Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny blog - men Google har ikke været på besøg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For en uges tid siden startede jeg http://www.romantikeren.dk/ op, men når jeg søger på "romantikeren.dk på Google, så kommer den stadigt frem med den kedelige webhotel tekst. Og altså ikke mit indhold.

Er det normalt at det tager så lang tid, eller hvad kan jeg gøre?

Mange tak for hjælpen!

De bedste hilsner
Martin

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo oftere du opdatere siden, jo oftere kommer google på besøg

Er selv ny til SEO så er med på en lytter :D 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er blevet opdateret flere gange dagligt siden jeg startede den op i mandags, så det burde ikke være det. Medmindre der skal være et minimum af indhold før de kommer besøg.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det link du lavede i toppen, skal nok sikrer at søgemaskinerne hurtigt får besøgt og indekseret din side.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

I grove træk er der to ting, du kan gøre for at påvirke hyppigheden af besøg fra Google.

1) Opdatere hyppigt, som det allerede er nævnt. Hvis Google konstaterer, at der er sket noget nyt, hver gang den sender googlebot forbi, så bliver der gradvist skruet op for hyppigheden af besøg. Det sker oftest gradvist og en historik med hyppig opdatering over længere tid vil gøre sit for at sikre, at du ofte får besøg.

2) Sørge for, at der findes mange links til din side på steder på nettet, hvor Google ofte kigger forbi. Jo oftere google støder på referencer til din side, jo vigtigere må den være at holde sig opdateret med. Sådan lidt firkantet sagt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil vide mere om hvordan du ikke bare får seneste udgave af din hjemmeside på google, men også hvordan du kommer højere op kan jeg kun anbefale at holde øje med Mikkel DeMib. Han laver en masse ting på hans blog, skriver bøger og hjælper til herinde.

Han ved i hvert fald hvad der virker og hvad der ikke gør.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)