Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommentarer til min nye hjemmeside om uddannelse

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder tilbage som et stort spørgsmåltegn Whisper

I skriver at i har 10 års erfaring i uddannelse i arbejdsmiljø, og at jeg som kursist kan udvikle arbejdsmiljøet på arbejdspladsen under kurset. 

 Hvad menes der med det? ( på mig som sikkert har misforstået det, lyder det som en gang varm luft)

Hvad er det for en type virksomheder i henvender jer til?

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Er den ikke bygget op i Wordpress ?

Nej og har vel heller intet med Niels indlæg at gøre? Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget pæn..

Men hvis jeg skal sige et par ting. 

 

  1. 1. Din bund, I sig selv er den meget god. - Men de sider, som ikke har særlig meget indhold, hvor den kommer op og fylder hele skærmen med sort. - Det virker ikke særlig godt for mig. 

    Her kunne man måske gøre noget ud af at bunden, altid skulle være i bunden.  

  2. 2. Din grå baggrund, med grå ovenpå.. - Bliver bare lidt for gråt..  Jeg synes måske heller ikke dine flotte, kraftigere farver passer så godt på gråt-på-gråt..

    Prøv evt. at hvidt på gråt. eller gråt på hvidt.. 

  3. 3. Din grønne søg knap, virker lidt som om den er mast sammen.. - Den ser lidt presset ud..
  4. 4. Din bue, i din flotte top.. - Virker lidt for komprimeret.. - den ser meget pixeleret ud. 

 


Det var lidt flueknepperi, men synes du skal tænke lidt over punkt 1 og 2.. 

/God weekend. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne ikke overskue hjemmesiden ?

Jeg kunne ikke finde udad kursets længde ?

Fattet ikke meget hvad i tilbyder præcist teksten er mangelfuld og strukturen over tekster er ikke overskuelig opsat især imellem siderne

Hvad får man for prisen præcist ?

Hvem har 10 års erfaring , stå intet på siden , hvornår starte lære hvad lavet før mv.

I det mindste frem med CVR nummer

Væk med mobil telefon nummer intet seriøse firma har kun mobilnummer , nu er det oveni arbejdsmiljø dette emme omhandler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Jeg syntes de meget kraftige farver (lille, gul og grøn) i hovedbjælken tager magten fra selve indholdet.

Kontrasten er specielt stor på tilmeldingssiden, hvor farveforskellene i boksene hvor man skal skrive, til gengæld er så lille - at man ikke kan se hvor man kan skrive (i min browser i hvert fald)

//Lederwiki

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

LederWiki:

(i min browser i hvert fald)

Må vi spørge hvilken browser du bruger ?Smile

Og du tænker farveforskel fra boks til baggrund ikke sandt?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Yep, jeg bruger chrome og firefox - jeg har dog lige checket siden igen på en anden computer (med samme browsere), og der ser det bedre ud (mere kontrast). 

Det kan altså være min mac som overbelyste, mere end browseren der gør/gjorde forskellen.

//Lederwiki

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med flere af de andre om at toppen af siden, skal have en mere smooth overgang mellem farverne. Den er kantet. Derudover synes jeg ikke ret godt om topgafikken i det hele taget. Den er for farverig og gør det svært at fokusere på sidens sparsomme indhold.

Derudover som en anden pointerer, ville det være en god ide med noget mere indhold på siderne, så bunden ikke fyldte over halvdelen af siden.

Jeg prøver ikke at rakke sitet ned, prøver bare at komme med konstruktiv kritik.

Selve layoutet af indholdet på siderne er meget cool ! 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)