Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan lave webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne have gang i noget webshop har butik men vil gerne supplere med en web-shop!!  Laver du eller kender du en der laver sådan noget må i gerne skrive og som sagt er i forvejen helt ny opstartet så det skal gerne være noget man kroner /øre til at komme til Smile

 

Mvh Sanne

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan levere en køreklar shop bygget på systemet Magento til 9.995,- inkl. første års hosting og betalingsgateway (modtag fx. dankort).

Se evt. mere på http://getashop.dk

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne,

Vi kan tilbyde dig en komplet køreklar webshop til 7500,- kroner eksl. moms. Ud over det mest almindelige funktioner i en webshop, så inkluderer vores tilbud et CMS, så du kan redigere og tilføje tekster, et unikt webdesign udarbejdet efter dine ønsker og en søgemaskineoptimering i slutfasen, således du er godt stillet mod de gængse søgemaskiner.

Du kan læse mere om produktet og evt. tage kontakt til os på www.swiftmedia.dk.

Vi glæder os til at kunne hjælpe dig i gang med din nye webshop.

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne,

 

Jeg driver en IT virksomhed i Thailand med danske projektledere som vil sørge for en behagelig og god service hele vejen igennem.

Jeg kan tilbyde dig en fuldt ud professionel webshop samt yderst brugervenlig.

Udover yderst fordelagtige priser, så er en webshop hos mig inkluderet et fjernkursus, hvor vi underviser dig i hvordan du retter og redigere i din shop.

prisen ligger på 5000,-

Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

He he, så startede auktionen for, hvem der kan gøre det billigst Wink

Afhængigt af, hvor meget teknik du selv har lyst til at lære at kende er der f.eks. Wordpress med e-handels plugin. Der findes en masse at vælge imellem, og Wordpress er helt fantastisk brugervenligt og let at installere. Se muligheder for shop-plugins her

Der findes samtidig et have af gratis layouts, men om du vil bruge noget du muligvis kan støde på andre steder er jo smag og behag. Det kommer naturligvis an på dit ambitionsniveau, men det lyder som om, at du er i start-fasen, og i virkeligheden bare indtil videre skal gøre dig en masse erfaringer, uden at spendere mange penge. Korrekt?

Vores hjemmeside og e-handelsløsning er sat op af Pixelhuset, og de kan helst sikkert klare en hurtig  Wordpress-installation på dit webhotel, hvis du går i stå på teknikken.

Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at skrive, at Wordpress er gratis, hvis du altså ikke vidste det i forvejen. Big Smile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Heh, ja det kunne hurtigt komme til at se ud som en pris krig.

Men med hesnyn til mit bud, så har jeg ikke prøvet at underbyde nogen, det er ganske enkelt en standart pris vi tager for en standart webshop, eller website.

Vi bruger mange forskellige systemer, bla. wordpress. 

God påske til jerBig Smile

Fra Grindsted
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

 

ja jeg er helt ny indenfor det her webshop og klart vil jeg gerne have en forholdsvis billig løsning da jeg også er helt nyopstartet fysisk butik så udgifterne er mange i forvejen her til en start...

 

Sanne

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)