Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dette er UDEN TVIVL den næste store ting

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

netlazer:

Stregkoder er elendige, telefoner som stregkodelæserer er elendige, stregkodelæsere i almindelighed er elendige.

 

Jeg tror man skal tænke ud af stregkoder og finde på noget der er mere smart :o)

Prøv nu at lav jeres  research bare en lille smule inden i kommer med bemærkninger som denne.

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er min personlige erfaring samt mening, så den research kan du holde for dig selv.

ville det ikke være bedre at tænke i bluetooth? på en eller anden måde.

Http://gozmo.dk - kostumer & kostume tilbehør

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er i skrivende stund stort i USA, og er godt på vej ind på det danske marked. Så sent som i sidste uge, så jeg et produkt i Gamestop.

I U.S.A. foregår der virtual spil med disse "tags". Disse tags er ganske simpelt hængt op på diverse lygte pæle og andre "poster" områder. Spillerne kan herved få oplåst et nyt hint for hver tag de knipser. Disse hints bringer dem så længere og længere ind i spillet.

Mulighederne er mange med disse tags. Her et DANSK udviklet produkt.

All the best

Frandsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

netlazer:

Det er min personlige erfaring samt mening, så den research kan du holde for dig selv.

ville det ikke være bedre at tænke i bluetooth? på en eller anden måde.

 

 

Trist når folk ikke vil se på fakta, data og i det hele taget er så stædige at de nægter at se ting der bliver stukket lige i synet på dem. 

Fint at du ikke går ind for stregkoder, men har nu hverken bedt om din mening eller dine råd. Og selv om der sikkert af masser af problemer med stregkoder i din lokale superbrugs når du er nede og købe månedens udgave af playboy, så er det altså en helt anden teknologi vi snakker om her, som iøvrigt ikke engang ligner stregkoder. Prøv nu at se videon, og de mange inovative firmaer der allerede er stiftet på en denne teknologi som i øvrigt kun blive bedre og bedre for hver dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Kristian Lundgren:
Jeg er helt overbevist om at vi inden for de næste 5 år vil se en eksplosion på dette område, og før du ved af det vil du se "tags" på stort set alt.

Fra 1. maj kan du se det på vores kaffe :-D Det fungere faktisk ok men vi "bøvler" en del med vores Iphone App.

De bedste kaffe hilsner
Søren

 

Det glæder jeg mig til, det bliver spænende at se hvordan i som nogen af de første vælger at udnytte det.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foretiller mig alle skal kunne lave en interaktiv produktpræsentation af den pågældende varer og hvad enten det er en 40 tommer skærm eller en iphone skal denne kunne køre problemløst uden brug af flash eller quicktime eller hvad nu. 

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lundgren:

Kaffe & Co:

Kristian Lundgren:
Jeg er helt overbevist om at vi inden for de næste 5 år vil se en eksplosion på dette område, og før du ved af det vil du se "tags" på stort set alt.

Fra 1. maj kan du se det på vores kaffe :-D Det fungere faktisk ok men vi "bøvler" en del med vores Iphone App.

De bedste kaffe hilsner
Søren

 

Det glæder jeg mig til, det bliver spænende at se hvordan i som nogen af de første vælger at udnytte det.

Ja det er lidt af en prøvelse nu må vi se om det kommer til at fungere. Men vi har jo nogle produkter hvor vi har masser af information og som kan henføres til de enkelte kaffer. Det er nu meget simpel men lidt spændende at se om vores kunder vil anvende dette. Men det må tiden vise...

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varen ikke sende en besked til din telefon om den må afspille en reklame?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart et koncept, der er ved at vinde indtog overalt i verden. Vi beskæftiger os RIGTIG meget med netop RFID på dette semester, i faget interaktionsdesign.

RFID er faktisk allerede taget i brug en del steder i DK, men - som med alt andet - så går der jo lige noget tid inden folk vænner sig til det :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man så stå i et supermarked og slå op på sin telefon og læse om varen ? Folk gider jo ikke engang læse varedeklarationen på en vare. Jeg har nu svært ved at se at det er noget folk reelt gider bruge tid på. Men en sjov gimmick er det da

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)