Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af bannerannoncer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medejer af et lystfiskerforum som er velbesøgt. Forummet bruges hovedsagligt af fluefiskere, som er en genre der bliver mere og mere populær.

Besøgstallet er dagligt på mellem 400 og 600 besøgende. Der er omkring 50.000 sidevisninger om måneden.

Hvordan vil I anbefale at sælge bannerannoncer og i givet fald, pris på annoncer, antallet af annoncer?

Vi er ikke interesserede i Google annoncer, men mere relaterede annoncer som dækker vores brugeres interesser omkring fiskeriet.

 

På forhånd tak for hjælpen.

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I forsøgt med Google AdSense eller afskriver I det bare på forhånd?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kystfluefiskeren.dk:

Jeg er medejer af et lystfiskerforum som er velbesøgt. Forummet bruges hovedsagligt af fluefiskere, som er en genre der bliver mere og mere populær.

Besøgstallet er dagligt på mellem 400 og 600 besøgende. Der er omkring 50.000 sidevisninger om måneden.

Hvordan vil I anbefale at sælge bannerannoncer og i givet fald, pris på annoncer, antallet af annoncer?

Vi er ikke interesserede i Google annoncer, men mere relaterede annoncer som dækker vores brugeres interesser omkring fiskeriet.

 

På forhånd tak for hjælpen.

 

Hej

Jeg vil anbefale dig at teste Google Adsense i en periode for at se om Google ikke kan vise relevante annoncer nok. Du kan selv sætte op hvor mange annoncer der vises så du kan tilpasse det til hvor mange relevante annoncer Google rent faktisk kan præstere indenfor fiskeri. Men husk at give Google tid nok til at indeksere dit website med henblik på at vise de mest relevante annoncer.

En anden mulighed er affiliate netværk. Her kan du hente reklamer i forskellige størrelser fra annoncører som f.eks. tilbyder dig salgsprovision.

Vi har f.eks. Fiskegrej.dk(Sportdres) og Effektlageret.dk som annoncører i vores netværk (http://www.partner-ads.com), og du vil kunne opnå en god indtjening da din side jo er meget relevant.

I begge ovennævnte tilfælde slipper du for selv at stå for salg af annoncering.

Mvh.
Ken Schultz


Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er næppe det store beløb at hente, bl.a. fordi det handler om et forum, hvor bannere responderer markant dårligere end på andre sider. Også fordi at det ofte er de samme personer der kommer igendag efter dag på et forum.

Min erfaring er at det er umuligt at tjene penge på affiliate networks og Adsense vil næsten altid give bedre udnyttelse.

 

Det jeg synes at du skal gøre er at lave et par fornuftige bannerpladser, som du sælger til udvalgte annoncører til en fast pris, f.eks. 500 kr. pr. måned for x % af visningerne på en given plads. Det du ikke får solgt fylder du op med Adsense.

Check your health and fitness online: www.health-calc.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)