmål om produktet, samt økonomi. At starte med MLM er meget kostbart, og det er oftest billigere at starte på den mere traditionelle måde med salg via butikker.

Jeg har udarbejdet  forretningsplaner/budgetter til at starte MLM, også udviklet produkter der er egnede, men det er endda meget svært at finde tilstrækkelig financiering til MLM. Jeg har haft møder med flere finans rådgivere (engelske) og alle har selvfølgelig kontrolleret/godkendt conceptes validitet, men der er ingen traditionelle investorer der rører ved MLM. Jeg er ikke startet på traditionelt forretning, da det ikke interesserer mig og jeg finder det kedeligt, selv om jeg formodentlig lettere ville få adgang til nødvendig kapital.

Ha en god dag.

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

kurtenrique:

At  vælge MLM er efter min mening alene at det i MLM er muligt at blive selvstændig forretning drivende, Hvilke produkter der handles kommer i anden række,

Jeg skal ikke kunne sige hvorfor alle vælger MLM, men jeg kender mange der i forvejen er selvstændige eller har været selvstændige. Der findes ejendomsmæglere, læger, kiruger, tandlæger, frisører, reklamefolk osv. som er startet op med denne forretningsform.

De fleste der går med tanker omkring MLM burde efter min mening se Brilliant Compensation, som heldigvis ikke omhandler et specifik MLM firma, men forretningsmetoden.

At sige produktet kommer i anden række kan jeg muligvis misforstå, for her er jeg bestemt ikke enig, men ord kan let misforstås på skrift.

Vigtige ting i mine øjne, hvis man vil bygge forretning: Markedspotientiale og unik produkt(er), og så vil jeg da også mene at det er en kæmpe fordel hvis man kan bygge simpelt, let at duplikere.

Produkter...Tja hvis man ikke er selv er sin forretnings bedste kunde, ja så tror jeg det bliver en hård kamp. Man skal sgu være troværdig både overfor folk der bliver præsenteret forretningen eller produkterne.

kurtenrique:

Det samme kan siges om diverse Aloie Vera produkter, det er i dag til salg overalt, men udgør stadig en del af mange MLM produkter sortiment og generelt til højere pris end butiks priserne. Så hvorfor vælger så mange at arbejde med at sælge dyrere produkter?

Den eneste forklaring jeg ser at man sammen med produkter erhverver retten/muligheden til at drive egen forretning,

Køber du tilsvarende produkter i en butik får du  jo ikke  forretningen med. Den kan muligvis erhverves som et franchise projekt, men så er det til andre priser/betingelser.

Først og fremmest skal jeg hurtigt sige at jeg ikke mener min forretning havner i denne kategori, og det overrasker mig da lidt at du nævner aloe vera samtidig med at du var på vej  ind i NWA (som jeg kunne se på dit andet indlæg). Men fordi der står Aloe Vera på pakken betyder jo ikke at de er ens, eller har samme kvaitet.

kurtenrique:

MLM er simpelthen den billigste måde man kan opbygge egen forretning uden  risiko for ruin selv hvis man ikke får succes. Efter min personlige menig er det den eneste berettigelse for MLM.

Nu er der sikkert nogle der vil fortælle mig at produkterne er bedre i MLM. Det  er simpelthen noget vås? Der er bedre og dårligere produkter på markedet for stort set alleområder.

Jeg er meget overrasket over din kommentar her, du gør dig jo stort set til ekspert på alle områder. Jeg er enig med dig i at MLM er den billigste måde at opbygge en forretning på, det er vel de færreste traditionelle forretninger, hvor man forventer + efter 1-6 måneder (incl. det indledende arbejde før firmaet sættes igang). Men det er kun eneste jeg er enig med dig i her.

kurtenrique:

Jeg har udarbejdet  forretningsplaner/budgetter til at starte MLM, også udviklet produkter der er egnede, men det er endda meget svært at finde tilstrækkelig financiering til MLM. Jeg har haft møder med flere finans rådgivere (engelske) og alle har selvfølgelig kontrolleret/godkendt conceptes validitet, men der er ingen traditionelle investorer der rører ved MLM. Jeg er ikke startet på traditionelt forretning, da det ikke interesserer mig og jeg finder det kedeligt, selv om jeg formodentlig lettere ville få adgang til nødvendig kapital.

Ha en god dag.

Her har du gjort mig nysgerrig, for jeg syntes resten af dit indlæg viser en anden vurdering af MLM end den jeg har. Du skriver jo f.eks. at produkterne kommer i anden række og at der findes bedre produkter på markedet. Hvad er egnede produkter?

Og igen, hvis du ikke allerede har set Tim Sales' Brilliant Compensation, så mener jeg absolut den er værd at se.

Mvh.

Martin

Side 18 ud af 18 (177 indlæg)