Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsk - og få hvad du vil have

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udgivet en ny E-bog med 6 nye afsnit som du kan downloade for kun Kr. 138,- inkl. moms.

Køber du papir bogen får du de nye afsnit gratis med som PDF filer. Klik på:   www.rigmand.com

 

Ønsk - og få hvad du vil have

Det drejer sig om Tiltrækningsloven, som er en naturlov du kan bruge til at få hvad du ønsker og nå dit mål. Det er et metafysisk fænomen, som flere og flere benytter sig af. Læs hvad du skal gøre, og ikke mindst hvad du IKKE skal gøre.

 

Idé- og Mål diagram

Det er en meget forenklet Forretningsplan udfærdiget som et diagram, som gør det let for nye iværksættere at komme i gang.

 

Meditation = Tankestyring

Flere og flere bruger meditation til at få nye ideer og forbedre sin koncentrationsevne.

 

Mentale kræfter

Det er almindelig kendt at sportsfolk bruger deres mentale kræfter og mental træner, men hvad med virksomhedsledere?
De succesfulde ledere bruger naturligvis også deres mentale kræfter og mentaltræner for at nå deres mål.

 

Investeringer

Det handler om dine private investeringer. Læs hvad jeg har gjort for at sikre og forøge min private formue i både opgangs- og nedgangstider. Alt for mange jeg kender, er kommet galt af sted med tabsgivende investeringer.

 

 

Journalister

Ven eller fjende? Journalister er værd at holde sig gode venner med, men desværre findes der journalister som alene går efter en god historie og ikke bekymrer sig meget om etik og moral. Hvad gør du, hvis du en dag uretmæssigt bliver hængt ud i en avis eller magasin som utroværdig?
Læs mit forslag til at håndtere en sådan kritisk situation.

 

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gennem et indlægAmino, kom jeg for mere end et år siden i kontakt med Flemming Hasselriis, og bestilte straks derefter han`s bog "Rig som Selvstændig".

Jeg har siden læste bogen flere gange og det med lige stor begejstring og har i mit daglige virke brugt en del af de mange gode råd Flemming tilbyder i denne.

I dag er jeg næsten i daglig kontakt med Flemming, der kommer med mange inspirerende ideer og råd til udviklingen af vores forretning og jeg kan derfor kun give Flemming´s nye tiltag mine varmeste anbefalinger tog håber derved at andre iværksættere vil benytte sig af den store erfaring som Flemming ønsker at delu ud af.

Mod nye horisonter.

Flemming Hebsgaard

One2move Biludlejning

www.one2move.com

www.kør-gratis.dk

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig også til at læse Hasselriis nye bog.Smile

Fra Aabybro
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som rigitg mange andre har jeg også læst og fået stor hjælp af Flemmin`g`s bog. Hver gang jeg står med en udfordring jeg ikke helt ved hvordan jeg skal tackle, finder jeg altid et guldkorn ved at slå op i bogen.

Ligesom Flemming arbejder jeg også med Loven om tiltrækning. Den er en naturlig integretet del af mit liv og det er ikke noget jeg tror på. DET ER NOGET JEG VED, på. Jeg kan ikke helt få øje på tyngdeloven men jeg har erfaret gang på gang at den er der. Ligeså med Loven om tiltrækning. Så ønsker du at blive klogere på hvordan du tjener mange penge, tiltrækker den for dig, rigtige partner, eller dit drømmehus eller flere rejser eller hvad ved jeg, ja så kan jeg helt klart anbefale dig at købe materialet Flemming publicerer. Det er skrevet på en meget let forståelig måde, lige klar til at gå igang med at bruge. Jeg er så heldig at have Flemming som min personlige mentor og sparringspartner, og det er i ordets bedste forstand Guld værd for mig.

Mange glade overflodshilsener Margrethe Senzia Kurser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for roserne Margrethe.

Margrethe er den sælger type, der ikke tager nej for et ordentligt svar. Det var ikke mig som udnævnte hende til min mentee, det klarede hun selv.

Vi er snart mange som bruger Tiltrækningsloven til at tiltrække os det vi ønsker. Vil snart danne en gruppe hvor vi kan udveksle gode oplevelser.

Flemming Hasselriis

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Forfatter

Du kunne som udgangspunkt tiltrække os ved at give en gratis prøvelse på 2 kapitler eller afsnit :)

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hawdaresh:

Hej Forfatter

Du kunne som udgangspunkt tiltrække os ved at give en gratis prøvelse på 2 kapitler eller afsnit :)

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Hej Nikolaj

Jeg er ikke så fedtet. Du får ikke 2 men 70 gratis råd ved at gå ind på www.rigmand.com.

Hiv så kr. 138,- op af lommen og køb hele bogen. Læs den igen og igen og du har tjent pengene mange gange ind.

God fornøjelse

Flemming Hasselriis

 

Fra Aabybro
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj. Som udgangspunkt forstår jeg fint din anmodning om at Hasselriis skal give DIG noget helt GRATIS. Sådan troede jeg også engang at tingene fungerer. Men prøv at vende tingene på hovedet. Istedet for at være den der forventer at få noget gratis, så VÆR den der giver noget væk. Det er der magien ligger Nokolai. Det står i mange kloge bøger. Giv -  og du får tifold tilbage. En tudsegammel sandhed, men den virker endnu.At forvente at få(gratis) ydelser af andre, er udtryk for massiv fattigdomsbevidsthed, og det er den du skal have ændret hvis du skal skabe overflod i dit liv. Så kig på dit liv Nikolaj og spørg dig selv: Hvad kan jeg give hvor kan jeg bidrage? Og så giv af et glad hjerte.

Glade overflodshilsener Margrethe Senzia Kurser

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Margrethe.

Det er så sandt som det er skrevet, alt hvad du giver ud kommer dobbelt igen.

En meget fin filesofi, rigtig godt skrevet.

Mod nye horisonter.

Flemming Hebsgaard

One2move Biludlejning

www.one2move.com

www.kør-gratis.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Senzia:

Hej Nikolaj. Som udgangspunkt forstår jeg fint din anmodning om at Hasselriis skal give DIG noget helt GRATIS. Sådan troede jeg også engang at tingene fungerer. Men prøv at vende tingene på hovedet. Istedet for at være den der forventer at få noget gratis, så VÆR den der giver noget væk. Det er der magien ligger Nokolai. Det står i mange kloge bøger. Giv -  og du får tifold tilbage. En tudsegammel sandhed, men den virker endnu.At forvente at få(gratis) ydelser af andre, er udtryk for massiv fattigdomsbevidsthed, og det er den du skal have ændret hvis du skal skabe overflod i dit liv. Så kig på dit liv Nikolaj og spørg dig selv: Hvad kan jeg give hvor kan jeg bidrage? Og så giv af et glad hjerte.

Glade overflodshilsener Margrethe Senzia Kurser

Kloge ord Margrethe. Gid rigtig mange Aminoer må læse dette.

Menteen ovegår sin mentor.

Flemming Hasselriis

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)