Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af Dj booking site.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har lige siddet og udarbejdet designet til mit næste projekt, og ville egentligt høre hvad i syntes om det.

Det er et site hvor du kan booke dj's til privatfester samt til større arrangementer, du skal ikke bedømme på tekst indholdet, men kun design mæssigt.

På forhånd tak! :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

1.

fjern din adsense annonce.

 

2,

lav et fedt banner der fylder hele den sorte boks.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærket!

Men jeg ville nok se om jeg kunne for gjort det sorte i toppen lidt mindre. Det fylder utrolig meget og gør den lidt "poset" i det.

Kan godt lide billederne.

Simon :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tak for kritikken.

Jeg har overvejet lidt at lave en video-præsentation eller lign. i den sorte boks, men kan da godt se nu at den er lidt for stor.

Adsense annoncen har jeg været meget i tvivl omkring, og vil stærkt overveje at fjerne den, og eventuelt lave den om til "Kunderne siger" eller noget lign.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ikke at man kommer i stemning - få et billede af nogle dansende mennesker i top logoet ....

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jstrib:

Jeg syntes ikke at man kommer i stemning - få et billede af nogle dansende mennesker i top logoet ....

Som jeg skriver ovenover, har jeg overvejet at lave det om til en videopræsentation, og måske er det det der skal til for at gøre siden mere "livlig"? :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad jeg mener der kan forbedre siden

fjern adsense annoncer

Lav lidt spil med diskoteker farver i baggrund , lys , rød , med natte diskotek i stemning i baggrunden ,Kan ses og mærkes i farve valgte , altså ikke helt sort og kedelige farve

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler den stemning som man får når man tager på diskotek... :)

Som de andre er inde på, så synes jeg også at du skulle fjerne din  adsense annoncer da det virkelig gøre designet grimt...

Lav noget fest og farver i dit topbanner så det ikke er sort som det er nu, det virker som noget du bare have forbi gået hvilket er synd...

For mig virker det bare underligt at du har det billed i bunden af dit indhold...

Synes også din menu skulle have noget LIV... skab lidt liv og leg i det... :) Eventuelt kunne du også bruge et kæmpe billed af dansende folk som baggrund på selve siden :)

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Taastrup
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt et rigtig fint design. Dog, IMO skulle disse ting ændres:

 

  • Fjern AdSense-annoncen! Den er grim og uhensigtsmæssig, og springer lige i synet på én. Ellers, hvis du gerne vil fortsætte med at have den, så kan den implementeres langt bedre i dit design, f.eks. andre farver, et andet sted ... Noget i den stil.
  • Gør det sorte felt en anelse mindre (men ikke meget, det giver faktisk en god effekt), og kom noget ind som baggrund. Er ikke sikker på det lige skal være en video (tror det bliver forstyrrende og forvirrende, du risikerer at folk ikke kigger længere ned), nok snarere et fadende diasshow af billeder i samme stil som de andre på siden.
  • Sammen med punktet ovenfor, kan du for at tilføre liv bruge en lille flash-afspiller, der afspiller noget musik fra nogle af dine dj's ... eller bare diskoteksmusik generelt. Det skaber stemning og liv. Husk dog, at der skal være mulighed for at slukke musikken.
  • For at holde et farveskema, synes jeg du skal overveje, om linkene i højremenuen skal være blå, og ikke røde, som siden ellers ligger op til.
  • Lav en anelse mere plads mellem fanebladene, og gør sådan, at når du bevæger musen hen over dem, så skifter de farve. Gerne sådan, at de starter med at være røde, og så bliver grå når musen passerer hen over.
  • Dine links i toppen af siden kunne godt have ganske stor relevans for den besøgende, men de er ikke særlig synlige. Hvorfor ikke putte dem ned blandt fanebladene, og lave lidt flere af dem?
  • Kan se en nøgle oppe i højre hjørne. Er det meningen at dine brugere skal kunne logge ind? Hvis ja, så skal der være helt synlige felter til login. F.eks. på samme måde som på dropbox.com.
  • Som det også før er foreslået, lav nogle ikoniske billeder af dansende mennesker til at ligge på højre og venstre side af "siden", hvis du forstår hvad jeg mener.

 

Er du selv webdesigner? Har masser af idéer og vil, til et mindre honorar selvfølgelig, meget gerne hjælpe med at lave det lækkert.

EDIT: Kan jeg jo så nu se, at du tilsyneladende er ... Men alligevel anvender Wordpress CMS og et design udefra på din egen hjemmeside?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune.

Ja, jeg er selv webdesigner, og burde godt selv kunne lave designet :)

Og ja, jeg anvender wordpress på min hjemmeside, indtil det nye kommer op at stå.

Tusinde tak for kritikken og de mange ideer, vil lige sidde og arbejde på det nu her, og så vil jeg ligge det ind i denne tråd, så i kan komme med lidt kritik igen :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)